![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover zogenaamd "luxeverzuim" ? | |||
Ik maak er zelf gebruik van. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Ik kan er zelf geen gebruik van maken maar ik zou het wél doen indien ik in de situatie zat waarin het wél kon. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 53,85% |
Ik vind het schandalig dat mensen dit doen, maar kan daar geen zinnige reden voor opgeven. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik vind het schandalig dat mensen dit doen, en zal hieronder eens uit de doeken waarom ik dat vind. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lafheid zonder grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indertijd is het VSO een grote flop geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het grote probleem ligt hem - zoals Abramis het al duidelijk heeft gemaakt - niét bij de ouders die n�* de examens en zonder lessen te missen een dag vroeger of verlof vertrekken, maar bij degenen die in de loop van het jaar hardnekkig en dat gedurende meer dan 15 of 30 halve dagen de lessen niet volgen. maar d�*t open en bloot verkondigen is natuurlijk vééls te gevaarlijk. Ze zouden Smetje wel eens van racisme kunnen beschuldigen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 oktober 2013 om 10:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat je citeerde is met andere woorden gewoon het systeem zoals het nu is en was. Houd goed in gedachten dat de begeleidingstrajecten van het CLB bijvoorbeeld de medewerking van de ouders vereisen. Als de ouders niet meewerken, gebeurt er verder niets. Citaat:
En zelfs als men twee jaar na elkaar de 30 halve dagen onwettige afwezigheid overschrijdt, dan kan men bij 3 op de 4 gezinnen géén sanctie geven, omdat de enige sanctie die men k�*n geven het intrekken van de schooltoelage inhoudt. Slechts 1 op de 4 gezinnen heeft recht op die toelage. Degenen die geen schooltoelage trekken (de beter bedeelden dus) kunnen m.a.w. niet gestraft worden in het huidige systeem. Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 28 oktober 2013 om 10:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat zijn: hardnekkige... luxeverbruik...10 halve dagen...bekeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, ik vergat er de bron bij te vermelden: http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...-te-gaan.dhtml
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |