Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2013, 16:09   #181
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik dacht dat De Wever er een stokje voor ging steken ?

De Wever? Die heeft geen tijd! Die schuimt nog altijd de Antwerpse straten af op zoek naar 1 gr hasj bij de mensen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:18   #182
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die vader heeft wel echt z'n best gedaan om z'n zoon te redden, daar heb ik respect voor, zelfs al is het een louche figuur.

Waarschijnlijk walgt U van rasgemengde gezinnen maar dat is weer een heel andere kwestie.
Demper drukt zich nog VEELte zacht uit.....U zag ook wel zijn "ouwe" in syrie triomfantelijk met een wapen zwaaien op de foto !! dat creatuur (j.j.) is SPIJTIG genoeg geen zogezegde "martelaar" geworden .....gemiste kans !!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:20   #183
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Klopt als een bus ! Geen twee maten twee gewichten ! Den bak in met die Syrië-huurlingen en/of lustmoordenaars.
Syrie media-geile macho's !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:37   #184
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik wed dat jij niet lang naar school bent gegaan. Internationale politiek gaat duidelijk uw petje te boven.
In welke school krijg je internationale politiek ? Ik heb dat in de humaniora nooit gehad. Ik het laatste jaar ging het over de 2 grote oorlogen, een overzicht van de kunstgeschiedenis de koude oorlog, Vietnam en Korea. En dat was het zowat
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:42   #185
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschil is dat de oostfronters streden voor een vijandelijke natie, de SyriË-strijders streden voor groeperingen die door het Westen erkend en bewapend worden...

Als jejoen de gevangenis in moet, dan ook verhofstadt en anderen die ervoor pleitten die gewapende rebellen aan de macht te brengen, en ook de wapenleveranciers.

Belangrijker dan die jongeren te bestraffen is de organisaties die hen recruteerden te ontmantelen en verbieden, en de leiders in de gevangenis te gooien.
2
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:44   #186
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Wever? Die heeft geen tijd! Die schuimt nog altijd de Antwerpse straten af op zoek naar 1 gr hasj bij de mensen.
In rioleringen ter hoogte van Antwerpen zit er meer residu van cocaïne dan waar ook in Europa. Er wordt dus nogal wat gesnoven en gespoten in Antwerpen. Dewever heeft nog jaren werk om de nest daar op te kuisen.
Oud 19 oktober 2013, 16:48   #187
Midas
Partijlid

Midas's schermafbeelding

Standaard

Gans die familie naar Nigeria (of andere islamitische modelstaat) verhuizen aub ... mama+papa+kleine ... zijn toch niet van de slimsten ... en we zijn die hier beter kwijt dan rijk.
Midas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 16:57   #188
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die moeder, werkt die of trekt die ook een leefloon ?
Oud 19 oktober 2013, 17:01   #189
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die moeder, werkt die of trekt die ook een leefloon ?
Ik hoorde haar taaltje op de radio....
9/10 is het leefloon...
Oud 19 oktober 2013, 17:21   #190
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Je bent een beetje verward. Het is sos Termont (de man van de 23 mandaten) die de straten van Gent onveilig maakt, handjes schudt en altijd op zoek is naar nieuwe winkels die hij dan komt openen, in de hoop nog meer stemmen te behalen volgend jaar.

BDW daarentegen werkt. Altijd aanwezig op het stadhuis. Dit is het verschil tussen een Vlaams-nationalist en een regime-profiteur.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 17:34   #191
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In welke school krijg je internationale politiek ? Ik heb dat in de humaniora nooit gehad. Ik het laatste jaar ging het over de 2 grote oorlogen, een overzicht van de kunstgeschiedenis de koude oorlog, Vietnam en Korea. En dat was het zowat
Maar wie z'n ASO afgemaakt heeft kijkt meestal toch al eens naar het nieuws, en weet toch ook wel iets over internationale politiek. Nu goed, ik ben daar al van kindsaf in geïnteresseerd dus dan lees je er automatisch meer over.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 18:05   #192
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Demper drukt zich nog VEELte zacht uit.....U zag ook wel zijn "ouwe" in syrie triomfantelijk met een wapen zwaaien op de foto !! dat creatuur (j.j.) is SPIJTIG genoeg geen zogezegde "martelaar" geworden .....gemiste kans !!
Mijn zoon is ook mulat, is dat dan ook een creatuur, net als stromae?

De vader is er toch in geslaagd z'n zoon levend terug te krijgen, da's het voornaamste. Ik wens niemand dood, maar wie zich aansluit bij terroristen weet dat dat een gevaarlijke hobby is...
Oud 19 oktober 2013, 18:06   #193
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

@ Tomm

U beweert uit persoonlijke interesse op de hoogte te zijn wat reilt en zeilt op deze perverse aardkloot. Niet dus.
U vindt dat u ook een probleem zou hebben met een geïndoctrineerde zoon zoals Jejoentje. Ik ben ook niet gerust in linkse indoctrinatie. U weet waarschijnlijk wel, alhoewel ik het niet kan afleiden uit uw internationaal inzicht, dat ons Jejoentje in de wereld van Sharia4Belgium rondwaarde en zich vervoegde bij de een van de Jidahistengroepen in Syrië en niet bij het Syrische Vrije Leger. Het zo verfoeide Westen wapent dit leger en Jejoentje's koppensnellersbenden krijgen hun alaam uit Qatar, de Golf en van de oudstrijders van Afghaistan, Irak en Lybië. Is het u ontgaan dat in deze burgeroorlog meerdere partijen mekaar bestrijden.

Doe uw antieke Marxistische zonnebril even af en ontdek de wereld van vandaag.
Oud 19 oktober 2013, 18:51   #194
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
@ Tomm

U beweert uit persoonlijke interesse op de hoogte te zijn wat reilt en zeilt op deze perverse aardkloot. Niet dus.
U vindt dat u ook een probleem zou hebben met een geïndoctrineerde zoon zoals Jejoentje. Ik ben ook niet gerust in linkse indoctrinatie. U weet waarschijnlijk wel, alhoewel ik het niet kan afleiden uit uw internationaal inzicht, dat ons Jejoentje in de wereld van Sharia4Belgium rondwaarde en zich vervoegde bij de een van de Jidahistengroepen in Syrië en niet bij het Syrische Vrije Leger. Het zo verfoeide Westen wapent dit leger en Jejoentje's koppensnellersbenden krijgen hun alaam uit Qatar, de Golf en van de oudstrijders van Afghaistan, Irak en Lybië. Is het u ontgaan dat in deze burgeroorlog meerdere partijen mekaar bestrijden.

Doe uw antieke Marxistische zonnebril even af en ontdek de wereld van vandaag.
In de praktijk is het FSA ook islamistisch, en is het onderscheid tussen verschillende groepen wazig. Bovendien verkopen het FSA hun wapens aan de andere groepen volgens verschillende berichten. De "koppensnellers" zijn talrijker en beheersen grotere delen van Syrië als het FSA. Als het Westen dus de stellingen van het Syrische leger zouden platbombarderen zoals ze deden in LibiË, dan zouden de "koppensnellers" daar het meest van profiteren.

Overigens, in tegenstelling tot wat het Westen graag zou geloven, is LibiË geen bloeiende democratie geworden, maar in handen van barbaarse bendes die de sharia ingevoerd hebben, en die uitstekende banden hebben met de Syrische koppensnellers. (en hen ook volop bewapenen zoals U al aangaf)

Ligt het aan m'n marxistische bril, of kennen al deze terreurgroepen hun ontstaan in het Afghanistan van de jaren 80, toen de VS massaal islamistische terreurgroepen financierden, bewapenden en trainden, toen deze streden tegen de communisten?

Laatst gewijzigd door tomm : 19 oktober 2013 om 18:53.
Oud 19 oktober 2013, 18:55   #195
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Geachte heer ttommm,

Ik vind het niet leuk dat u onze machthebbers als "het Westen" bestempelt. Wij gewone mensen zijn er ook nog hoor, en we wonen niet in een andere windstreek. En natuurlijk zouden wij onze machthebbers niet steunen, als onze mening van tel was.

Mijn versie van uw "ons vragen stellen bij het beleid", en naar ik hoop ook de uwe, is dan ook: "werk maken van directe democratie".

Was Hitler aan referenda gebonden geweest, dan moest de eerste jood nog naar Auschwitz vertrekken - ik zal maar zuinig zijn met mijn voorbeelden, al wekt uw ronddraaiende reclamedinges natuurlijk wel associaties op.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 19:55   #196
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Pffff, nu beweert papa dat hij zelf zijn onhandelbare zoon heeft gaan halen in Syrië.
Een mens zou bijna hopen dat ze erin blijven.
Oud 19 oktober 2013, 20:08   #197
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wie z'n ASO afgemaakt heeft kijkt meestal toch al eens naar het nieuws, en weet toch ook wel iets over internationale politiek. Nu goed, ik ben daar al van kindsaf in geïnteresseerd dus dan lees je er automatisch meer over.
Auw,pure discriminatie tussen ASO en anderen.Natuurlijk zijn die "anderen " te dom.Sorry, mijnen edelachtbaren ASO student,kzal nooit meer de krant lezen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 20:14   #198
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn zoon is ook mulat, is dat dan ook een creatuur, net als stromae?

De vader is er toch in geslaagd z'n zoon levend terug te krijgen, da's het voornaamste. Ik wens niemand dood, maar wie zich aansluit bij terroristen weet dat dat een gevaarlijke hobby is...
Dat kan pefect vermeden worden door je geslachtsdeel er niet in te stoppen.
Als je dat niet kan,dan mag je er zelf voor opdraaien.Als je op een koe zit,moet het je niet verbazen dat je een kalf krijgt.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 20:24   #199
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschil is dat de oostfronters streden voor een vijandelijke natie, de SyriË-strijders streden voor groeperingen die door het Westen erkend en bewapend worden...

Als jejoen de gevangenis in moet, dan ook verhofstadt en anderen die ervoor pleitten die gewapende rebellen aan de macht te brengen, en ook de wapenleveranciers.

Belangrijker dan die jongeren te bestraffen is de organisaties die hen recruteerden te ontmantelen en verbieden, en de leiders in de gevangenis te gooien.

5!

Met dat verschil dat ik durf te zeggen dat ze allen in de doos horen te zitten, zoniet die klojo's maar naar Saoedie Arabie exporteren, weg met die troep, weg met de leugenaars!

VrhfSTD en Co. inbegrepen. *kots*
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 20:26   #200
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
de As van het Kwade: Washington - Israël - Saoedi Arabië.
Heu? Israel zal er niet rouwig om zijn als Assad wat petsen krijgt, en verzwakt, zodat zijn greep op Libanon ook vermindert.

Maar voor de rest is Assad wel "The devil they know", om te zeggen dat ze liever zagen dat Islamfanatici de plak zouden zwaaien in Syrie gaat wat te ver.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be