![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk heb je. Het geheugen van de mensen is kort. Véél té kort. Ze zijn vergeten dat de rotzooi die Maggi uiteindelijk met mondjesmaat MAG opruimen door haar eigen partij is veroorzaakt.
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Stop toch eens met die zever. Niemand hier gelooft het, jezelf incluis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lieve gwendoline,
Ik ga voor positief seperatisme Good luck next year
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie heeft zoveel met haar eigen worden gesteld met haar 'Was dit een erfenis, ik zou ze weigeren'. Ik denk niet dat het gross van het electoraal kiesvee het falend asielbeleid is vergeten. Ik denk niet dat ze terug willen naar vroeger.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Juist daardoor dat ik het zo spijtig vind dat ze bij de verkeerde partij zit.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA kan niet "weerom" doen wat het nog niet voordien gedaan heeft. Uw leugens blijven herhalen, maken ze nog niet waar.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 november 2013 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de grendels betreft, daar geraken we in een Belgische context nooit van af. Jean-Pierre Rondas schreef daar het volgende over: Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt mij beter dat iedereen kan lezen op welke achterbakse manier dit land blijkbaar moet worden verdedigd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor een opportunist lijkt de overstap naar de zinkende vLD (zeker nu onder Rutten) me trouwens absoluut geen aanlokkelijke keuze. Maggie is immers het enige wat de vLD nog enigszins vlottend houdt momenteel. De rest van die partij is ofwel te verbrand door de twee paarse regeringen onder Verhofstadt, ofwel te arrogant om electoraal wervend te zijn.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 5 november 2013 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever: ‘Met deze uitslag wordt het Di Rupo II’
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks rustig Knuppel! Wie geen betere argumenten heeft dan te zijken over het verven van verkeerspalen terwijl dat nergens op slaat is een zeveraar, en ik lust geen zeveraars.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
‘Met deze uitslag wordt het waarschijnlijk Di Rupo II, en dat willen we absoluut vermijden.’ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() De Zever ook ni?
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg dat de enigen die het land KUNNEN en ZULLEN blokkeren tot ZIJ hun zin krijgen de Franstaligen zijn dan heeft dat geen zak met een negatieve houding te maken. Dat is namelijk een FEIT. Als de Franstaligen hun hakken in het zand zetten staan de Vlamingen machteloos. Dat weten zowel de Vlamingen als de Walen. Alleen dommekloten met minder dan één ons hersens willen dat niet geweten hebben. Die zijken liever over pursiut of happiness.
![]() |