![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Yep. Buitenlandse parasieten en politici worden handenvol euro's toegeworpen, terwijl de werkende mens zich suf moet zwoegen... Het is me wat moois hier. *zucht*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Dat zou je kunnen zeggen. Ik denk echter dat het probleem aan beide kanten ligt. Zo zijn er veel te weinig mensen die zich effectief echt engageren voor een beter beleid. Maar ook de politici zitten vol loze beloften. Er is een gebrek aan mensen met ballen in dit land, om het zo maar uit te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem ligt bij het klootjesvolk: het kan perfect de politici defenestreren. Maar het blijft gewoon mopperen, en af en toe stemt het op een partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden dan ook in hoge mate gebrainwashd door de gesubsidieerde media.
Misschien zijn er zelfs bij die geloven dat alles goed gaat, en als het slecht gaat dat het de schuld is van de hollanders of de zelfstandigen, maar zeker niet van de politici of de laaggeschoolde allochtonen die hier in de werkloosheid terecht komen en blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit was dan voornamelijk een proteststem voor een partij die tegen de wind in durfde te gaan maar zoals nu ook weer de NVA, als gans de bende, inclusief het koningshuis, tegen je is, niet evident. Of het beter zou worden moet je ook dan nog afwachten maar je doet in ieder geval "iets". Iets anders dan met je ...... laten rammelen. Brengt het niet op het brengt mij toch gemoedsrust, "iets" gedaan te hebben om het tij te laten keren. Je laten bestelen en daarbij je zakken nog open zetten omdat ze van je partij zijn, goe dom.
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan de mensen of de kiezers, met zo veel verschillende interesses en meningen niet allemaal te vriend zijn.
Echter een duidelijk beleid die eerst maakt dat er centen komen en die nadien verdelen op een verantwoorde manier is de enige uitkomst. Eerst verdelen, dan nog aan de minst productieven en nadien de economie terug op poten zetten lukt nooit. Hoe wil je nu Francorchamp winnen met een mooie carrosserie zonder motor? Het grootste probleem is volgens mij zelfs dat je geen politiekers vindt die integer en bekwaam genoeg zijn om iets positiefs op de poten te krijgen. Het zijn meestal egotrippers tussen de wie kent wie's met korte termijn visie en geheugen. Als "zij" maar van het ijs zijn na hun mandaat en dat zijn ze zolang wij ernstig beginnen te reageren.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wat ik toen niet wist ('t is al lang geleden nu), is dat ze nu allen zo lang naar school zouden gaan zodat al wie dat niet gedaan heeft "vroeger" eindigt als een bol chocolade en zonder de slagroom. In plaats van dat een mens zich naar omhoog werkt , werkt men zich averechts weer naar beneden naarmate men meer ervaring krijgt. Maar dat ligt allemaal aan de schoolwinkel waar jullie clientèle van zijn. Conclusie; 't is jullie schuld.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Cécilia Attias, ex mevrouw Sarkozy, verklaarde onlangs dat "de Fransen fantastische mensen zijn maar ze houden niet van werken. De Vlamingen wel. Ik heb familie in Vlaanderen en had ooit willen in Brugge wonen". Dat komt dus uit de mond van de ex first lady van het zo aanbeden Frankrijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit zo een loon gekregen vroeger hoor zoals ze nu op vrij prille leeftijd al toegeschoven krijgen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() In die goeie ouwe tijd toen ge nog voor 20 frank een pint had en voor een miljoen frankskes een huis in open bebouwing?