Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 6 november 2013, 05:04   #61
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Het volk bevrijden was goed geprobeerd maar mag nu teruggeschroefd worden bij gebrek aan resultaten.
In dat geval zullen Uw acties in de zeer nabije toekomst niet langer herinnerd worden, misschien zelfs een stem die nooit gehoord werd...

Is dat wat U wil? Dan gun ik U dat vriend.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 november 2013, 07:23   #62
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat is niet van belang. Ik dring het mijne niet op en verwacht van de rest hetzelfde. Prachtig? Natuurlijk is dat prachtig! Mss. is de tijd aangebroken om naar Uw thuisland te verhuizen. Mag U er permanent verblijven? Nou ja, zeur er dan ook niet over. U bent hier goed ontvangen en werd tevens duidelijk begrepen.

Nou nou....de vodka op?
U lijkt me momenteel niet erg kosjer, Zon.
Mag ik U, nog maar es teleurstellen? Ik blijf! Hier, right onder your nose!
Eens krijg ik dat keppeltje op Uw hoofd.
ZION is offline  
Oud 6 november 2013, 11:24   #63
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

ZION

Citaat:
Een misdaad tegenover de staat. Inderdaad. Uiteraard is het lekken van staatsgeheimen, steeds welgekomen bij challengers.
Daar wordt garen van gesponnen.
Eerlijkheidshalve, dat geldt voor beide kampen.
Maar de (sic) bezorgdheid van Snowden, bezorgt hem "wereldfaam".
Nooit eerder veel gehoord van een overgelopen Stasi-mannetje.
U?
Omdat Snowden geheimen heeft onthuld die niemand echt verwacht had, zoals bvb. dat de VS al hun bondgenoten afluistert. Dat ze de IraniËrs, Russen of Chinezen zouden proberen af te luisteren spreekt vanzelf, maar niet bvb. Merkel. Het is geen spion die Amerikaanse spionnen in vijandige landen aan de galg helpt, of aan militaire of industriële spionage doet, zijn informatie toont aan dat de VS eigen burgers en bondgenoten afluistert, daarom wordt Snowden niet zomaar beschouwd als een overloper maar als een klokkenluider.

Citaat:
Ik kon nog enig begrip tonen te aanzien van M.Gorbatsjov.
Bepaalde krachten(?) schoven toen Boris Wodka op de eerste rij.
Als leuk marionnetje, toffe rus, kon je mee gieren.
http://www.youtube.com/watch?v=R-z9wfueMAw

http://www.youtube.com/watch?v=bL7uhYUjhtg

Kon je inderdaad mee gieren, de Russische economie en belangen gierden ook, in snel tempo naar de afgrond.

Citaat:
Vlad is lekker dictatoriaal op zijn Russisch. Het straalt gewoon van hem af.

Het gaat wel een stuk beter in Rusland sinds hij aan de macht is, en Rusland laat zich niet meer doen door het Westen.

Citaat:
De Ché-revolutionairen in Cuba, hebben weer een revolutionaire daad gesteld,hoor ik.
Alle bioscopen sluiten...Qué?[/
Elk dorp heeft een officiële bioscoop, waar je voor 5 cent de nieuwste hollywood film kun bekijken. (door het embargo hoeft Cuba niet te betalen voor het gebruik van deze films, helaas wel dedubd in het spaans). De bioscopen die gesloten zijn zijn de clandestiene videozalen waar bvb. seksfilms gedraaid werden.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2013 om 11:27.
tomm is offline  
Oud 6 november 2013, 11:35   #64
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Welke landen zijn dat dan, "tomm"?

http://en.wikipedia.org/wiki/US_miss...plex_in_Poland
tomm is offline  
Oud 6 november 2013, 11:39   #65
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Leg de lat 1 cm verder en je zit in de nazi-tijd.
onzin natuurlijk. In de meeste niet-westerse landen bestaat zo'n gevangenissysteem. Het systeem in West-europa is zo soft dat het de misdadigers niet afschrikt, en dan is men verwonderd dat mensen uit heel de wereld hier misdaden plegen, en stemt men voor NVA of VB.

