![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die laten die mensen immers nog toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zeg niet dat wij dit soort dreigementen moeten negeren, verre van. Alleen we moet er ook niet hysterisch en angstig van worden. Want dat is juist wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Soms vraag ik me af op dat soort idioten door het VB gesponsord wordt. Immers ze zijn volledig complementair en hun ideeëngoed vrijwel identiek. Neem bvb onze medeforummer Max, op enkele details na verkondigt hij een gedachtegoed dat de Sharia benadert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al Qaida bedreigt Nederland al jaren lang dat ze een terroristische aanval op Nederland gaan doen. Toch zie ik er niets van. Wat deze gasten vooral willen is angst zaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus al 9 jaar geleden.. nou boehoehoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"och, ons heer moet van elk zijn getal hebben" ... Versta: op de enkele basis van domheid kan je geen stemrecht intrekken ... (maar ik prijs me wel gelukkig: in 'mijn' partij zitten het minst zulke mensen ![]() .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo van Gogh was een ordinaire dikke provocateur. Als hij wat dunner was geweest had hij de kogels misschien kunnen ontwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Oh ja, volgens onze traditionele aan de macht zijnde politieke partijen zijn deze mensen die ons bedreigen toch een verrijking hoor. Het is eens iets anders, het leven zou zonder die dreigingen toch maar saai zijn hoor. Nu ja, wat mij betreft , afspraak op zondag 25 mei 2014, mijn dienstplanner(want ik werk ook in de weekends) is nu al verzocht van mij op die zondag niet met dienst te zetten, zodat ik ten eerste tussen 0800hr en 1300hr mijn welgemeende stem kan gaan uitbrengen(en wie mij kent weet welke partijen al niet op mijn gunsten moeten rekenen) en dat ik dan ten tweede hopelijk s'avonds op tv de beteuderde en ontredderde gezichtjes kan zien (a la Patrick Jansens vorig jaar-huilend bij Gène Bervoets) van onze traditio's en linkiewinkies, als god het wil natuurlijk. In Amerika was de slogan "Yes we can" , mijn slogan voor de komende verkiezingen zal zijn "yes we shall".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je 20 jaar geleden beweerde dat over 20 jaar het voortbestaan van zwarte piet ter discussie zou staan wegens 'aanstootgevend', er kerstversiering zou worden weggehaald wegens 'aanstootgevend' en er contingenten jihadstrijders uit Mechelen en Vilvoorde naar Syrië zouden vertrekken, dan hadden er nogal wat naïevelingen ook eens gelachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard dat zoiets werkt, in interviews verklaarden zowel Kamagurka (cartoonist die normaal gezien niemand ontziet) als Herman Brusselmans (auteur die schrijfgewijs er al eens met de botte bijl durft ingaan), dat ze zich serieus "inhouden" als het moslims betreft.
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, veel geluk ermee. Ik hoop dat je over een flinke portie geduld beschikt.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn verschillende pogingen tot effektieve aanslagen verijdeld. Blijkbaar niet genoeg om dat in uw geheugen te zetten? Of zou het de censuur geweest zijn, waardoor Rooie Kathleen Cools het niet de moeite vond om te vertellen, vermits een fottooke van Jambon véél belangrijker is. Tenslotte heeft het Sint Maartenfonds al miljoenen aanslagen gepleegd nietwaar Kathleen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |