![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 oktober 2013 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ge kunt instellen waar hij op piept. Misschien had je beter de handleiding eens gelezen. Zelfs mijn zoon van 6 kan het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Rode Duivels hebben wel goed gespeeld. Ik had dit nooit gedacht. En wat ik nog minder had verwacht, is dat er zovele Belgische vlaggen verkocht zijn dit jaar. Ik kan wel begrijpen dat NVA-kabouter Peumans geel uitslaat van al die Belgitude.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg nooit nooit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een coyote geeft u alleen een seintje wanneer het u geld gaat kosten. Wanneer uw coyote stil is geeft hij u vooral een seintje dat je ongestoord kan vlammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Beantwoord misschien eens gefundeerd de vraag mijnheer Di pippo.
Laatst gewijzigd door Stingray : 22 oktober 2013 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een coyote goed zou kennen, zou je moeten weten dat het absoluut geen vrijbrief is om te vlammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat hoeft niet zo te zijn. Heel wat mensen krijgen een PV omdat ze te snel rijden zonder dat ze het echt beseffen. Een coyote kan hier wel zeer nuttig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Laat me U een vraag stellen : je rijdt op een weg waar je 90 veronderstelt te mogen rijden 90, maar het blijkt achteraf een zone 70 te zijn. Plots word je geflitst door een vaste camera en 50 meter erachter door een flikkerende flik.... kan dat niet gebeuren ? Gebeurt het jou nooit.
DAT 2de flikkerende flikje is de reden waarom ik een coyote heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik begrijp niet waarom hier zo'n fuss over gemaakt wordt. Trouwens, de auto van de premier is een prioritair voertuig dat in dringende gevallen een zwaailicht en sirene mag gebruiken. De strapatsen van Verhofstadt die het zwaailicht gebruikte om op tijd op een partijlunch te zijn vind ik erger.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkt niet gebonden te zijn aan enige partijpolitiek, maar wel aan de politiek in zijn geheel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Gebruik gewoon een snelheidsbegrenzer. Een coyote dient om aan te geven wanneer je snel mag rijden. Geef dat gewoon toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt van de bezitter af. Dat hoeft niet per se zo te zijn. Wanneer dit toestel mij zou verwittigen dat er flitsers zouden zijn, dan is dat maar net hetzelfde als in mijn streek wanneer men op bepaalde gewestwegen rijdt en waar er plakkaten hangen die u diets maken dat er geflitst wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En verder geeft mijn coyote nog aan als er files zijn en hoelang deze exact zou duren eer ik er voorbij ben zodat ik weet dat ik eventueel een omweg moet maken. |
|
![]() |
![]() |