![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Discrimineren zou ik het niet noemen: ze gaan dan naar de bravere blanke scholen met een "goede naam".
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 oktober 2013 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een goede dosis assertiviteit is genoeg. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 oktober 2013 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat mijn kinderen zich niet verlagen tot dit (gebrek aan) niveau. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 oktober 2013 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ja, en waar juist ben ik begonnen over vandalisme & crapuul en tutti quanti?
Er bestaat zoiets als een schoolcultuur, het is hier gebleken dat uw kinderen niet in die schoolcultuur pasten. Die schoolcultuur herleiden tot het aantal migranten is weer een verkloot debat. Voor hetzelfde geld kunnen uw kinderen ook niet aarden in een blanke mastodont vakschool genre VTI zoals we er veel kennen in middelgrote steden. Ook daar moet je heel assertief zijn, sterk in uw schoenen staan of ze lopen over u heen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge dat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Dat je niet begrijpt dat de 'hekel' (en dat is zacht uitgedrukt) die mijn kinderen tov van allochtonen hebben gekregen, volledig te maken heeft met de manier hoe die zich tegenover autochtonen gedragen, en totaal niets te maken men vooroordelen of het niveau van assertiviteit die mijn kinderen hebben. En vandalen die fietsbanden kapot steken is krapuul. Wat anders? Mensen die meisjes slet en hoer noemen alleen omdat ze autochtoon zijn is krapuul. wat anders? Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 oktober 2013 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs linksgroen coryfeeën zoals de Nederlandse Femke halsema halen hun kinderen van school eenmaal ze de verrijking van de multicul aan hun eigen broedsel kunnen ondervinden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben gestopt met reacties te plaatsen op HLN. Mijn account werd tot tweemaal toe geblokkeerd, omdat ik gefundeerde kritiek had op de islam. Ik vermoed dat er enkele imams in het censuurcomité van HLN zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Hoe sympathiek moet je doen als allochtoon tegen de autochtonen om op minder dan één week tijd, iedereen een grondige hekel aan jullie te laten krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal allemaal zijn tijd wel duren....tot het te laat is.
Het niveau op school gaat er nu al flink op achteruit om te verdoezelen dat een hoop van die geïmporteerde godsdienstfanatici niet kunnen volgen. Nog even en ik denk met weemoed terug aan de strenge katholieke scholen. Misschien het andere uiterste. Maar daar werd aan jonge mensen nog wél respect aangeleerd. Politieke correctheid, my ass. Onze beleidsmensen laten zich flink in de luren leggen. Behalve een paar uitzonderingen die het wél begrijpen.... Laatst gewijzigd door hurricane : 29 oktober 2013 om 13:45. |
![]() |
![]() |