![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat wat U wil? Dan gun ik U dat vriend. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou nou....de vodka op? U lijkt me momenteel niet erg kosjer, Zon. Mag ik U, nog maar es teleurstellen? Ik blijf! Hier, right onder your nose! Eens krijg ik dat keppeltje op Uw hoofd. |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZION
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bL7uhYUjhtg Kon je inderdaad mee gieren, de Russische economie en belangen gierden ook, in snel tempo naar de afgrond. Citaat:
Het gaat wel een stuk beter in Rusland sinds hij aan de macht is, en Rusland laat zich niet meer doen door het Westen. Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2013 om 11:27. |
||||
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onzin natuurlijk. In de meeste niet-westerse landen bestaat zo'n gevangenissysteem. Het systeem in West-europa is zo soft dat het de misdadigers niet afschrikt, en dan is men verwonderd dat mensen uit heel de wereld hier misdaden plegen, en stemt men voor NVA of VB.
De manier dat het marokkaans straatschorriemorrie hier, in Frankrijk of Nederland zich gedraagd, zou hen in Rusland, of Marokko zelf, erg zwaar te staan komen, dat doen ze ginds maar 1 keer. |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Hitler aan de macht kwam trok hij Duitsland in eerste instantie ook helemaal uit het slop. Maar niettemin was hij naast Stalin, en nog een paar gezellige mensen, een gewetenloze dictator die iedereen die hem in de weg stond 'uit de weg' ruimde (ook met een 'goeie' uitleg en met schijprocessen zoals bij Pussy riot'. Er zijn wel wat overeenkomsten... |
|
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() PR-Agency tomm biedt Vlad zijn diensten aan.
Graag had ik de vraag van DewareJacob, beantwoord gezien door het Agency. Mijn excuses Jacob. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben niet zoals FDW hoor. En mijn Joodse vrienden en vriendinnen gebruiken bvb. geen typische hoofddeksels. Wel passende kleding en haarsnit tijdens een trouwfeest ofzo... BTW : Welkom! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 november 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Maar Putin doet wat een vriend zou doen, nl een verbod uitvoeren op de Russische koranvertaling vorige maand en dan nu deze kraakverse maatregel: "President Vladimir Putin signed a law Sunday forcing the relatives of terrorists to pay for the damages caused by their attacks." http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1...pGlW3y3UEmG.99 Lijkt me een goede manier om 1: de islamitische expansiedrift te temperen en 2: om potentiele terroristen te doen nadenken over de gevolgen van hun daden, kwestie van hun eigen familie niet mee in de shit te sleuren. Fijne kerel die Vlad, heeft nl een groter stel ballen dan alle zionpijpers van de US en EU samen. En verder, wat doet US Prezze Obonga op commando van uw zionistische idolen ?: "Former Saudi intelligence agency chief has demanded sending more arms to foreign-backed Takfiri militants fighting the Syrian government, expressing concern that the continuation of war in the country would endanger Israel." http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1383752143 SA bezorgd om de veiligheid van Israël ?? ![]() Netanyahu samen met zijn Afro-Amerikaanse collega wapentuig verkopen dat steenrijke pedo's met oliegeld betalen én netjes door de CIA/Mossad wordt afgeleverd aan het goorste lowlife scum uit het Midden-Oosten, die er de eclatante hobby op na houden om daarmee ongewapende burgers at random af te knallen, te folteren, te onthoofden, te verkrachten...., n'importe geslacht of leeftijd van hun slachtoffers. Zelfs kannibalisme wordt niet geschuwd door deze zion-lieverdjes, maar dat wist u wsl ook al. De vrienden van uw vrienden dus, daar mag je écht trots op zijn... Enfin, de oorlog in Syrië (en de rest van de oorlogen in het M-O) zegt alles over de zionistische intenties (ook de uwe ?) met de wereld of bent u de in 2007 opgezette wereldwijde 'bankencrisis' al vergeten ? Soit, trek uw keppeltje maar héél diep over uw oren, met zo'n klein verstand zal dat wel ruim passen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 november 2013 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Enig idee ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 november 2013 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat Polen ooit tot de Sovjetunie behoorde. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie mogen de idolen, de lieverdjes, en de pijpers van Uwe Orakelende Hoogheid wel wezen? Heeft U Vlad gepijpt dan? Echt? Grote Russische ballen dus? Goor taaltje gebruikt U. Nazi-Islamist? Nee toch? U heeft dus een groot stel hersens? Zitten die in een keukenhanddoek/tulbandje? En ja Groot Licht, mijn keppeltje staat beeldig. Minuutje, voila radio wat luider, "Killing an Arab" weet U wel, die felle Cure hé. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit antwoord kon wel wat beter? Nog wat vroeg? Ach, neem Uw tijd met de felle Cure maar,. Ik luister ondertussen wat OMD klassiekers. So long... |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De communisten blijven de belangrijkste oppositie tegen Putin, en de enige partij die soms meer stemmen haalde dan de regimepartij in sommige regio's. Laatst gewijzigd door tomm : 7 november 2013 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Tja, in Oost-Duitsland zijn er ook die naar de DDR-tijd terugverlangen.
|
![]() |