De manier dat het marokkaans straatschorriemorrie hier, in Frankrijk of Nederland zich gedraagd, zou hen in Rusland, of Marokko zelf, erg zwaar te staan komen, dat doen ze ginds maar 1 keer.
tomm is offline  
Oud 6 november 2013, 11:41   #66
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Klein verschilletje: in de USA hebben de burgers "guns". In Europa is de bevolking ontwapend.
Maar ook de misdadigers en het straatgeboefte in de VS hebben guns, daarom dat er zoveel meer doden vallen, bij ons valt dat gelukkig nog mee.
tomm is offline  
Oud 6 november 2013, 16:47   #67
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het gaat wel een stuk beter in Rusland sinds hij aan de macht is, en Rusland laat zich niet meer doen door het Westen.
Slap argument.
Als Hitler aan de macht kwam trok hij Duitsland in eerste instantie ook helemaal uit het slop. Maar niettemin was hij naast Stalin, en nog een paar gezellige mensen, een gewetenloze dictator die iedereen die hem in de weg stond 'uit de weg' ruimde (ook met een 'goeie' uitleg en met schijprocessen zoals bij Pussy riot'. Er zijn wel wat overeenkomsten...
DewareJakob is offline  
Oud 6 november 2013, 16:50   #68
DewareJakob

Standaard

Citaat:
onzin natuurlijk. In de meeste niet-westerse landen bestaat zo'n gevangenissysteem.
Het gaat niet om het systeem (alleen), maar hoe je er in terecht komt.(Politieke oppositie, andersdenkenden, andersgeaarden die er durven voor op komen,...
DewareJakob is offline  
Oud 6 november 2013, 17:35   #69
ZION
Banneling

Standaard

PR-Agency tomm biedt Vlad zijn diensten aan.

Graag had ik de vraag van DewareJacob, beantwoord gezien door het Agency.

Mijn excuses Jacob.
ZION is offline  
Oud 6 november 2013, 17:54   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 6 november 2013 om 17:58.
zonbron is offline  
Oud 6 november 2013, 17:55   #71
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
Nou nou....de vodka op?
U lijkt me momenteel niet erg kosjer, Zon.
Mag ik U, nog maar es teleurstellen? Ik blijf! Hier, right onder your nose!
Eens krijg ik dat keppeltje op Uw hoofd.

Wie weet?

Maar ik ben niet zoals FDW hoor. En mijn Joodse vrienden en vriendinnen gebruiken bvb. geen typische hoofddeksels. Wel passende kleding en haarsnit tijdens een trouwfeest ofzo...

BTW : Welkom!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 6 november 2013 om 18:03.
zonbron is offline  
Oud 6 november 2013, 23:29   #72
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Thumbs up

Citaat:
Waarom zou dat een vriend moeten wezen?

Ik moet die vriend niet. Mag ik?
U mag dat.
Maar Putin doet wat een vriend zou doen, nl een verbod uitvoeren op de Russische koranvertaling vorige maand en dan nu deze kraakverse maatregel:

"President Vladimir Putin signed a law Sunday forcing the relatives of terrorists to pay for the damages caused by their attacks."
http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1...pGlW3y3UEmG.99

Lijkt me een goede manier om 1: de islamitische expansiedrift te temperen en 2: om potentiele terroristen te doen nadenken over de gevolgen van hun daden, kwestie van hun eigen familie niet mee in de shit te sleuren.

Fijne kerel die Vlad, heeft nl een groter stel ballen dan alle zionpijpers van de US en EU samen.

En verder, wat doet US Prezze Obonga op commando van uw zionistische idolen ?:

"Former Saudi intelligence agency chief has demanded sending more arms to foreign-backed Takfiri militants fighting the Syrian government, expressing concern that the continuation of war in the country would endanger Israel."
http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1383752143

SA bezorgd om de veiligheid van Israël ??

Netanyahu samen met zijn Afro-Amerikaanse collega wapentuig verkopen dat steenrijke pedo's met oliegeld betalen én netjes door de CIA/Mossad wordt afgeleverd aan het goorste lowlife scum uit het Midden-Oosten, die er de eclatante hobby op na houden om daarmee ongewapende burgers at random af te knallen, te folteren, te onthoofden, te verkrachten...., n'importe geslacht of leeftijd van hun slachtoffers.
Zelfs kannibalisme wordt niet geschuwd door deze zion-lieverdjes, maar dat wist u wsl ook al.
De vrienden van uw vrienden dus, daar mag je écht trots op zijn...

Enfin, de oorlog in Syrië (en de rest van de oorlogen in het M-O) zegt alles over de zionistische intenties (ook de uwe ?) met de wereld of bent u de in 2007 opgezette wereldwijde 'bankencrisis' al vergeten ?

Soit, trek uw keppeltje maar héél diep over uw oren, met zo'n klein verstand zal dat wel ruim passen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 november 2013 om 23:30.
Diego Raga is offline  
Oud 6 november 2013, 23:33   #73
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slap argument.
Als Hitler aan de macht kwam trok hij Duitsland in eerste instantie ook helemaal uit het slop. Maar niettemin was hij naast Stalin, en nog een paar gezellige mensen, een gewetenloze dictator die iedereen die hem in de weg stond 'uit de weg' ruimde (ook met een 'goeie' uitleg en met schijprocessen zoals bij Pussy riot'. Er zijn wel wat overeenkomsten...
En van waar juist kwamen de noodzakelijke soezen, die Hitler en Stalin het mogelijk maakten om een massaal leger en dito infrastructuur uit te bouwen ?
Enig idee ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 november 2013 om 23:33.
Diego Raga is offline  
Oud 7 november 2013, 06:34   #74
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik wist niet dat Polen ooit tot de Sovjetunie behoorde.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 7 november 2013, 07:23   #75
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
onzin natuurlijk. In de meeste niet-westerse landen bestaat zo'n gevangenissysteem. Het systeem in West-europa is zo soft dat het de misdadigers niet afschrikt, en dan is men verwonderd dat mensen uit heel de wereld hier misdaden plegen, en stemt men voor NVA of VB.
De VS heeft ook wel een zwaar regime en de verborgen gevangenissen voor krijgsgevangenissen in het buitenland niet vergeten, Europa heeft zoiets inderdaad niet. Of die gevangenissen helpen is een andere zaak.
BonBon is offline  
Oud 7 november 2013, 12:04   #76
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
U mag dat.
Maar Putin doet wat een vriend zou doen, nl een verbod uitvoeren op de Russische koranvertaling vorige maand en dan nu deze kraakverse maatregel:

"President Vladimir Putin signed a law Sunday forcing the relatives of terrorists to pay for the damages caused by their attacks."
http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1...pGlW3y3UEmG.99

Lijkt me een goede manier om 1: de islamitische expansiedrift te temperen en 2: om potentiele terroristen te doen nadenken over de gevolgen van hun daden, kwestie van hun eigen familie niet mee in de shit te sleuren.

Fijne kerel die Vlad, heeft nl een groter stel ballen dan alle zionpijpers van de US en EU samen.

En verder, wat doet US Prezze Obonga op commando van uw zionistische idolen ?:

"Former Saudi intelligence agency chief has demanded sending more arms to foreign-backed Takfiri militants fighting the Syrian government, expressing concern that the continuation of war in the country would endanger Israel."
http://www.liveleak.com/view?i=4dc_1383752143

SA bezorgd om de veiligheid van Israël ??

