Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2013, 21:28   #61
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Geen vrijheid van onverdoofd slachten.

Nieuw-heidenen kunnen ook geen mensenoffers brengen en druïden naakt door de bossen hebben lopen op basis van 'godsdienstvrijheid'.
1: Nogmaals, onverdoofd slachten is een evidentie binnen de islam.

2: Het bewijs dat er helemaal geen vrijheid van godsdienst is.

En maar goed ook.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 21:34   #62
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Nogmaals, onverdoofd slachten is een evidentie binnen de islam.
Nogmaals, pech gehad.
Citaat:
2: Het bewijs dat er helemaal geen vrijheid van godsdienst is.

En maar goed ook.
Die is er wel. Er is alleen geen vrijheid om eender welke daad te verantwoorden op basis van godsdienst.

Citaat:
Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, artikel 9: Vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst

Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als privé zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uitdrukking te brengen in erediensten, in onderricht, in praktische toepassing ervan en in het onderhouden van geboden en voorschriften.
De vrijheid zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uiting te brengen kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die die bij de wet zijn voorzien en in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de openbare veiligheid, voor de bescherming van de openbare orde, gezondheid of goede zeden of voor de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.
Oud 5 november 2013, 21:35   #63
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, pech gehad.

Die is er wel. Er is alleen geen vrijheid om eender welke daad te verantwoorden op basis van godsdienst.
1: .........

Je hebt nogal moeite met eerlijk formuleren he? Zeg gewoon dat je de islam weg wil hebben uit Europa man.

2: Als je een evidentie binnen een godsdienst gaat verbieden dan is er geen vrijheid van godsdienst.

Je kunt ook niet voetballen zonder bal he.
Oud 5 november 2013, 21:37   #64
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verbieden.
Verbieden dan.
Wat wou je nog zoal gaan verbieden dan, of was dat 't enige?
Citaat:
Daar heb je geen democratie voor nodig. Demografische onderdrukking kan ook zonder democratie. Dat los je met politiek niet op, wel met een mentaliteitswijziging.
Er is in geen 60 jaar 'n wijziging van mentaliteit geweest, jij zal 't met jouw paar voorstelletjes ook niet klaarkrijgen.
Jij en jouw cultuur zullen demografisch onderdrukt/overrompeld worden.
Citaat:
Dus jij wilt die rechten zelf al preemptief dumpen, om islam te bestrijden, om te voorkomen dat zij die rechten schenden. Strak plan.
Nee hoor, van mij hoeft er niets 'verboden' te worden, daar is 't immers al veel te laat voor, ook voor jouw 'mentaliteitswijziging' trouwens.

De tijd zal uitwijzen wie er wat zal gaan verbieden, dan ben jij, of beter gezegd; jouw nageslacht, je/jullie rechten kwijt, rechten en vrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben. Ze danken je.
Citaat:
In welk land in West-Europa zijn moslims in de meerderheid gekomen?
Nog niet, maar zoals 't er nu naar uitziet, staat 't toch wel eens te gebeuren, of er zou 'n drastische omwenteling moeten gebeuren, en dat zal dan toch iets meer moeten zijn dan die paar voorstelletjes waar jij mee aan komt draven.

Maar iets zegt me dat 't jou helemaal niet te doen is om 't behoud van 'onze waarden, normen, cultuur...', lui zoals jij zouden zelfs samenwerken met aanhangers van 'n totalitaire ideologie zoals de mohamedanerij (totalitaire ideologieën vinden mekaar nu eenmaal), enkel en alleen om 'n �*ndere minderheidsgroep weg te krijgen, of tenminste hun (vermeende) macht te reduceren.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 21:39   #65
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is links? Sorry, geen zin in een rondje semantiek.

Ik had het over VB en N-VA, waar de meeste 'islamophoben' (en dat is een term die ik zelf belachelijk vindt) op dit forum hun stem voor zouden uitbrengen.
'Rechts' is een onzinbegrip en geen synoniem voor N-VA en VB.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 21:43   #66
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
1: .........

