![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() is een scherm 19'' in de winkel niet meer te krijgen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() 'k Heb hier nog een 17" te koop als ge wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn nog altijd verkrijgbaar zie link die iemand al wist te genen van Alternate.
Mensen die nog een 'oude' monitor hebben staan, in de meeste gevallen in de vergeethoek, waarom gebruik je die eens niet als tweede scherm? Met de juiste adapter lukt dat best, meeste nieuwe grafische kaarten kunnen meer dan twee beeldschermen aan. Dan hoef je dat niet gelijk het containerpark op te gooien ook niet hé, zo een 'oudere monitor' Voor Win7 Voor Win8 De Gamers (Computer spellen bedoel ik) onder ons weten daar ook wel raad mee ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 oktober 2013 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ik zoek een 19 lcd scherm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() hebben ze niet meer
toon mijn es een winkel die nog een 19 op de plank staan heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een museum op zich, en alles tegen de hoofdprijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij laten vertellen dat er nog steeds veel mensen zijn die op zoek zijn naar de Any Key op hun PC kla4.
19'' is nog verkrijgbaar maar wie wil er in godsnaam nog een 19''? ![]() Ok, misschien om als tweede scherm te gebruiken misschien. 1 inch is 2,54 centimeter dacht ik. 19'' zou dus 48,26cm zijn. ![]() Heb er hier nog eentje staan van een 38cm ![]() Het meten van een scherm ... (voorbeeld) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2013 om 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() volgens mij , als je lang op een brede 22'' zit te staren , dan wordt je een breedsmoelkikker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() 38 cm is 14 inch
nee , ik zoek een 19 inch ( heb er al 1 okkazie gekocht , wil gerust nog een nieuwe als ik een winkel vind die em nog heeft) een vierkant 20 inch mag ook , maar geen breedsmoelkikkerscherm |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() kan ik een sata600 aansluiten op een sata-gleuf (geen s600 mobo) ?
een sata schijf werkt blijkbaar wel in een s600 gleuf |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wees maar zeker. M'n Macbook pro heeft een uptime van 4 jaar achter de kiezen. Nog nooit af gestaan. (wel in slaap-modus) Al die tijd nog nooit last gehad van virussen of ander ongedierte. Hij blijft steeds even snel. De iMac op het bureel zelfde verhaal. Alleen nog een jaartje ouder. Ik moet nooit nog windows. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() op dit blad
http://www.gametop.com/category/solitaire.html zie je Sollitaire Mystery , 120 mb , best de moeite |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() ik heb nu goed resultaat met HDD regenerator om bad sectors te repareren vanop diskette
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() HDD Regenerator nooit gebruikt, zou best kunnen dat het 'prima' werkt. link In de pc's hier zitten al allemaal SSD's (Solid State Drives). Onlangs nog eentje in de Notebook gestoken. SSD ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 januari 2014 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() en
|
![]() |
![]() |