![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
VHS is een dikke lul.
Bah, nog meer macht naar dat klote-Europa. Laatst gewijzigd door Stingray : 4 oktober 2013 om 20:01. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Verhofstadt wilt alle macht naar Europa trekken. Zijn "democratische reflexen" dienen maar om goedgelovige zieltjes te strikken. Twee regeringen VHS hebben dat duidelijk gemaakt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 5 oktober 2013 om 11:22. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.express.be/joker/nl/brain...gen/197584.htm
Men probeert hier een paar parallellen te trekken met de gebeurtenissen in de VS kortgeleden. Het moet wel toegegeven worden dat de "Europese versie" tenminste voor zichzelf opkomen en niet vanonder de vleugels van een andere partij de boel verzieken.(zoals de Republikeinen overkomen is)... Anderszijds heeft Europa betrekkelijk weinig "Europese" schulden ,alles zit nog bij de Nationale staten....Uiteraard gaat de Euro er dan aan,en geleidelijk aan zullen "Europese wetten" weer verdampen.Alle instrumenten om dit te doen zijn nog steeds aanwezig en aan de macht(nationale regeringen)... Het zouden in ieder geval spannende tijden zijn....maar me thinks dat het voor de VS veel moeilijker zou zijn te "ontbinden" dan voor de EU.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 oktober 2013 om 17:29. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Die gek moet gestopt geworden. Ik zal zijn federaal Europa altijd blijven bestrijden. Nooit en de Here is mijn getuige zal ik mijn europeaan voelen ik STERF nog liever.....
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Meer soevereiniteit voor de burger door de macht te verleggen naar een hoger, nog minder bereikbaar en nog minder direct en democratisch niveau, die getoond hebben zonder scrupules lidstaten/mensen in moeilijkheden dieper in de shit te duwen voor de Glorieuze Bankenleiders? Wat voor achterlijke Euroreligieuze dubbeldenk is dit? Eerlijk, dat gelooft toch zelfs een B.U.B.'er niet?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 oktober 2013 om 08:55. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Europees Commissaris
|
Dat vind ik nu eens een mooie definitie van een sociaal liberaal.
|
|
|
#109 |
|
Staatssecretaris
|
Van Europa een Groot Belgie maken ,lijkt me een slecht idee.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Is hij te min misschien? Doeme toch. Een gemiste kans. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Verhofstad probeert zich binnen te likken voor wellicht een dikke EU baan. Hij wil Barroso bestawat graag vervangen. O die centjes toch die liggen te lonken met wat vieze spelletjs spelen ...
|
|
|
#113 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Stel dat u een afdelingshoofd heeft wiens departement de complete chaos is en waar het geld langs allerlei niet transparante kanalen verdwijnt. De man claimt echter dat dat allemaal is omdat hij niet de CEO is van uw bedrijf maar slechts een afdelingshoofd... Wat doe je dan? A. je maakt hem CEO B. je zet hem stante pede aan de deur en reorganiseert die afdeling of stoot ze simpelweg af.
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
We hebben gezien wat die man zijn boeken (overigens niet eens door hemzelf geschreven) nog van belang hadden eens hij verkozen was. Guy ziet vooral wat hij denkt dat zijn carrière op dat moment het beste uitkomt. Het belang van iemand anders dan de grote leider zélf is daarbij van geen enkele tel. In mijn ogen is hij een van de meest walgelijke politici van de laatste 20 jaar... en dan te bedenken dat ik nog ooit in al mijn naiviteit op die man gestemd heb...
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Verhofstad wil Barroso opvolgen. Als dat gebeurt, God hebbe de ziel van de Europese burger.
Als er een valsaardige politicus rondloopt is het Verhofstad wel.
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 29 oktober 2013 om 02:12. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er zelfs nog burgermanifesten over geschreven.... Om er vervolgens géén letter van uit te voeren.... Gaat de Guy nu die burgermanifesten terug vanonder het stof halen en ze in een europese context omturnen om zijn verhaaltje nog maar eens te verkopen... De vuilbak in daarmee,met zowel de Guy als zijn manifesten... We wéten wat zijn woord hier zoal waard is,noppes dus... Laatst gewijzigd door Svennies : 29 oktober 2013 om 13:11. |
|
|
|
|