Je hebt nogal moeite met eerlijk formuleren he? Zeg gewoon dat je de islam weg wil hebben uit Europa man.
Waarom? Dat wil ik helemaal niet.

Citaat:
2: Als je een evidentie binnen een godsdienst gaat verbieden dan is er geen vrijheid van godsdienst.

Je kunt ook niet voetballen zonder bal he.
Er zijn wel degelijk moslims die geen dieren offeren (vergelijk het met de doorsnee-gelovige Christen, die misschien één maal om de vijf jaar eens in de Kerk komt) of voor een alternatief kiezen, zoals geld opsturen voor het offeren van een schaap in bv. Turkije.
Oud 5 november 2013, 21:47   #67
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom? Dat wil ik helemaal niet.

Er zijn wel degelijk moslims die geen dieren offeren (vergelijk het met de doorsnee-gelovige Christen, die misschien één maal om de vijf jaar eens in de Kerk komt) of voor een alternatief kiezen, zoals geld opsturen voor het offeren van een schaap in bv. Turkije.
1: Misschien niet direct, maar indirect komt het daar wel op neer.

2: Ahja, de moderne moslims......

Onverdoofd slachten is gewoon een evidentie binnen de islam en daarmee klaar. Net zoals een bal een evidentie is binnen het voetbal.
Oud 5 november 2013, 21:53   #68
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Verbieden dan.
Wat wou je nog zoal gaan verbieden dan, of was dat 't enige?
Besnijdenis van kinderen. Alles wat niet strookt met onze Westerse waarden en buiten de persoonlijke wil om is.
Citaat:
Er is in geen 60 jaar 'n wijziging van mentaliteit geweest, jij zal 't met jouw paar voorstelletjes ook niet klaarkrijgen.
Jij en jouw cultuur zullen demografisch onderdrukt/overrompeld worden.
Jouw deportatie-dromen gaan ook niet uitkomen.
Citaat:
Nee hoor, van mij hoeft er niets 'verboden' te worden, daar is 't immers al veel te laat voor, ook voor jouw 'mentaliteitswijziging' trouwens.

De tijd zal uitwijzen wie er wat zal gaan verbieden, dan ben jij, of beter gezegd; jouw nageslacht, je/jullie rechten kwijt, rechten en vrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben. Ze danken je.
Laat me niet lachen. Nu gaan we ons druk maken over rechten? En met we bedoel ik, jullie.
Als er migratie of islam mee gemoeid is? Waar waren jullie toen we in schuldslavernij aan de ECB verkocht werden en onze soevereiniteit aan de EU, met die rechten van onze voorouders? Toen wapenbezit praktisch onmogelijk gemaakt werd? Toen meningen strafbaar werden? Toen er 30, 40 en later meer dan 50% van de vruchten der arbeid van de bevolking werd geroofd door de overheid?
Citaat:
Nog niet, maar zoals 't er nu naar uitziet, staat 't toch wel eens te gebeuren, of er zou 'n drastische omwenteling moeten gebeuren, en dat zal dan toch iets meer moeten zijn dan die paar voorstelletjes waar jij mee aan komt draven.
Dus tot zover "Dat dachten ze in al die andere landen ook waar voorheen geen islam aanwezig was, maar ze naderhand in de meerderheid kwamen."
Citaat:
Maar iets zegt me dat 't jou helemaal niet te doen is om 't behoud van 'onze waarden, normen, cultuur...', lui zoals jij zouden zelfs samenwerken met aanhangers van 'n totalitaire ideologie zoals de mohamedanerij (totalitaire ideologieën vinden mekaar nu eenmaal), enkel en alleen om 'n �*ndere minderheidsgroep weg te krijgen, of tenminste hun (vermeende) macht te reduceren.
Ik totalitair? Wat denk jij eigenlijk dat ik ben?
Welke andere minderheidsgroep?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 21:56.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 22:00   #69
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Besnijdenis van kinderen. Alles wat niet strookt met onze Westerse waarden en buiten de persoonlijke wil om is.
Àlles wat tegen ònze wetten indruist dus?
Dat is al heel wat, ook hetgeen mohamedanen in hun boekje verkondigen, dat weet je toch mag ik hopen?
Citaat:
Jouw deportatie-dromen gaan ook niet uitkomen.
Jammer voor jou, maar die heb ik niet.
Zelfs daarvoor is 't al veel te laat.
Mooie toekomst heeft jouw Europa.
Citaat:
Laat me niet lachen. Nu gaan we ons druk maken over rechten? EN met we bedoel ik, jullie.
Als er migratie of islam mee gemoeid is? Waar waren jullie toen we in schuldslavernij aan de ECB verkocht werden, met die rechten van onze voorouders? Toen wapenbezit praktisch onmogelijk gemaakt werd? Toen meningen strafbaar werden? Toen er 30, 40 en later meer dan 50% van de vruchten der arbeid van de bevolking werd geroofd door de overheid?
Ìk maak me daar niet (meer) druk om, jòuw nageslacht zou dat beter wèl doen.

