![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet op m'n tong bijten, maar zal geen toespeling maken op het hoe en waarom van oude knar in Thailand... of de vele andere oldtimers in Thailand... Misschien is het wel voor de leuke, multiculturele sfeer die hangt in Pattaya en Bangkok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een wet die over heel de wereld bestaat tegenwoordig, behalve in apelanden waar mensen met een andere religie of huidskleur gediscrimineerd of vervolgd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit die hoek wil ik geen steun. Het is vanzelfsprekend dat de radicale en anti-europese taal van sommige islamieten het racisme in Europa doen toenemen, naast uiteraard de aanslagen tegen onschuldigen. Ik vind dat religieuze onverdraagzaamheid net zogoed verboden moet worden als racisme. Abu Jahja pleitte overigens niet voor onverdraagzaamheid, wel voor een betere situatie voor Belgische Arabieren, en tegen de politiek van de VS en het Westen in de Arabische wereld, waar ik volledig kan inkomen. Shaira for Belgium, moslimbroeders, en co. daarentegen pleiten voor haat tegen ongelovigen, en onschuldige Europese burgers, tegen die haatbaarden moet dringend opgetreden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, maar dan moet je niet zitten sakkeren op vreemdelingen in België als je zelf in het buitenland vertoeft voor bepaalde redenen. Stel je even voor dat België arm zou worden en overspoeld door oude buitenlanders die trouwen met 30 jaar jongere Belgische meisjes en onze steden in openlucht bordelen zouden veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() ik ben daar eerlijk in ,ik ben in thailand op de eerste plaats omdat mijn gulden daar een daalder waard is ,op de tweede plaats het weer .derde uitgaansleven en de vrouwen ,goe zo?
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 23 oktober 2013 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergeet niet... echt respect voor de diversiteit betekent op de eerste plaats heel wat tolerantie. De leiders der wereldburgers trachten ons toch wat anders te verkopen. Ik veronderstel dat U daar ook zo over denkt. Geweld, haat, ziekelijke grapjes die tot uiterst ongezond racisme aanzetten moeten idd. nauwkeurig opgevolgd worden. Meestal is het, zoals U weet, eerder een uiting van algemene frustratie... vanwege welke reden dan ook, maar toch steeds zeer persoonlijk. edit : mijn ervaring is dat de meerderheid op deze aardkloot niet (zo) ongezond 'racistisch' is, maar dit geldt enkel totdat een bepaald percentage 'import' bereikt wordt. Maar goed... ik ben ook niet overal geweest. Wat ik wel weet en ook eerder vermeldde op dit forum is het feit dat in vele landen de media zonder problemen grapjes over de anderen uitzenden... geen haan die er naar kraait hoor. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 23 oktober 2013 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 23 oktober 2013 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() Was dat niet in de eerste plaats omdat uw ex-vrouw u berooid buitengebonjourd had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal niets verkeerd mee, het gecrispeerde politiek correcte van onze media en politici is contraproductief, zoals je op dit forum wel merkt. Maar er is een verschil tussen mopjes, die soms al eens gemeen kunnen zijn, en zeggen dat die minderheden hier niet thuishoren en minderwaardig zijn, dat is echt racisme. Racisme vind je overal in beperkte mate waar mensen van verschillende origines samenleven. Maar het is pas als dit uitgebuit wordt door politieke groeperingen dat het gevaarlijk wordt. Die hebben er belang bij de lagere klassen te verdelen, ver deel en heers. Laatst gewijzigd door tomm : 23 oktober 2013 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw aanwezigheid op dit forum zal weerom kort zijn, ik kijk al uit naar Uw volgende pic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Concreet zou voor mij de taal van Sharia4Belgium, net als deze van de eerste beste holocaustontkenner of extreem rechtse klootzak, alsook van één of andere Bosjewieken-aanhanger mogen verkondigd worden. Een belangrijke essentie van de vrijheid van meningsuiting is dat mensen vrij moeten zijn om ook aanstootgevende of domme zaken te zeggen. Enige juiste uitzonderingen zijn: -Laster en eerroof (dit is steeds op individueel niveau) -Aanzetten tot haat/geweld (is niet hetzelfde als de brede interpretatie van de term racisme) Alle andere zaken moeten kunnen. Daarom ben ik ook een felle bepleiter voor het afschaffen van de negationismewet.
Laatst gewijzigd door doremi : 23 oktober 2013 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat je terrorisme aanprijst.