Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2013, 11:43   #341
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik vraag me toch af wanneer de aap uit de mouw gaat komen in heel dat verhaal. Dat het aan alle kanten rammelt, is al langer duidelijk. Voor wanneer de waarheid?
Wat mij interesseert is wie hem gerecruteerd heeft, en hoe z'n vader er in geslaagd is hem terug te halen.

Zelgs al heb ik een rothekel aandie Syrische rebellen en islamisten, en mag die pa geen heilig boontje zijn, vanuit menselijk oogpunt ben ik toch blij voor hem dat z'n zoon terug is. De talloze racistische oprispingen hier tonen duidelijk aan dat veel vlamingen nog steeds volbloed racisten zijn die rasvermening erg naar vinden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 11:45   #342
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat mij interesseert is wie hem gerecruteerd heeft, en hoe z'n vader er in geslaagd is hem terug te halen.

Zelgs al heb ik een rothekel aandie Syrische rebellen en islamisten, en mag die pa geen heilig boontje zijn, vanuit menselijk oogpunt ben ik toch blij voor hem dat z'n zoon terug is. De talloze racistische oprispingen hier tonen duidelijk aan dat veel vlamingen nog steeds volbloed racisten zijn die rasvermening erg naar vinden.
Als Rusland-liefhebber ben je wel wat meer gewoon zou ik denken...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 11:46   #343
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben daar ook al geweest hoor oude knar, in Puttaya...

De Russen brengen hun eigen vrouwen mee (sommige prostitueren zich ook, de meeste komen gewoon om zich te amuseren). Anders dan westerlingen op leeftijd, IndiËrs, Arabieren komen ze niet voor de Thaise meisjes of "Katuys".
De Thaise venten zien die Russinnen volledig zitten, de Thaise meisjes beschouwen hen als concurrentie.
dat jij daar nu geweest bent of niet doet niets af dat de thaise hoeren zelfs hun neus ophalen voor russen en gelijk hebben ze ,thaise mannen die neuken uw grootmoeder ook als ze maar een wit huidje heeft
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 11:48   #344
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je bent geen creatuur omdat je een ander kleurtje hebt, je bent een creatuur als je je niet gedraagt zoals we in ons land van je verwachten.
Maar al schrijf je dat nog duizend keren, wat niet past in het multiculplaatje...

Het kleur is geen probleem maar het probleem heeft meestal een kleur.
Dus ze mogen een kleurtje hebben, als ze zich maar als "echte Vlamingen" gedragen. Ik weet wel dat er problemen zijn met minderheden, en dat we niet allemaal gezellig muntthee zitten te drinken op multicul feestjes, maar anderzijds zijn de meeste Belgen van niet-Belgische origine ook gewoon hardwerkende mensen, die netjes hun belastingen betalen net als iedereen. Dat is een minderheid is die profiteert en steelt, is jammer, maar het systeem moet er maar voor zorgen dat zoiets niet kan, die moeten harder aangepakt worden.
Oud 21 oktober 2013, 11:49   #345
Another Jack
Banneling

Standaard

Zouden Thaise hoeren het verschil merken tussen een zatte Vlaming en en zatte Rus?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 oktober 2013 om 11:49.
Oud 21 oktober 2013, 11:52   #346
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus ze mogen een kleurtje hebben, als ze zich maar als "echte Vlamingen" gedragen. Ik weet wel dat er problemen zijn met minderheden, en dat we niet allemaal gezellig muntthee zitten te drinken op multicul feestjes, maar anderzijds zijn de meeste Belgen van niet-Belgische origine ook gewoon hardwerkende mensen, die netjes hun belastingen betalen net als iedereen. Dat is een minderheid is die profiteert en steelt, is jammer, maar het systeem moet er maar voor zorgen dat zoiets niet kan, die moeten harder aangepakt worden.
Harder aanpakken werkt niet. Dat hebben talloze studies al uitgewezen.

Ze moeten gewoon lekker opdonderen naar hun land van herkomst. Hand in hand terug naar eigen land.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 11:53   #347
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We zijn over Jejoen bezig en andere moslims die hier het liefst alles zien veranderen in een moslimstaat! Stop met er van alles bij te sleuren want zo kan men echt om het even wat goedpraten.
Het is niet omdat Verhofstadt, Hollande enz niet in den bak gegooid worden dat we ons hier onder de voet moeten laten lopen door moslims!
We moeten gewoon consequent de radicale, politieke Islam in onze contrijen verbieden, daar pleit ik al jaren voor. En natuurlijk moeten we ook reageren tegen onze leiders die radicale Islam in het Midden-Oosten aanwakkeren. De wereld is immers klein, en dat heeft vroeg of laat ook hier een impakt.
We mogen de grote meerderheid gewone moslims niet sjofferen, die niets met die extremisten te zien hebben.
Oud 21 oktober 2013, 11:58   #348
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Harder aanpakken werkt niet. Dat hebben talloze studies al uitgewezen.

Ze moeten gewoon lekker opdonderen naar hun land van herkomst. Hand in hand terug naar eigen land.
Bedoelt U alle niet-Belgen, of de minderheid die steelt en profiteert? Dat laatste kan misschien met asielzoekers en nieuwkomers, maar voor Marokkanen van de derde generatie is België hun land, die hebben geen banden meer met Marokko en knnen legaal gezien dus ook niet teruggestuurd worden. Wat betreft integratie van allochtonen kan BelgiË heel wat leren van Nederland. Daar is, anders dan in België, iemands afkomst echt geen issue meer. En ik ben zoals je weet geen fan van de VS, maar het is wel opmerkelijk dat iemand van half kenyaanse origine het tot president kan schoppen, te beoordelen naar de commentaren hier zou dat in België niet mogelijk zijn. De "vremde luzen" die op Vlaamse lijsten staan zijn excuus-Ali's, die zoals bewezen niet betrokken worden bij de werking van de partij, dat is zelfs bij Groen het geval.
Oud 21 oktober 2013, 12:00   #349
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zouden Thaise hoeren het verschil merken tussen een zatte Vlaming en en zatte Rus?
Dat verschil valt wel vrij hard op. Overigens ook die hoeren zelf zijn zat dus iedereen zit op hetzelfde niveau... (of gebrek aan niveau)
Oud 21 oktober 2013, 12:01   #350
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedoelt U alle niet-Belgen, of de minderheid die steelt en profiteert? Dat laatste kan misschien met asielzoekers en nieuwkomers, maar voor Marokkanen van de derde generatie is België hun land, die hebben geen banden meer met Marokko en knnen legaal gezien dus ook niet teruggestuurd worden. Wat betreft integratie van allochtonen kan BelgiË heel wat leren van Nederland. Daar is, anders dan in België, iemands afkomst echt geen issue meer. En ik ben zoals je weet geen fan van de VS, maar het is wel opmerkelijk dat iemand van half kenyaanse origine het tot president kan schoppen, te beoordelen naar de commentaren hier zou dat in België niet mogelijk zijn. De "vremde luzen" die op Vlaamse lijsten staan zijn excuus-Ali's, die zoals bewezen niet betrokken worden bij de werking van de partij, dat is zelfs bij Groen het geval.
Zou een homosexueel het in de VS tot president kunnen schoppen?
Oud 21 oktober 2013, 12:03   #351
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben voor een streng migratiebeleid. Dat wilt zeggen dat wij niet zomaar iedereen hier binnen moeten laten. En dat wij criminele allochtonen gewoon het land moeten kunnen uitzetten.

Maar wie hier daadwerkelijk nuttig kan zijn is welkom. Daarbij is dat "derde generatie" gelul echt onzin. Die mensen zijn hier geboren, maar België is altijd nog niet hun land van herkomst.

Als je aan de gemiddelde straat Marokkaan gaat vragen of hij zich een Vlaming of een Marokkaan voelt, dan is de kans erg groot dat hij zegt Marokkaan.
Oud 21 oktober 2013, 12:04   #352
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Absoluut niet. Wij zijn niet tegen vermenging, maar "zij".
Het is haast onmogelijk voor een Belgische/Vlaamse jongen om een relatie te beginnen met een moslim-meisje.
In het beste, wat zeg ik, in het allerbeste geval zal hij zich tot de islam moeten bekeren (de enkele uitzonderingen zijn zo goed als verwaarloosbaar), in het slechtste geval, riskeert hij zijn leven (of toch minstens een fiks pak slaag van de papa of broer(s)).

Citaat:
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 oktober 2013 om 12:05.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 12:04   #353
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Rusland-liefhebber ben je wel wat meer gewoon zou ik denken...
Awel, daar heb je het verkeerd. russen reageren onmiddellijk en brutaal als er mistoestanden zijn, zoals met CaucasiËrs, dat is anders dan Belgen, die als ze mistoestanden zien met Marokkanen op de bus bvb., zullen tandenknarsen, en nadien op VB stemmen, maar te laf zijn om rechtstreeks in te grijpen.

Maar anderzijds is Rusland al eeuwenlang multicultureel, en Islam bestond al in het hart van Europees Rusland nog voor er een Russische staat was. In de regering, en de economische en culturele elite, zit het vol met Joden, ArmeniËrs, GeorgiËrs, Tataren, Mongolen, enzovoort.
Oud 21 oktober 2013, 12:05   #354
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:

Bent u blij met het "zoontje"dat hij terug is??En zijn "WIJ" volbloed racisten??Allee gij....Hoe zou dat nu komen hé.We worden in ons gastvrij landje overstelpt door horden uitschot die hier de plak zwaaien ,en hele straten afgrendelen.Als het "HUN" niet aanstaat slaan ze de boel kort en klein.Horden uitschot uit het oostblok die massaal in onze huizen inbreken, en ons verrot slaan als we niet snel ons geld afgeven En een overheid die zo goed of niks doet(bang zeker??).....En als u de bontickshelden leuk vind ....Word dan hun gebuur !!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 oktober 2013 om 12:07.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 12:07   #355
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou een homosexueel het in de VS tot president kunnen schoppen?
Op dat vlak is BelgiË je wel tolerant (geworden), meer dan gelijk welk ander land met uitzondering van Nederland. Maar racisme is nog steeds wijdverbreid, zoals je op dit forum kunt zien.
Oud 21 oktober 2013, 12:07   #356
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Awel, daar heb je het verkeerd. russen reageren onmiddellijk en brutaal als er mistoestanden zijn, zoals met CaucasiËrs, dat is anders dan Belgen, die als ze mistoestanden zien met Marokkanen op de bus bvb., zullen tandenknarsen, en nadien op VB stemmen, maar te laf zijn om rechtstreeks in te grijpen.

Maar anderzijds is Rusland al eeuwenlang multicultureel, en Islam bestond al in het hart van Europees Rusland nog voor er een Russische staat was. In de regering, en de economische en culturele elite, zit het vol met Joden, ArmeniËrs, GeorgiËrs, Tataren, Mongolen, enzovoort.
Probeer eens wat te relativeren, man.
Uw blinde adoratie voor Rusland begint groteske proporties aan te nemen.
Oud 21 oktober 2013, 12:08   #357
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, en wij weten wat daar van gekomen is. Het racisme heerst nu behoorlijk erg in Rusland.
Oud 21 oktober 2013, 12:08   #358
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Op dat vlak is BelgiË je wel tolerant (geworden), meer dan gelijk welk ander land met uitzondering van Nederland. Maar racisme is nog steeds wijdverbreid, zoals je op dit forum kunt zien.
Zou in Rusland een gekleurde of homoseksuele premier een kans maken?
Oud 21 oktober 2013, 12:09   #359
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelgs al heb ik een rothekel aandie Syrische rebellen en islamisten, en mag die pa geen heilig boontje zijn, vanuit menselijk oogpunt ben ik toch blij voor hem dat z'n zoon terug is.
²

Citaat:
De talloze racistische oprispingen hier tonen duidelijk aan dat veel vlamingen nog steeds volbloed racisten zijn die rasvermening erg naar vinden.
Gelukkig is dit forum geenszins representatief voor Vlaanderen. De meeste Vlamingen hebben geen probleem met gemengde huwelijken en vinden die racistische forummers maar vieze gefrustreerden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 oktober 2013 om 12:10.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 12:09   #360
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Absoluut niet. Wij zijn niet tegen vermenging, maar "zij".
Het is haast onmogelijk voor een Belgische/Vlaamse jongen om een relatie te beginnen met een moslim-meisje.
In het beste, wat zeg ik, in het allerbeste geval zal hij zich tot de islam moeten bekeren (de enkele uitzonderingen zijn zo goed als verwaarloosbaar), in het slechtste geval, riskeert hij zijn leven (of toch minstens een fiks pak slaag van de papa of broer(s)).
Zoals ik al zei, m'n vriendin is moslima. Ik heb ook al een Belgisch-Marokkaanse vriendin gehad. Haar familie vond dat niet leuk, maar daar trok ze zich niets van aan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be