![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mooiste bewijs van domheid is: pretentie.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tobback die zegt dat inkomsten/uitgave cijfertjes niet belangrijk zijn... valt NIEMAND over. Dat hij het besturen van Belgie vergelijkt met hoe een sportclub geleid moet worden, valt NIEMAND over terwijl het eerste toch echt wel over de toekomst van vele burgers gaat en het tweede een sportclub is (werkgever) en met moeite essentieel. Maar hola, Bracke die de Vlaamse vlag een vod noemt... aiaiai dat kan niet. 't Kan met moeite nog grappiger worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat we tommm nog hebben om ons te wijzen op de belangrijke zaken in de politiek: iemand die zijn broek laat zakken en iemand die een lezing geeft. Nee, doe mij dan maar de dieven, fraudeurs, en incompetente postjesgraaiers van de regeringspartijen. Dankuwel tommmm voor zoveel inzicht.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou bijvoorbeeld wel beschaamd zijn, mocht mijn gezin er financieel voorstaan zoals de b. staat er financieel voorstaat.
Of mocht ik federale verantwoordelijkheid dragen zoals vele Franstalige politiekers, maar geen bakkes Nederlands willen spreken of zelfs niet willen leren. ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Wat is "b." ?
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk daar toch niet zoveel van op TV als ik de dingen bekijk de laatste tijd. Maar ik kan wel begrijpen dat men stilletjes aan ongemakkelijk wordt wanneer men moet zeggen dat men een Vlaams-nationalist is.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 oktober 2013 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() tja, de zogezegde 'anti-establishment" partij wordt vroeg of laat wel 'establishment', dat is wat met de nva gebeurt..
het grappigste is hoe ze nog altijd zitten te kakken op de 'traditionele partijen' terwijl ze er zelf één zijn geworden.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 25 oktober 2013 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() het is eigenlijk jammer dat ze niet in de regering ziiten, want dan zou het al lang gedaan zijn met de nva
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stelling die ik hier allang verkondig. Gelukkig kunnen we rekenen op de traditio's om de N-VA uit de regering te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar alsof je van niets weet.
|
![]() |
![]() |