Citaat:
Dus tot zover "Dat dachten ze in al die andere landen ook waar voorheen geen islam aanwezig was, maar ze naderhand in de meerderheid kwamen."
Buiten Europa zijn er geen andere landen?
Citaat:
Ik totalitair? Wat denk jij eigenlijk dat ik ben?
Welke andere minderheidsgroep?
Dat weet je zelf beter dan wie ook.
Oud 5 november 2013, 22:06   #70
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Àlles wat tegen ònze wetten indruist dus?
Dat is al heel wat, ook hetgeen mohamedanen in hun boekje verkondigen, dat weet je toch mag ik hopen?
Neen, niet onze wetten. Wij hebben genoeg wetten die geen plaats hebben in klassieke Westerse waarden. Waar vrijheid van meningsuiting er eentje van is. Daarom mogen ze hun boekje hebben, en mag jij de Turner Diaries of "whatever floats your boats" lezen. Mooie deal he?
Citaat:
Jammer voor jou, maar die heb ik niet.
Zelfs daarvoor is 't al veel te laat.
Mooie toekomst heeft jouw Europa.
Dus jij hebt gewoon geen toekomst, geen Europa? Nu moet ik toegeven, ik heb er ook al aan gedacht te vertrekken, maar dat wilt niet zeggen dat ik elke andere maatregel als nutteloos afschrijf.
Citaat:
Ìk maak me daar niet (meer) druk om, jòuw nageslacht zou dat beter wèl doen.
Nergens dus. Geen krimp gegeven, toen ze voor die rechten kwamen. Dat dacht ik al.
Citaat:
Buiten Europa zijn er geen andere landen?
Zijn die relevant voor vergelijking?
Citaat:
Dat weet je zelf beter dan wie ook.
Waar heb je het in godsnaam over?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 22:12.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 22:09   #71
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

" Je mag moslim zijn, maar onverdoofd slachten moet afgeschaft worden"

"Je mag fietsen, maar de fiets moet afgeschaft worden"
Oud 5 november 2013, 22:11   #72
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Citaat:
Ja, die bestaan niet volgens jou of?
Oud 5 november 2013, 22:14   #73
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, die bestaan niet volgens jou of?
1: Je ziet het echt niet he?

Kijk, onverdoofd slachten is een evidentie binnen de islam. Wanneer je dat dus gaat afschaffen dan kunnen moslims niet meer met hun geloof omgaan zoals dat bedoeld is.

Net zoals een wielrenner zonder fiets niet kan fietsen.

2: Nee, die bestaat niet inderdaad.

Je bent moslim of je bent het niet. Let op: verschillende interpretaties zijn zeker mogelijk. Alleen iets negeren dat heel evident is slaat gewoon nergens op.
Oud 5 november 2013, 22:20   #74
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1: Je ziet het echt niet he?

Kijk, onverdoofd slachten is een evidentie binnen de islam. Wanneer je dat dus gaat afschaffen dan kunnen moslims niet meer met hun geloof omgaan zoals dat bedoeld is.

Net zoals een wielrenner zonder fiets niet kan fietsen.

2: Nee, die bestaat niet inderdaad.

Je bent moslim of je bent het niet. Let op: verschillende interpretaties zijn zeker mogelijk. Alleen iets negeren dat heel evident is slaat gewoon nergens op.
Opzettelijk doen/laten lijden is dus hun core-business.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 22:21   #75
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, niet onze wetten. Wij hebben genoeg wetten die geen plaats hebben in klassieke Westerse waarden. Waar vrijheid van meningsuiting er eentje van is. Daarom mogen ze hun boekje hebben, en mag jij de Turner Diaries of "whatever floats your boats" lezen. Mooie deal he?

Dus jij hebt gewoon geen toekomst, geen Europa? Nu moet ik toegeven, ik heb er ook al aan gedacht te vertrekken, maar dat wilt niet zeggen dat ik elke andere maatregel als nutteloos afschrijf.

Nergens dus. Geen krimp gegeven, toen ze voor die rechten kwamen. Dat dacht ik al.

Zijn die relevant voor vergelijking?

Waar heb je het in godsnaam over?
Ik beweer enkel maar dat jouw 'maatregelen' Europa niet zullen redden, daar is wel wat anders voor nodig dan 'n paar verbodjes, die tòch niet nageleefd zullen worden.
Die voorstellen van jou zijn al 'n mooi 'begin', waar 50 jaar geleden mee aangevangen had moeten worden, nu is 't 'n pleister op 'n houten been.

Too little, too late.
Oud 5 november 2013, 22:25   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Opzettelijk doen/laten lijden is dus hun core-business.
Waar ontken ik dat?
Oud 5 november 2013, 22:59   #77
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Onverdoofd slachten is gewoon een evidentie binnen de islam en daarmee klaar. Net zoals een bal een evidentie is binnen het voetbal.
Leugens.
Het is een evidentie binnen de sectaire achterlijke geweldgeloviogen die jij aan je borst lijkt te koesteren.
Jij beledigt keer op keer de moslims waar ik mee werk.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 23:03   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Leugens.
Het is een evidentie binnen de sectaire achterlijke geweldgeloviogen die jij aan je borst lijkt te koesteren.
Jij beledigt keer op keer de moslims waar ik mee werk.
Je komt er wel over heen hoor.
Oud 5 november 2013, 23:36   #79
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik beweer enkel maar dat jouw 'maatregelen' Europa niet zullen redden, daar is wel wat anders voor nodig dan 'n paar verbodjes, die tòch niet nageleefd zullen worden.
Die voorstellen van jou zijn al 'n mooi 'begin', waar 50 jaar geleden mee aangevangen had moeten worden, nu is 't 'n pleister op 'n houten been.

Too little, too late.
Groot gelijk. AnarchoChristophe denkt dat het ritueel slachten kan gestopt worden. NOOIT gaan die hieraan toegeven en onze linkse wereldverbeteraars zullen hen uiteindelijk niets in de weg leggen. En dit is nog maar één voorbeeld. AnarchoChristophe is volgens mij nog nooit in een moslimland geweest (misschien enkel aan het zwembad in een veilig hotel). Hij kent niets van die godsdienstfanaten en waartoe die in staat zijn. Ik denk nog maar aan de mohamed kartoons: de hele islamwereld stond op zijn kop en de haat stond op hun gezichten te lezen. Hier in België houden zij zich momenteel nog wat gedeisd, maar wacht tot de islamieten in de meerderheid zullen zijn. Dan hebben wij als autochtoon maar twee keuzes: islamiet worden of vertrekken. Kijk hier maar eens naar de islamitische jongeren (dikwijls reeds de derde generatie). Die zijn nog een pak fanatieker dan hun ouders en grootouders. Die lopen achter sharia4belgium aan. En dan gaat AnarchoChristophe hen zeggen wat zij niet mogen doen. Die zullen lachen.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 00:35   #80
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
---

Een moslim die vrouwen en kinderen vermoordt gaat regelrecht naar de hel....
En voor het vermoorden van niet-moslims krijgt hij 72 maagden cadeau.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be