![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Dit dient voor de keren dat hij 's nachts op stap gaat in buurten waar u niet durft komen. Het zou pijnlijk zijn dat er proces-verbalen opduiken over plaatsen en uren waar hij niet geweest is.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Héél eerlijk gezegd was dat ook mijn conclusie bij het lezen van het artikel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Eventjes terzijde…
Hebt u allen eens goed de foto bij het artikel van de link in de openingspost bekeken ? Ik wil niet moeilijk doen, maar uw aller Di Rupo begint er zo stilaan, dank zij botox en dergelijke, uit te zien als een karikatuur van zichzelf…. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een handige privé ondernemer die goed geld verdient met coyote.
En Di Rupo sponsort die man. Met centen en met publiciteit. Terwijl eigenlijk elk verkeersbord dat een snelheidsbeperking aankondigt, een coyote-bord is of zou moeten zijn. Toch voor wie oog heeft voor verkeersveiligheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze de verkoop verbieden kan je het niet gebruiken, toch eenvoudig of is het weer te eenvoudig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 22 oktober 2013 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij mij zit dat in mijn gps ingebouwd incluis een icoontje waar ik moet opdrukken als ik een mobiele radarcontrole tegenkom, deze wordt dan automatisch gemeld aan de andere Tom Tom gebruikers. Dus Coyote is volgens mij redelijk nutteloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht er een "sociale-lasten-coyote" bestaan, die vermijdt dat je boetes zou krijgen als je je onttrekt aan solidariteit, zou je dat ook een handig ding noemen ? Daar staat ge nu met uw communistisch-klein pietje hé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel sponsors doen mee aan die gekte. Als ik iets moet kopen, wordt dit wel aan mij doorgerekend. Hetzelfde met het overaanbod aan reclame op TV (daar kan ik, door uitgesteld kijken, gelukkig aan ontsnappen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat het 'verklikken' van de camera's betreft: in Nederland mogen de luisteraars zelfs bellen naar hun Radio 1 (en andere zenders) tijdens de uitzending om te melden én te waarschuwen waar er ergens een flitser staat... Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2013 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |