![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Al eens op al uw berichten samen uitgetest? De meter ontploft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik U beter, dikke 2! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal het eens even testen en laat het U weten... zzz... Hopelijk hebt U geen problemen met het aflezen van analoge toestellen, zoniet plaats ik voor U de digitale versie hoor. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of iemand een groot staatsman is, heeft te maken met puur politieke vragen. Op dezelfde manier is een kernwapen op louter wetenschappelijk en technologisch gebied een hoogstaande verwezenlijking, hoe moreel en juridisch verkeerd kernwapens ook mogen zijn.
Dat soort analytische aanpak heeft niets te maken met "relativisme". Integendeel, het is juist het onvermogen om te analyseren dat tot relativisme en nihilisme voert.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 oktober 2013 om 13:15. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik dit soort onzin nog mag lezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Wil je als normaal denkende mens vandaag de dag de politiek van dat land nog steunen, moet je toch wel héél slecht geïnformeerd zijn.
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 23 oktober 2013 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Spion is een gevaarlijke job. Dat het af en toe kan 'mislopen' is een risico van het vak als je je bezig houdt met illegal praktijken in een ander land. Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 23 oktober 2013 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mijn 'clubje' betreft: de tijd dat de publieke opinie massaal (bij gebrek aan informatie) de Israëlische politiek steunde is voorbij hoor. En ik heb echt niet het idee dat men bij de Wereldmorgen in shock was door jullie festivalletje. Maar goed, waarschijnlijk heb je nog eens kunnen genieten, gezien jullie voor het eerst in lange tijd nog eens wat volk bijeen kregen. Geloof je nu echter werkelijk dat dit ook maar iets met 'vrede' te maken heeft? Laatst gewijzigd door groene flamingant : 23 oktober 2013 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger nog met vakantie geweest in Eilat , erg duur maar een echte aanrader.
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In jouw kringen wellicht niet, nee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als jij Erdogan de beste premier in de geschiedenis van Turkije vindt, zegt dat meer over de geschiedenis van Turkije dan over Erdogan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik kan je op weg helpen met Heidegger. Dat was een groot filosoof. Tegelijkertijd was hij een nazi die zei "Hitler ist Deutschland, wie Deutschland Hitler is" en die hun antisemitische politiek mee onderschreef, al had hij daarvóór Joodse vrienden en zelfs een Joodse minnares, zijn studente Hannah Arendt. Heidegger kun je dus terecht politiek blind en moreel verdorven vinden, maar het blijft wel een groot filosoof, wat de grote filosofe Arendt ook altijd heeft erkend.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds hij het kopvodden-verbod heeft opgeheven, zijn de kansen serieus verkleind. En dan nog eens dat alcoholverbod in de nabijheid van moskeeën. Zolang die zever van kracht blijft, zien ze mij ginds niet meer.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "geeuw" Wet vd sterkste. Live with it.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politicus/staatsman moet ook gewoon een bepaalde moraliteit bezitten. Iemand die denkt dat politieke vraagstukken los staan van moraliteit is een gevaarlijk iemand, ala attitude Anders Breivik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Ik kom regelmatig zulke mensen tegen en het is heel opvallend dat de fanatiekste supporters van Israël merendeels of joods-zionist of christenzionisten zijn.
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 23 oktober 2013 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Nietzsche
Quote Een politicus/staatsman moet ook gewoon een bepaalde moraliteit bezitten. Iemand die denkt dat politieke vraagstukken los staan van moraliteit is een gevaarlijk iemand, ala attitude Anders Breivik. unquote Kun je dat toelichten? Ik ben het met je eens daar niet van maar, ik denk niet dat het een obstakel voor een politicus zou zijn om een x aantal personen naar hun graf te sturen als dat politiek gezien zo uitkomt. Zie de recente wens van de NL om soldaten naar Mali te sturen. Een plek waar ze feitelijk niets te zoeken hebben, waar alleen de Franse belangen tellen. Verder een grote zandbak zonder enige economische betekenis. Hier de vraag dus: Qui Bono.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 oktober 2013 om 23:53. |
![]() |
![]() |