![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan mijn oren en ogen ook niet geloven wanneer ik dagelijks vaststel hoe de islaminvasie onze westerse maatschappij vernietigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs voor lachen om een grap zouden ze je zelfs je nek omwringen !!!! Want een mop/grap is ook vernederend voor een ander , dus .... Wanneer men mij beledigt of aanvalt op mijn invaliditeit , kan ik ook naar het CGKR stappen , maar dat doe ik niet , daar ik geen vertrouwen heb in die organisatie !!!! Ik vertrouw zelfs het CGKR compleet niet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probeer het eens door de ogen te bekijken van iemand die het juk van religie van zich af heeft kunnen werpen... Alsof de almachtige die hemel en aarde heeft gecreëerd er iets aan heeft dat *KNIP* u een zielig schaap voor niets de kop afsnijd... Pathethisch gewoon.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Akira : 18 oktober 2013 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Centrum heeft een oordeel geveld:
Ik houd dit nu echt niet voor mogelijk. Geen HAAR op mijn hoofd maakte de vergelijking met de deportatie van Joden. Wat hier verteld wordt is gewoon wat er gebeurt vanuit de visie van het schaap! (ze kwamen hen "niet voor de eerste keer" halen met een kamion....ze brengen hen EFFEKTIEF naar een bloederige slachtvloer). Mag men dat dan niet meer vertellen? En dan dat gemekker over "vreemde taal". Wel, Schapen spreken géén mensentaal, dus ook geen Frans of Nederlands. Mensentaal is voor een schaap een "vreemde taal". Dat in het spotje het schaap nederlands of frans spreekt impliceert daarom nog niet dat die schapen "mensentaal" spreken! Alleen konden ze moeilijk een spotje met schapengebleit opzetten, want dan zouden de "mensen" dit een "vreemde taal" vinden. Lijkt me logisch. Maar wie ben ik. Laten we even lezen wat ons nationaal Inquisitie Centrum daarvan vond. Liefst niet lezen vlak na het ontbijt. http://www.diversiteit.be/reclamespo...an-het-centrum -------------------------------------------------------------- Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 oktober 2013 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar de hel met het CGKR en de islam. Niet te geloven, die barbaarse afgodendienaars krijgen altijd maar gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen haar op je hoofd dat eraan dacht dat blondheid bij Rom's voorkomt, ze hadden jou beter in dat spotje laten figureren, domme geit ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 26 oktober 2013 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |