![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat of gaan er één of meerdere van de actuele sub-toppers uitgroeien tot plaatsvervangende Weverkes? Gasten (m/v) die nu niet zo uitgroeien omdat de pers hen in de schaduw stelt van het Weverke ? Maar is de volgende vraag niet veel interessanter? Naar waar zouden die stemmen dan wel gaan ? Tsja, zo filosoferen is wel eens plezant. Alleen, filosoferen over filosofische kwesties leert ons de mens wat beter kennen; filosoferen over de politieke toekomst leert ons juist niets. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben graag lid van de nva.
Ik ben daar niet fier op, want ik heb daar niets voor gedaan om fier op te zijn: 12.5 euro betalen. (maar ik begrijp je wel hoor Yarisken, want in het diepst van mijn kleinmenselijk hart ....) Ik ben wel erg blij dat er een politieke partij is die voor zowat 95 procent overeenkomt met wat mijn eigen politieke keuzes zijn. Daarom doe ik meer voor die partij, dan alleen maar lidgeld betalen en er op stemmen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus op naar VandeLanotte I. Den Elio vice. En Bart 1e Bode. Muyters; jongste bediende aan 't Rekenhof. Met telraam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder de kleine leider zou n-va minstens 40% verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een bewuste Vlaming, en dat soort onderschat zijn vijanden niet. Zeker zijn ergste vijanden niet. Er is maar één grotere vijand dan het soort van Vande Lanotte, en dat is degene die onverschilligheid kan zaaien bij de mensen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich schromelijk. N-VA heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen gezorgd voor een meer dan behoorlijke inplanting op het lokale niveau.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als mijn 2 kinderen wat ouder zijn ga ik ook is kijken of ik de partij niet "meer" kan steunen. Laatst gewijzigd door Yarisken : 11 november 2013 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een en ander in de teksten van het congres werden dus nauwlettend bekeken. En mijn besluit: ik heb er geen problemen mee. De pers legt vele zaken eenzijdig, tot leugenachtig toe, uit. Allez, tot zover zijn wij dus de schaam van b. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Na 2014 neemt De Wever voor 4 jaar sabbat als de verkiezingsuitslag en de daarop volgende onderhandelingen nefast aflopen voor N-VA en het fluwelen cordon tegen N-VA zou slagen en/of lukken.. Tegen 2018 zal hij er dan terug zijn om in 2018 en 2019 als voorzitter nog harder terug te slaan. Als de traditionele partijen samen met de franstaligen in een Di Rupo II de rommel hebben mogen trachten op te ruimen die ze nu gaan achterlaten, zal dat dan een walk-over worden en is België in 2020 volledig gesplitst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet het mij vergeven. Ik tel trouwens meer "zal" dan "zou" in uw commentaar... Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2013 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |