![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Vilvoorde daarentegen zijn dit type wagens altijd al dun gezaaid geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele wagens zijn gehalveerd in prijs de laatste jaren. Ik heb daar tabelletjes van. Bovendien om van uw supercar een superprijs te maken moet je zeker niet in europa zijn. Er zijn er die veel gestegen zijn dat is waar. Maar dan spreek je echt over wagens van vele jaren oud al en ze moeten concours staan. En 9/10 zijn niet gestegen maar gezakt. Nu nieuw kopen en wachten op een verdubbeling, dat overleef je niet.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() in thailand, een ontwikkelings land rijden meer en mooiere wagens dan in belgie ,porche, lamborghini ,ferrari ,en doe de prijs van europese wagens maar maal 3 een mercedes 55 amg sl kostprijs in thailand 600.000euro.dus is thailand volgens de naieve stelling van sjakie een welstellend land
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 17 november 2013 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, da's de logica zelve. Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 17 november 2013 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() u vergist zich giserken bij het woord pedofiel denkt de hele wereldbevolking automatisch aan blegie ,van gheluwe ,dutroux,zelfs de ex koning van blegie staat onder verdenking ,remember de roze baletten,Di rupo die op het fontenas plein jongetjes zoekt,ik zie het premier yingluck shinawatra van thailand ni doen ,in blegie heel normaal
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 17 november 2013 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de illustratie. |
|
![]() |
![]() |