![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe nihilistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb in de link die circe gaf maar enkel de twee bovenste bekeken. In het tweede wordt een moslim veroordeeld voor het beledigen van een Vlaams Belangpolitica.
citaat: "Het hof bevestigt het bestreden vonnis van 4 mei 2012 in al zijn beschikki ngen behoudens dat: - wordt vastgesteld dat de feiten voorwerp van de huidige vervolging zijn verbonden door eenheid van opzet met deze beoordeeld in het in kracht van gewijsde getreden vonnis van 30 november 2012 van de correctionele rechtbank te Antwerpe n waarbij de beklaagde wegens inbreuken op de wet van 10.05.2007 veroordeeld werd tot een gevangenisstraf van 6 maanden en ze gaan aan dit vonnis vooraf; - aan de beklaagde thans een bijkomende hoofdgevangenisstraf wordt opgelegd van 1 jaar en 6 maanden en een geldboete van 100 euro, te vermeerderen met 45 opdeciemen en alzo gebracht op 550 euro of één maand vervangende gevangenisstraf " Racisme kan van twee kanten komen, maar het CGKR maakt daar alleszins geen onderscheid in, zo blijkt, los van alle verdachtmakingen van de tegenstanders. Laatst gewijzigd door Robinus V : 17 oktober 2013 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze staan volgens datum. Ja, ja, 'toevallig', hoor.
Laatst gewijzigd door Robinus V : 17 oktober 2013 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dat werd ook tijd. Misschien kunnen ze nu kordater optreden tegen islamofobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men gelooft in wat men wil , doe maar op , maar zodra ....
de ene zijn/haar ding/geloofsgeloof in mijn of onze strot wil rammen , ja , dan heb ik een probleem met die persoon ZIJN/HAAR overtuiging !!!! http://filesforum.politics.be/showpo...25&postcount=7 Mijn persoonlijke mening: Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen. Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...29&postcount=9 Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!! http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=25 En vrouwen moeten ook niet dienen als een wipfabriek !!!! Een vrouw mag zelfs niet weggestopt worden !!!! Een vrouw moet ook alleen naar buiten kunnen gaan !!!! Vrouwen in bv bikini of minirokjes maakt hen nog geen hoeren !!!! Een vrouw is niet minderwaardig !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fobie is een ongegronde angst voor iets. Angst voor de islam als niet moslim is niet ongegrond.
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gantman vroeg een parlementair onderzoek om na te gaan of het CGKR “zich daadwerkelijk kwijt van zijn wettelijke verplichtingen in het algemeen en in het bijzonder wanneer het gaat over daden met een antisemitische inslag”. Bourgeois liet al eerder verstaan dat het CGKR haar boekje te buiten gaat. Hoe geloofwaardig maakt de N-VA zich dan door het CGKR extra macht te geven inplaats van haar macht in te perken? Citaat:
Volgens mij is de reden dat de N-VA de UITBREIDING van bevoegdheden voor het CGKC steunt NIET dat de partij de gevolgen vreest als ze niet meewerkt aan de politiek correcte waanzin, maar omdat de enige partij die consequent het CGKR weg wil het Vlaams Belang is. De N-VA pleit voor verandering. Bedoelt ze met "verandering" het keren van kar in verband met haar houding ten overstaan van het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Obama strategie aldus. Nietszeggend 'Change' en verder een pad van gebroken beloften... Spijtig maar blijkbaar begin je nu (eindelijk) ook vragen te stellen bij N-VA.
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat pad met gebroken beloftes is vooralsnog veel wijder bij andere partijen dan de N-VA en bovendien versiert met met onbekwaamheid of vriendjespolitiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En er zijn echt wel individuen met ruggegraat die hun carrière lang zich aan hun beloftes houden (denk bvb aan een Ron Paul in de VS). Maar ja partijen en individuen die zich in het systeem inschrijven zoals bvb N-VA zijn stuk voor stuk onbetrouwbaar. N-VA heeft me in die zin wel verrast hoe snel het gegaan is met deze ooit independistische partij. En natuurlijk hebben ze nog niet zoveel tijd gehad als de traditionelen om eenzelfde pad af te leggen. Goed op weg zijn ze alleszins wel. Waarom steevast die neiging om politieke partijen te verdedigen? Het is precies alsof u een voetbalsupporter bent of zo. Blunder, na blunder en bedrog na bedrog mag 'uw' club begaan, maar ipv dat te erkennen moet er steevast geminimaliseerd of naar een ander gewezen worden.
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 19 oktober 2013 om 06:14. |
|
![]() |
![]() |