Netanyahu samen met zijn Afro-Amerikaanse collega wapentuig verkopen dat steenrijke pedo's met oliegeld betalen én netjes door de CIA/Mossad wordt afgeleverd aan het goorste lowlife scum uit het Midden-Oosten, die er de eclatante hobby op na houden om daarmee ongewapende burgers at random af te knallen, te folteren, te onthoofden, te verkrachten...., n'importe geslacht of leeftijd van hun slachtoffers.
Zelfs kannibalisme wordt niet geschuwd door deze zion-lieverdjes, maar dat wist u wsl ook al.
De vrienden van uw vrienden dus, daar mag je écht trots op zijn...

Enfin, de oorlog in Syrië (en de rest van de oorlogen in het M-O) zegt alles over de zionistische intenties (ook de uwe ?) met de wereld of bent u de in 2007 opgezette wereldwijde 'bankencrisis' al vergeten ?

Soit, trek uw keppeltje maar héél diep over uw oren, met zo'n klein verstand zal dat wel ruim passen.
Ook goeiedag, Don,

En wie mogen de idolen, de lieverdjes, en de pijpers van Uwe Orakelende Hoogheid wel wezen?
Heeft U Vlad gepijpt dan? Echt? Grote Russische ballen dus?
Goor taaltje gebruikt U. Nazi-Islamist? Nee toch? U heeft dus een groot stel
hersens? Zitten die in een keukenhanddoek/tulbandje?
En ja Groot Licht, mijn keppeltje staat beeldig.
Minuutje, voila radio wat luider, "Killing an Arab" weet U wel, die felle Cure hé.
ZION is offline  
Oud 7 november 2013, 12:08   #77
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik wist niet dat Polen ooit tot de Sovjetunie behoorde.

Sovjetunie en Oostblok is een tweeling. Zegt Agency Tomm.
ZION is offline  
Oud 7 november 2013, 12:23   #78
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook goeiedag, Don,

En wie mogen de idolen, de lieverdjes, en de pijpers van Uwe Orakelende Hoogheid wel wezen?
Heeft U Vlad gepijpt dan? Echt? Grote Russische ballen dus?
Goor taaltje gebruikt U. Nazi-Islamist? Nee toch? U heeft dus een groot stel
hersens? Zitten die in een keukenhanddoek/tulbandje?
En ja Groot Licht, mijn keppeltje staat beeldig.
Minuutje, voila radio wat luider, "Killing an Arab" weet U wel, die felle Cure hé.
Ook goeiemorge @ZION,

Dit antwoord kon wel wat beter? Nog wat vroeg? Ach, neem Uw tijd met de felle Cure maar,. Ik luister ondertussen wat OMD klassiekers. So long...
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 november 2013, 13:00   #79
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slap argument.
Yeltsin liet het parlement beschieten omdat ze z'n catastrofale beslissingen niet wilden goedkeuren, maar ja, dat was een vriend van het Westen dus dat mocht. Putin heeft de economie terug op de rails gebracht, opnieuw een middenklasse gecreëerd en een einde gemaakt aan de chaos. Daarom alleen al blijven de meeste Russen op hem stemmen. Er is natuurlijk ook veel kritiek, terecht, op de enorme corrutie bvb., maar de meeste Russen zijn nog te getraumatiseerd door "democratie" (zoals de jaren 90 cynisch genoemd worden) om aan een alternatief voor Putin te denken. De enige alternatieven zijn trouwens de communisten, die echter geïnfiltreerd zijn door het regime, en de liberale oppositie, vol met mensen die het in de jaren 90 voor het zeggen hadden, dus nooit veel stemmen zullen halen.

De communisten blijven de belangrijkste oppositie tegen Putin, en de enige partij die soms meer stemmen haalde dan de regimepartij in sommige regio's.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 november 2013 om 13:02.
tomm is offline  
Oud 7 november 2013, 14:13   #80
DewareJakob

Standaard

Tja, in Oost-Duitsland zijn er ook die naar de DDR-tijd terugverlangen.
DewareJakob is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be