![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wat denken jullie? Ja of nee?
Ik denk persoonlijk van niet omdat: - moslimvrouwen in België vaak geen 5+ kinderen meer krijgen zoals vroeger - moslims vaak niet meer trouwen met een man/vrouw uit hun thuisland en ze naar België importeren maar vaak een man/vrouw in België zoeken. Ik had ergens gelezen dat nog "slechts" 68% van de Marokkanen trouwt met iemand uit zijn thuisland en "slechts" 47% van de Turken. - met de immigratie uit het oostblok komen er wel nieuwe vreemdelingen binnen maar vaak geen moslims - ik denk ook dat moslims seculierder zullen worden door het leven hier zoals het bij ons christenen gegaan is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(1)Omdat moslims alleen maar trouwen met moslims.Anders bestaat niet. Het lijkt anders te zijn ,maar dat is het niet.Iedereen die met een moslim , trouwt moet zich eerst bekeren. (2)Ze komen wel uit het Oostblok,maar zijn veelal moslim. (3)Kben al wat gewoon,maar kheb de toestand alleen zien verergeren.Hoe meer rechten ze krijgen,hoe meer ze moslim worden. Meisjes,zusjes van vrienden,konden 20 jaar geleden commentaar geven,lachen,zeveren met mij.Dat is nu onmogelijk geworden. (4)De vijandschap is er zwaar ingedrukt.Dames waar ik kon mee praten ,dragen nu een doek,en beschouwen mij als minderwaardig. Het is een mooie droom,Bezeke.Heel multicul. Maar Islam is monocul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ja, ik geef het nog zo'n 20 a 25 jaar en mijn dochter kan hier niet over straat lopen zoals ze zelf wil
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 4 november 2013 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat is toch nu al zo in bepaalde wijken, die zwarte vlekken breiden zich vlug uit. Je hebt maar een kleine minderheid moslim eikels nodig om voor last te zorgen, in Engeland is het al zover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de laatste aflevering van vranckx hadden ze zelfs een kort interview met zo'n inteelt product met fel oranje rood haar, war een gevolg is van vergevorderde inteelt bij Afganen en Roma. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij hebben Marokkanen en in Engeland hebben ze Pakistani's. Dat is een wereld van verschil. Eigenlijk zijn wij gezegend met onze Marokkanen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom ze dat doen, is mij niet helemaal duidelijk. Ter mijn verdediging, het is voor de moslims waar ik er mee over sprak ook niet duidelijk. Sommigen zeggen dat ze dat doen omdat ze Hadj geweest zijn. Anderen omdat Muhammed het ook deed. Nog een ander verhaal is dat ze gewoon hun haar willen verven, maar de Koran verbiedt dat, behalve met henna (gebrek aan keuze dus). etc.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat dit zo zal zijn, en op sommige plaatsen al zo is maakt mij pisnijdig. Niet zozeer voor mij, maar voor mijn kinderen
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel woont er ook zo'n oranje pipo, een gewone autochtoon, bekeerd tot de islam en oprichter van moslimpartij NOOR.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maakt de betuttelingsstaat U ook pisnijdig, die haar grenzen reeds verlegd heeft van drugsbeleid tot boetes voor verkeerd op een bankje zitten? Mogen Uw kinderen de deur nog uitkomen en de straat nonchalent oversteken zonder een camera op hun en een GAS-boete te mogen verwachten? Maakt de gecentraliseerde Europese superstaat U ook nijdig, of heeft U geen problemen met een groeiende bureaucratie en een regerende klasse die in Louis XIV-stijl boven het volk kan leven, ver weg en op hun kap? Voor Uw kinderen? Of is het enkel "Moslims overal!!!! Aaarrghh!!"?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Ik woon in een buurt waar er wel meer dan een paar moslims wonen. Blijkt nu dat dat niet besmettelijk is, dus we'll be fine!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus als ik de islamisering een slecht punt vind voor mijn kinderen kan ik dat niet meer vinden over het drugsbeleid. Speciaal persoontje ben jij.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het ene is een veel groter probleem dan het andere. De islamisering is een klein probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot voor kort. Nu hebben we de N-VA, die zonder een blad voor de mond te nemen plat op de buik gaat voor de ECB, euhm EU. Wat is het rechtse landschap hier geweldig...
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iets verder leven er echter veel moslims. Daar doen de blanke vrouwen zelfs een doek aan om zich over straat te begeven. Kwestie van geen moslimman rare gedachten te laten krijgen bij het zien van vrouwelijk haar. En eenmaal er enorm veel moslims leven, dan moet je naar sommige buurten gaan waar zelfs de politie niet meer durft komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |