Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2013, 17:51   #21641
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Een louche buurt heeft sowieso louche types..
Nagel op de kop Lukkas, hoe wordt een buurt louch? Door z'n bewoners natuurlijk, wat anders.

Een tijdje terug hier ook, een linkiwinkie die stond te klagen dat moslims in antwerpse ghetto's gestoken worden. Ze kruipen er verdorie zelf in en voordat die moslims er kwamen waren het ook geen vuile louche ghetto's maar gewone woonwijken.

Hoe je alles kan verdraaien om je gelijk te halen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 18:50   #21642
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nagel op de kop Lukkas, hoe wordt een buurt louch? Door z'n bewoners natuurlijk, wat anders.

Een tijdje terug hier ook, een linkiwinkie die stond te klagen dat moslims in antwerpse ghetto's gestoken worden. Ze kruipen er verdorie zelf in en voordat die moslims er kwamen waren het ook geen vuile louche ghetto's maar gewone woonwijken.

Inderdaad. Neem nu eens het Kiel in Antwerpen. Dit was 30 jaar geleden een zeer rustig en proper woongebied, waar zo goed als niets (negatief) gebeurde. De Abdijstraat (thans Abdelstraat genoemd) was een mooie en gekende winkelstraat. Allochtonen vonden de weg naar het Kiel en begonnen dit gebied in te palmen. Ga nu maar eens kijken: verloedering tot en met. Overal hoofddoeken,Arabische rochels en stapels afval. Criminaliteit en profitariaat vieren er hoogtij. De helft van de winkels staat leeg. De autochtoon gaat er lopen. Het beste is dat de Belg daar met zijn hoofd naar beneden loopt, want ge moogt hen niet te lang aankijken, of ze zijn in hun eer gekrenkt. Hun motto is: het Kiel is nu van ons.

Is de stoute en racistische Belg hiervoor verantwoordelijk of hebben de allochtonen zelf deze biotoop geschapen? Voor sommigen die het nog steeds niet (willen) begrijpen: het laatste.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 november 2013 om 18:59.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 19:12   #21643
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste Lukas,

Je zegt hier de harde waarheid, de verloedering zie je ook in haagse wijken waar nu 90 procent hindoestaans of turks/islamtisch is. Je ziet een zwarte biotoop daar net als in hun eigen wilde thuislanden. Kijk als je een bruine rat in je huis zet dan gaat hij zijn eigen ratten biotoop bouwen met zijn hele ratten familie in jou huis en zeuren dat jij hem discrimineert als je er kritiek op levert dat het stinkt en een hoop belastinggeld kost. Met jou eigen belasting centjes gaat deze bruine rat touw kopen om jou en je hele blanke familie, plus de embryo's maar op te knopen. Dit zie je nu in heel Europa.

Ik zoek foto's van deze verloederde allochtone wijken, dus stuur ze op naar mij dan publiceer ik het op mijn site. Geen mensen erop afbeelden aub. Wel straatnaam en historisch verslag van de verloedering en islamisering of verzwarting.

Kijk naar een zwartjes land als suriname, ach met apen kom je niet ver, negers en die domme zwarte koelie/hindoes he in dit apenland. en ze blijven klagen dat de blanken hun hebben uitgebuit he, maar ze vechten om een blank paspoort; aapachtiger kan gewoon niet zeg ik vaak tegen Wieroe. Net apen, ze schelden je uit, trekken je haren eruit, maar gaan vechten met elkaar om je blanke snoepjes. zo zijn die zwartjes uit surianme allemaal hoor, en ik weet het omdat ik zelf een lagere kaste bruine koelieaap ben uit suriname en mijn staart afhakte vroeger in het vliegtuig om in nederland verder te komen evolueren tot een hogere bruine mensaap.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 19:13   #21644
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dievegges moeten uitbaatster schoenenwinkel bijna 400.000 euro schadevergoeding betalen
MAANDAG 18 NOVEMBER 2013,

ESSEN - De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft Souad T. (35) en Fatima H. (40) maandag veroordeeld tot vier jaar cel voor een drieste overval op een schoenenwinkel in Essen. De 52-jarige zaakvoerster werd zo zwaar aangepakt dat ze nog maar amper durft buiten te komen. Ze is voor 60 procent blijvend arbeidsongeschikt. De beklaagden moeten haar 391.885 euro schadevergoeding betalen.
Het uitbaten van een schoenenwinkel was altijd al een meisjesdroom van het slachtoffer geweest, maar die droom veranderde op 12 september 2012 in een nachtmerrie. Ze kreeg die dag al voor de derde keer dezelfde twee dames over de vloer die laarzen wilden passen. Toen de zaakvoerster naar de opslagruimte ging, werd ze door de beklaagden vastgegrepen en op de grond geduwd.

Ze werd op het hoofd en in de maag geslagen en gestampt, terwijl de vrouwen tot vijfmaal toe probeerden om een prop in haar mond te duwen. Ze dreigden er uiteindelijk mee dat ze een pistool tegen haar hoofd zou krijgen. Het slachtoffer werd vastgebonden, waarna de beklaagden met 250 euro en een handtas op de vlucht sloegen. Een getuige zag hen wegrijden in een Peugeot en noteerde de nummerplaat. Dat leidde de politie al snel naar de twee beklaagden.

De uitbaatster kampt sinds de overval met paniek- en angstaanvallen en durft niet meer te werken. Ze had een schadevergoeding van 534.000 euro gevraagd, maar de rechtbank kende 391.885 euro toe. Haar verzekeraar kreeg 3.638 euro provisioneel toegekend. De Peugeot werd verbeurd verklaard.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31118_00844078

zo, hopelijk komt er nog een en ander van?
Zouden ze zedig en vroom met een hoofddoek rondgelopen hebben?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 20:03   #21645
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31118_00844078

zo, hopelijk komt er nog een en ander van?
Zouden ze zedig en vroom met een hoofddoek rondgelopen hebben?
Die zullen natuurlijk op kosten van de maatschappij leven en dat bedrag nooit kunnen betalen. Gewoon opsluiten in werkkampen en dwangarbeid laten verrichten aan 2 euro per uur. Tot ze alles hebben betaald. Die komen dus nooit meer vrij. Wisten jullie eigenlijk dat minstens 83 % van de gevangenispopulatie van buitenlandse origine is? Komt dat omdat de zogenaamde bange blanke racist hen niet genoeg kansen geeft (vertroeteld is een beter woord) of zou het in hun genen zitten?
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 22:36   #21646
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

verdraagzaamheid moslim-style :

http://www.youtube.com/watch?v=RtgbvotqVFE#t=204

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 november 2013 om 22:37.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 23:43   #21647
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik denk eerder dat louche types voor een louche buurt zorgen. Hoe kan nu een stenen gebouw of straat louche zijn? Als ik het woord 'louche' lees, moet ik altijd aan bepaalde volkeren denken. Hoe komt dat och?
Citaat:

Met louche bedoel ik onguur, niet kansarm. Bravo guys.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 07:46   #21648
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Met louche bedoel ik onguur, niet kansarm. Bravo guys.
Wij ook niet hoor, jij met je vooroordelen.

Wanneer wordt een buurt louche?
- als er veel louche types rondlopen
- vuilnis op straat
- veel vandalisme
- vernielde straatverlichting
- een buurt met misdaad

Wat heeft dit te zien met kansarm? Niets, ik ken genoeg kansarmen en die doen die zaken niet, lopen we echter rond in buurten met veel moslims en allochtonen ...

Voordien waren die straten niet vuil en werd je niet uitgescholden voor hoer, het zijn de bewoners die een wijk louche maken of niet.
Oud 19 november 2013, 07:56   #21649
BonBon
Banneling

Standaard

Brussel PS: vuilnis op straat is subjectief
http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...n-wel-mogelijk

"'Vuil is subjectief," zegt Emir Kir (PS). Volgens Kir ligt de gevoeligheid voor vuil bij iedereen anders. En die opvatting heeft gevolgen voor het beleid: in sommige wijken moet de overheid meer vegen dan in andere."
...
"In Sint-Joost is sluikstorten een dagelijkse bezigheid. De bevolking in beide gemeenten is vergelijkbaar. Zeggen dat vuil een zaak is van armoede alleen, gaat dus niet op."

Natuurlijk is het ook hier weer de mentaliteit van de Belgen die de oorzaak is van de vervuiling, dat in een stad met +70% allochtonen. Hoe komen ze erbij.

"Volgens schepen Gypers heeft een en ander te maken met de Belgische mentaliteit..."
Oud 19 november 2013, 09:02   #21650
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
verdraagzaamheid moslim-style :

http://www.youtube.com/watch?v=RtgbvotqVFE#t=204
Verbijsterend, bij ons zijn er ook wel debielen die vernielingen aanrichten op een begraafplaats maar dergelijke schaal louter op basis van racistische motieven zijn ongezien.
Grafstenen vernielen onder schreeuwen van allah akbar, begrijpelijk waarom dit de msm media niet haalt, het past niet in het grote leugenpaleis.

Voor lijders van de politiek correcte ziekte wil ik er graag aan toevoegen dat vele moslims uiteraard niet achter deze praktijken staan.
Zo, u hoeft dus zelf deze opmerking niet meer te maken.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 09:54   #21651
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brussel PS: vuilnis op straat is subjectief
http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...n-wel-mogelijk

"'Vuil is subjectief," zegt Emir Kir (PS). Volgens Kir ligt de gevoeligheid voor vuil bij iedereen anders. En die opvatting heeft gevolgen voor het beleid: in sommige wijken moet de overheid meer vegen dan in andere."
...
"In Sint-Joost is sluikstorten een dagelijkse bezigheid. De bevolking in beide gemeenten is vergelijkbaar. Zeggen dat vuil een zaak is van armoede alleen, gaat dus niet op."

Natuurlijk is het ook hier weer de mentaliteit van de Belgen die de oorzaak is van de vervuiling, dat in een stad met +70% allochtonen. Hoe komen ze erbij.

"Volgens schepen Gypers heeft een en ander te maken met de Belgische mentaliteit..."
Ze integreren blijkbaar???

Citaat:
Volgens schepen Gypers heeft een en ander te maken met de Belgische mentaliteit, die nieuwkomers overnemen. Het groepsgevoel bij de Brusselaar is niet heel groot, laat staan de trots op de stad. De verantwoordelijkheid gaat niet verder dan de voordeur. Nieuwkomers nemen die houding over. In Berlijn geldt sluikstorten als ronduit asociaal, los van de culturele achtergrond van de vervuiler.
Misschien kunnen wijkcomités het tij keren? In de Messidorwijk in Vorst beweren ze dat met een gezamenlijke straatschoonmaak het verantwoordelijkheidsgevoel toeneemt, en dat de straten schoner worden. Maar mevrouw Warnotte van het comité geeft meteen ook toe dat het niet makkelijk is om buitenlandse nieuwkomers mee te krijgen.
Dus Belgen (de echte dan) zijn vuil, gooien hun vuilnis overal op straat, dat zie je toch in alle gemeentes waar ze nog onder de kerktoren leven. En kijk, wat doen die brave propere nieuwkomerkes dan? Hewel, ze integreren en nemen die houding over!
Vuile Belgen!

Raar dat ze er nog geen Vlamingen van gemaakt hebben.

In Sint Joost is 96,2% van vreemde afkomst. Van niet-Europese afkomst : 73,5 (incl. asielzoekers 1,3) cijfers van 2008

Die vuile belgen toch hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 november 2013, 11:57   #21652
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Sluikstorten zit diep ingebakken in sommige middens. Tijd terug zie ik turks kleutermeisje het papiertje van haar snoepje aan haar gehoofddoekte mama geven. Ik denk: netjes, waarschijnlijk gewoonte van op de kleuterschool. Mama kijkt vol ongeloof naar dat papiertje, echt met een air van "wat doet dié nu?", en laat het meteen op de grond dwarrelen. Pakt handje kleutermeisje en trekt haar mee...

Als ik niet te verbouwereerd geweest was, ik zou kwaad geworden zijn.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 12:10   #21653
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze integreren blijkbaar???

Dus Belgen (de echte dan) zijn vuil, gooien hun vuilnis overal op straat, dat zie je toch in alle gemeentes waar ze nog onder de kerktoren leven. En kijk, wat doen die brave propere nieuwkomerkes dan? Hewel, ze integreren en nemen die houding over!
Vuile Belgen!

Raar dat ze er nog geen Vlamingen van gemaakt hebben.

In Sint Joost is 96,2% van vreemde afkomst. Van niet-Europese afkomst : 73,5 (incl. asielzoekers 1,3) cijfers van 2008

Die vuile belgen toch hé.
Hoe verder je het artikel leest hoe frustrerender, en ze zeggen dat dan nog met een gestreken serieus gezicht. Moest ik niet beter weten zou het sarcastisch kunnen zijn.
Oud 19 november 2013, 18:23   #21654
F.B.
Parlementslid

Standaard

Ben vandaag aangevallen geworden door moefkroefriokaan thv het Damstion in Antwerpen-Noord. Ik keek iets te vies toen hij me als voetganger geen voorrang verleende als voetganger.
De vader liet zijn zoon uitstappen om mij een lesje te leren.

Al bij al niet zo erg, (been there, done that, got the T-shirt) maar had er wel een probleem mee dat de lelijkaard mij aanraakte. Ik ben onmiddellijk kokhalzend naar huis gegaan om mijn kleding in de was te steken en een douche te nemen om dat lelijkaard van mij af te wassen. Was vergeten dat die zo'n effect op je konden hebben als ze zo dicht kwamen.

Laatst gewijzigd door F.B. : 19 november 2013 om 18:26.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 18:38   #21655
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je dit ziet gaat je bloed koken en verwens je dat soort gespuis naar de hel....
En er lopen er hier dus ook rond van dat soort die tot hetzelfde in staat zijn!
Ze wachten gewoon hun kans en hun beurt af. Het is nog iets te vroeg...

Citaat:
Brits oorlogskerkhof

Elke keer als er een grap en/of cartoon wordt gemaakt over de Koran, staat de hele wereld ondersteboven...!!
En zijn wij allemaal racisten!!!
Maar zij lijken te doen wat ze willen en niemand zegt iets,
de meerderheid van de mensen zwijgen.
En maar blijven helpen als westerse wereld...

Bekijk deze video nu hij nog beschikbaar is voordat hij verwijderd wordt.
Klikken ...
En zonder aarzelen doorsturen aub nationaal en internationaal wereldwijd !!

http://www.youtube.com/embed/RtgbvotqVFE?rel=0
Verder commentaar overbodig, dit zal al te veel zijn waarschijnlijk!

Laatst gewijzigd door andev : 19 november 2013 om 18:39.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 19:30   #21656
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ben vandaag aangevallen geworden door moefkroefriokaan thv het Damstion in Antwerpen-Noord. Ik keek iets te vies toen hij me als voetganger geen voorrang verleende als voetganger.

Al bij al niet zo erg, (been there, done that, got the T-shirt) maar had er wel een probleem mee dat de lelijkaard mij aanraakte. Ik ben onmiddellijk kokhalzend naar huis gegaan om mijn kleding in de was te steken en een douche te nemen om dat lelijkaard van mij af te wassen. Was vergeten dat die zo'n effect op je konden hebben als ze zo dicht kwamen.
klacht indienen! al was het maar om de cijferkes een beetje meer realiteitskarakter te geven.

Ook CGKR inlichten: als het twee witten waren geweest die één zwarte voetganger intimeerden, dan schoten ze in actie.

(maar hoezo twee voetgangers... uit wat stapte de zoon dan uit?)

Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2013 om 19:32.
Oud 19 november 2013, 20:18   #21657
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
klacht indienen! al was het maar om de cijferkes een beetje meer realiteitskarakter te geven.

Ook CGKR inlichten: als het twee witten waren geweest die één zwarte voetganger intimeerden, dan schoten ze in actie.

(maar hoezo twee voetgangers... uit wat stapte de zoon dan uit?)
Sorry, foutje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht

Ik liep over het voetpad, en hij kwam met een auto het voetpad oprijden, en moest een stap opzij zetten omdat hij tot vlak voor mijn voeten kwam gereden (moest ik nu overdrijven, dan zou ik zeggen hij reed me bijna omver). Ik liet mij afkeuren kennen door eens vies te kijken.
De vader liet zijn zoon uit de auto stappen om mij een lesje te leren. Wat nog maar eens aantoont hoe ver die mensen van onze cultuur staan.

Maar als je wat googelt op de termen marokkanen+psychose, marokkanen+schizofrenie, ... dan weet je ook waarom.

Ik doe wel verder zoals altijd. Er in een grote boog omheen lopen.
Oud 19 november 2013, 20:21   #21658
F.B.
Parlementslid

Standaard

google: verstandelijke+handicap+marokkanen+turken

blijkbaar is dat daar gangbaar
Oud 21 november 2013, 18:22   #21659
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Personeel van de Angolese ambassade gaat journalist te lijf.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...parkeren.dhtml

't zijn dus toch niet alleen de kansarme allochtonen die direct gratuit geweld gebruiken.
Oud 21 november 2013, 18:36   #21660
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De Parijse schutter: yeps lap! weer prijs.

Citaat:
Abdelhakim Dekhar, de verdachte van de aanslagen in Parijs, werd in 1998 al veroordeeld voor de betrokkenheid bij enkele moorden. Dat hebben Franse politiebronnen bevestigd. Dekhar uit in een gevonden brief zijn onvrede over de massamanipulatie van de media.
De man die afgelopen nacht werd opgepakt, is Abdelhakim Dekhar. Zijn dna matcht met stalen die werden genomen op de plaats van de aanslagen. Dat is bevestigd door de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Manuel Valls. 'Alles wijst erop dat hij betrokken is bij de aanslagen.

François Molins, procureur van Parijs, verklaarde dat Dekhar bij zijn arrestatie een brief bij zich droeg. Daarin heeft hij het over de conflicten in Libië en Syrië, spreekt hij zijn vermoedens uit over een 'fascistisch plot' en klaagt hij het kapitalisme aan.

Dekhar stelt verder dat de media zich schuldig maken aan 'manipulatie van de massa' en dat journalisten betaald worden om burgers leugens in te lepelen. Hij was ten slotte ook niet te spreken over het overheidsbeleid in de arme voorsteden in Frankrijk.
LEES HET HELE VERHAAL

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be