![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21841 | ||||
|
Minister-President
|
Zowat al jullie theorieën ZIJN ook achterhaald. Jullie negeren dat telkens compleet, maar dat verandert niks...
Citaat:
En natuurlijk, 'er durft er geen enkele praten want dan worden ze kapot gemaakt', da's natuurlijk dé oplossing om elke kritiek op het onwaarschijnlijke aantal betrokkenen dat nodig was om jullie idiote theorietjes te kunnen uitvoeren te vermijden, lees 'je er uit te lullen'. Dus van de letterlijk duizenden mensen die MOESTEN betrokken zijn is er dus niet één die naar voren is getreden? Dat geloof je nu toch zelf niet? Zelfs de Assange's dezer wereld hebben niks rond zotte 9/11 theorieën kunnen vinden en bekendmaken. Had ook schrik zeker? Citaat:
-het uitwisselen van de vliegtuigen, en iedereen in de overblijvende 757 stoppen komt rechtstreeks van jou; -de in het geheim gebouwde 767's zijn een logische gevolgtrekking hiervan: geen enkele 767 was op het moment van de aanslagen 'unaccounted for', en zo'n vliegtuigen hebben zeer duidelijke bouw / volgnummers die bij de productie prominent op elk vliegtuig vermeld staan. Alle nummers waren én zijn 'accounted for'. Er een paar 'geheime' tussendoor bouwen zonder volgnummer zou ENORM opgevallen zijn. De enige verklaring is dus dat die toestellen ergens anders in het geheim gebouwd moeten zijn, waar dus opnieuw vele honderden mensen moesten bij betrokken zijn; -jullie beweren toch telkens dat de beelden van de tweede crash een vliegtuig in militaire kleuren tonen, geen United-kleuren? Wel, dat betekent dan dat ze, oeps, vergeten zijn om die geheime toestellen een laagje United-verf te geven; -geef gerust ook een andere verklaring voor hoe men dat vierde toestel heeft 'laten neerstorten' en wat er met de piloten gebeurd is. Jouw ideeën in die theorie, en de logische gevolgtrekkingen eruit. Maar vertel gerust wat er niet aan klopt, en waarom. Citaat:
-jij zegt dat het geen vliegtuig was, maar een 'projectiel'. Meerdere projectielen zelfs; -er zijn geen getuigenverklaringen die zeggen dat er iets anders dan een vliegtuig invloog. De vele getuigen die toch jouw 'projectielen' (meervoud) hebben gezien moeten dus tot en met de laatste zijn opgespoord en op de een of andere manier 'overtuigd' om daar niks over te zeggen. Weer een paar honderd extra betrokkenen; -er zijn vele getuigenissen over vliegtuigen. Die moeten dus gefabriceerd zijn, weer een hoop extra betrokkenen; -JIJ beweert dat de brokstukken op voorhand rondgestrooid zijn op die gazon, niet ik. Dus vind ik het bizar dat niemand die ochtend iets had van 'tiens, we hebben precies nieuwe versieringen in onzen hof' en achteraf de link legde. Jouw ideeën in die theorie, en de logische gevolgtrekkingen eruit. Maar vertel gerust wat er niet aan klopt, en waarom. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#21842 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar vertel ons eens, ik lach eens graag: waarom juist die exacte kantoortjes? |
|
|
|
|
|
|
#21843 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jij fantaseert wild in het rond en hebt blijkbaar geen snars begrepen van de mogelijke scenario's
|
|
|
#21844 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....05#post6806905 Ik citeer: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#21845 | |
|
|
Citaat:
Ga eens op onderzoek Scorpio en kom terug wanneer je wat meer bagage in je rugzak hebt.
|
|
|
|
#21846 |
|
|
Het was toen zijn eigen site ... enige reden waarom dat niet meer terug te vinden is denk je?
|
|
|
#21847 | |
|
|
Citaat:
JFK is vermoord door LHO Roosevelt had geen voorkennis van PH Vanderlubben heeft in 1933 de Reichtag in de fik gestoken Er waren weldegelijk WMD in Irak Tonkin was de rechtmatige manier om de Vietnamoorlog te ontlokken De beschietingenen van de USS LIberty hebben niet plaats gevonden
|
|
|
|
#21848 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar nogmaals: voel je vrij om te vertellen wat er aan mijn gevolgtrekkingen niet klopt, en hoe het dan wel kan, of welke van je beweringen ik verkeerd heb voorgesteld. |
|
|
|
|
|
|
#21849 | |
|
Minister-President
|
Vertel vooral waarom dat onlogisch is. Toe, ga in detail.
Citaat:
Geen antwoord, onthouden we. |
|
|
|
|
|
|
#21850 | |
|
Minister-President
|
Meneer Cook runt een officiële overheidssite? Sterk!
Citaat:
Maar ja, zal wel weer door de overheid gedaan zijn zeker, die zijn site offline hebben gehaald, maar niet de tientallen sites die hem citeren... |
|
|
|
|
|
|
#21851 | |
|
|
Citaat:
9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder actieve medewerking van de Bush Junta repliek komt er aan ...
|
|
|
|
#21852 |
|
|
Of gewoon hijzelf?
|
|
|
#21853 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21854 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#21855 | |
|
|
Citaat:
De vleugel die is aangevlogen in het Pentagon was leeg, werd vrijgemaakt omwille van renovatie. Op het moment dat het projectiel in het Pentagon vloog was Dick Cheney/Donald Rumsfeld aanwezig in het Pentagon, maar net aan de kant (de makkelijke) waar de zogezegde Boeing kwam aangevlogen en net de tegenovergestelde waar hij is ingevlogen.
|
|
|
|
#21856 |
|
|
Je trekt alweer conclusies in mijn naam ... en alweer totaal uit de lucht gegrepen
|
|
|
#21857 | |
|
|
Citaat:
Noteer, parcifal is hier eens op ingegaan en kwam er met één aandraven die in de jaren 80 de pijp aan maarten had gegeven
|
|
|
|
#21858 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Serieus, ik verwachtte nu toch iets wat een beetje spectaculairder was hoor... Mijn God, wat een smoking gun! |
|
|
|
|
|
|
#21859 |
|
Minister-President
|
Maar jongen, Roosevelt interesseert me niet! Dat heb ik je al gezegd. Blijf eens on-topic! Heb je onderzocht of je beweringen over 9/11 van een paar berichten terug gestaafd kunnen worden met onafhankelijke bronnen, ja of neen?
|
|
|
|
|
|
#21860 |
|
|
Geen smoking gun ... gewoon de realiteit ...
|