Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2013, 14:38   #23841
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Met welk motief?

Bovendien zouden uw aliens/reptilians/illuminati/NWO'ers allerhande toch een zekere vooruitgang moeten hebben op de 'gewone' mens, en dus reeds lang geleden de mensheid hebben kunnen doen afsterven. Niet gebeurd.

Integendeel:
Het is niet hun bedoeling de mensheid te laten afsterven integendeel. Wij zijn een energiebron voor hun. De lagere emoties, waaronder angst, die de mensheid in de ethers zend zijn hun voedsel. Aan lagere emoties geen geen gebrek op aarde.

De offers aan de goden van oude volkeren is hetzelfde. Offers aan deze wezens die de angst van een stervende persoon in het ritueel tot zich nemen. Vandaag te dag gebeurt het nog door deze entiteiten. Deze mensen zijn niet zoals jou en mij, ze zijn gefascineerd door verderf, angst, het is hun voedsel. Zelfs in Belgie gebeurt en gebeurde het. Zie de verhalen van de x-getuigen waarbij bepaalde adelijke lieden samenkwamen in kastelen in de ardennen, waarbij lijken geexposeerd werden, kinderen verkracht en zelfs lichaamsdelen opgegeten. Veel heeft te maken met deze entiteiten die deze mensen letterlijk overschaduwen.

Het bestaat nu eenmaal, en het dient gezegd te worden. Maar we moeten ons er niet op blindstaren op dat "kwaad". Deze mensen en deze entiteiten leven in illusie, in de schaduwen. De ware basis van het universum is liefde, en deze mensen en enteiten hebben ervoor gekozen zich daarvan af te zonderen, zich tegenaf zetten van het licht. Ze doen het uiteindelijk ook maar zichzelf aan en zullen een lang en karmisch helingspad moeten afleggen.

Laatst gewijzigd door exodus : 6 november 2013 om 14:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 14:50   #23842
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is niet hun bedoeling de mensheid te laten afsterven integendeel. Wij zijn een energiebron voor hun. De lagere emoties, waaronder angst, die de mensheid in de ethers zend zijn hun voedsel.
Aha, makes total sense. En om die reden probeer jij dus blijkbaar constant mensen schrik aan te jagen met je spook/reptilian-verhaaltjes.

Als je zelf gelooft wat je allemaal schrijft (wie weet, het is mogelijk) sta jij dus duidelijk aan de kant van de spoken/reptilians. Waarom? Wat verwacht je te ontvangen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 14:58   #23843
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Aha, makes total sense. En om die reden probeer jij dus blijkbaar constant mensen schrik aan te jagen met je spook/reptilian-verhaaltjes.

Als je zelf gelooft wat je allemaal schrijft (wie weet, het is mogelijk) sta jij dus duidelijk aan de kant van de spoken/reptilians. Waarom? Wat verwacht je te ontvangen?
Het is niet mijn schuld dat iemand daar angst van krijgt. De een is bang van spinnen de ander totaal niet. Angst komst altijd uit jezelf, niemand kan dat geven aan je. Het is echter wel begrijpelijk want het is niet het meest opbeurende onderwerp. Trouwens, als je er niet in gelooft heb je toch geen angst? Of moet het zijn dat er binnen je toch iets is dat angstig is.

We moeten het ook niet verzwijgen. Soms moet je ook eens naar de pijnlijke waarheid kijken, zelfs als geeft je die angstgevoelen. De mensheid moet ook zijn eigen schaduw onder ogen zien. De entiteiten zijn er omdat wij niet naar onze schaduw kijken, en zo kunnen ze blijven verder hun werk doen. Het helen van de mensheid, want dat is het uiteindelijk ook, kan zich enkel vervoltrekken door naar de schaduwzijde ook te kijken, het te onderkennen en dan los te laten. Uiteindelijk is alles een les in het groter kader van bewustzijn.
Oud 6 november 2013, 15:15   #23844
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet mijn schuld dat iemand daar angst van krijgt. De een is bang van spinnen de ander totaal niet. Angst komst altijd uit jezelf, niemand kan dat geven aan je. Het is echter wel begrijpelijk want het is niet het meest opbeurende onderwerp. Trouwens, als je er niet in gelooft heb je toch geen angst? Of moet het zijn dat er binnen je toch iets is dat angstig is.
Lol, ik spreek niet over mezelf als ik spreek over 'angst aanjagen', voor mij is het uiteraard pure kolder, maar ik kan niet uitsluiten dat een uiterst kleine fractie van de bevolking mogelijk toch geloof kan hechten aan die spookverhaaltjes van je, al was het maar door mentale problemen of tijdens een bad trip.

Je helpt die mensen er niet mee, je verergert gewoon hun problemen. Blijkbaar is dat je bedoeling.

Citaat:
We moeten het ook niet verzwijgen. Soms moet je ook eens naar de pijnlijke waarheid kijken, zelfs als geeft je die angstgevoelen. De mensheid moet ook zijn eigen schaduw onder ogen zien. De entiteiten zijn er omdat wij niet naar onze schaduw kijken, en zo kunnen ze blijven verder hun werk doen. Het helen van de mensheid, want dat is het uiteindelijk ook, kan zich enkel vervoltrekken door naar de schaduwzijde ook te kijken, het te onderkennen en dan los te laten. Uiteindelijk is alles een les in het groter kader van bewustzijn.
Erger dan de 'boy who cried wolf' is de 'man who cried reptilian'.
Er is nog weinig dat je kan vertellen Exodus dat ik (en velen wellicht) niet automatisch klasseer als gekkenpraat en totaal onwaar.

Zelf al zou je dus ooit op een grote waarheid stuiten en die hier verkondigen, maak je geen schijn van kans dat je geloofd wordt, op basis van je jarenlange track record van duizenden posts vol leugens en zever.

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 november 2013 om 15:16.
Oud 6 november 2013, 15:35   #23845
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Lol, ik spreek niet over mezelf als ik spreek over 'angst aanjagen', voor mij is het uiteraard pure kolder, maar ik kan niet uitsluiten dat een uiterst kleine fractie van de bevolking mogelijk toch geloof kan hechten aan die spookverhaaltjes van je, al was het maar door mentale problemen of tijdens een bad trip.

Je helpt die mensen er niet mee, je verergert gewoon hun problemen. Blijkbaar is dat je bedoeling.
Kom kom. Je bent plots wel begaan met de "kleine fractie van de bevolking", je krijgt weliswaar filantropische trekjes.

Let's cut trough the bullshit, je verdraagt gewoon niet wat ik en anderen zeggen. Getuige daarvan je steeds terugkeren naar deze draad. Ik heb een tip: negeer de zaken die je niet kan verdragen, zeker als je ze kan negeren!

Verder ga ik hier niet meer op in, mij gaat het om het verspreiden van informatie, niet om gelijk te halen tegenover betweters.
Oud 19 november 2013, 13:31   #23846
exodus

Standaard

Zoals we zeiden...

Citaat:
Mexicaanse griep sterk overdreven
donderdag, 14 november 2013 11:24 geplaatst in:

Britse wetenschappers die banden hadden met de farmaceutische industrie, hebben de ernst van de Mexicaanse griepepidemie overdreven.

Bijna 60 procent van de risico-analyses die zij deden waren ernstiger dan die van de overheid en de Wereldgezondheidsorganisatie.

Dat blijkt uit een onderzoek naar krantenartikelen in de periode tussen 2009 en 2010 dat gepubliceerd is in het Journal of Epidemiology and Community Health.

Belangen

Terwijl officiële bronnen spraken van in het ergste geval tussen de 400.000 en 800.000 zieken, hadden de academici het over meer dan 18 miljoen mensen die binnen vier maanden besmet zouden raken.

De analyse richtte zich op artikelen in 12 Britse kranten waarin 44 academici aan het woord kwamen, van wie er 35 belangen hadden in de farmaceutische industrie. De kans op overdrijving van het griepgevaar was bij deze wetenschappers zes keer hoger dan bij collega’s die geen belangen in de industrie hadden.

Volgens de onderzoekers hadden journalisten moeten schrijven over de belangen van de geïnterviewde academici. Ze merken ook op dat de sombere voorstelling van zaken nauw samenhangt met het hebben van belangen in de industrie.
https://www.niburu.nl/gezondheid/548...erk-overdreven
Oud 19 november 2013, 13:34   #23847
exodus

Standaard

Citaat:
Amish-meisje dat chemokuur móest ondergaan genezen door natuurlijke medicatie

woensdag, 13 november 2013 11:57 geplaatst in:

Amish-meisje dat chemokuur móest ondergaan genezen door natuurlijke medicatieAfgelopen maand maakte de wereld kennis met Sarah Hershberger, een Amish-meisje dat aan leukemie leed en verplicht behandeld moest worden, ook al was dat tegen de wil van haar ouders in.

De rechtbank in de Amerikaanse staat Ohio bepaalde dat, zo meldde de Huffington Post eerder.

De ouders van het meisje staakten in juni na één behandeling de chemokuur en schakelden over op natuurlijke medicatie. De reden was dat het meisje ernstig ziek was geworden door de chemo.

Ouderrechten

Artsen vertelden de ouders van het meisje dat ze ‘85 procent kans zal hebben om te overleven, mits ze de behandeling ondergaat’. Wordt ze niet behandeld, dan zal ze binnen een jaar sterven, aldus de doktoren.

De rechtbank oordeelde dat ‘ouderrechten, zelfs als die zijn gebaseerd op een sterk geloof en eerlijke overtuigingen, kunnen worden ingeperkt ter bescherming van de hoogste belangen van het kind’.

Voor het vonnis kon worden uitgesproken ontvluchtten de ouders van Sarah samen met hun dochter de Verenigde Staten. Het was de bedoeling het meisje te onderwerpen aan experimentele chemotherapie. Ze is nu volledig genezen als gevolg van de natuurlijke medicatie.
https://www.niburu.nl/gezondheid/547...ijke-medicatie
Oud 19 november 2013, 14:43   #23848
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En u punt is? Alle medische behandelingen vanaf nu stopzetten?

Weet u hoeveel Amish, Mormoonse en andere kinderen overleden zijn omdat hun ouders wegens dat soort extreme sektewetgevingen een medische behandeling voor het kind weigerden?

Dat een kindje in uw voorbeeld heeft enorm geluk gehad.

Laatst gewijzigd door Antoon : 19 november 2013 om 14:45.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 15:26   #23849
exodus

Standaard

Citaat:
Neen, dat was mijn punt niet. Mijn punt is dat kanker ook op natuurlijke wijze kan genezen, en dus een vallabele route is.

Citaat:
Weet u hoeveel Amish, Mormoonse en andere kinderen overleden zijn omdat hun ouders wegens dat soort extreme sektewetgevingen een medische behandeling voor het kind weigerden?
Tja, weet u hoeveel kinderen en mensen overleden zijn nadat ze wel chemo hebben gehad? Kan ik ook zeggen hoor.

Citaat:
Dat zeggen ze altijd.
Oud 19 november 2013, 15:43   #23850
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat was mijn punt niet. Mijn punt is dat kanker ook op natuurlijke wijze kan genezen, en dus een vallabele route is.
Het is geen of-of verhaal, het is een en-en verhaal. Ik denk niet dat natuurlijke middelen moeten worden uitgesloten, maar de medische middelen evenmin.

De mensen die zich niet laten behandelen, of eerst alle 'natuurlijke' middelen uitputten, die gaan er meestal aan. Een bekend voorbeeld is Steve Jobs. Toen hij met echte medische behandelingen begon zei hij zelf dat hij te lang had geloofd in de charlatans hun verhalen van planten en andere natuurlijke genezingen. Het staat zwart op wit in zijn boek, ik heb ze zelf gelezen.

Citaat:
Apple-icoon Steve Jobs, die onlangs overleed aan de gevolgen van kanker, stelde de aanpak van die ziekte oorspronkelijk te lang uit.

Dat schrijft zijn biograaf Walter Isaacson. Jobs weigerde negen maanden lang een behandeling tegen zijn alvleesklierkanker. Hij koos aanvankelijk voor alternatieve aanpak - een dieet, spiritualisten, … - ondanks protest van zijn familieleden. Toen Jobs uiteindelijk toch de noodzakelijke operatie wilde ondergaan, had de kanker het weefsel rondom zijn alvleesklier al aangetast.

Jobs probeerde, aldus nog Isaacson, zijn omgeving te doen geloven dat de ziekte onder controle was. Ondertussen werd hij in het geheim verder behandeld. Jobs zou volgens de biografie later spijt gehad hebben dat hij niet op tijd koos voor een behandeling die mogelijk zijn leven had kunnen redden.
bron
...

Citaat:
Tja, weet u hoeveel kinderen en mensen overleden zijn nadat ze wel chemo hebben gehad? Kan ik ook zeggen hoor.
Uiteraard, er is geen garantie voor succes. Maar bij een aantal kankervormen stijgt het aantal genezingen exponentieel, gelukkig maar. Bovendien zijn er meer en meer vormen van kanker te genezen.

Wat absoluut ook zeker is, dat is dat voor hen die zo'n kuur weigeren en zich alleen via 'natuurlijke' therapieën laten behandelen een overgrote meerderheid het nooit haalt.

Citaat:
Dat zeggen ze altijd.
Omdat het gezien de feiten inderdaad een mirakel is.
Oud 19 november 2013, 16:12   #23851
exodus

Standaard

Citaat:
Het is geen of-of verhaal, het is een en-en verhaal. Ik denk niet dat natuurlijke middelen moeten worden uitgesloten, maar de medische middelen evenmin.

De mensen die zich niet laten behandelen, of eerst alle 'natuurlijke' middelen uitputten, die gaan er meestal aan. Een bekend voorbeeld is Steve Jobs. Toen hij met echte medische behandelingen begon zei hij zelf dat hij te lang had geloofd in de charlatans hun verhalen van planten en andere natuurlijke genezingen. Het staat zwart op wit in zijn boek, ik heb ze zelf gelezen.
De bewijzen zijn er nu eenmaal dat alternatieve behandelingen werken. Niet altijd in alle gevallen, maar dat kan je van de medische wetenschap ook niet zeggen. Integendeel, het kan zelfs beter werken dan de traditionele medische behandelingen. Zie deze docu die ik gepost heb:

Zie ook deze docu. "The sacred science". Te downloaden op het internet. 8 mensen die door de Westerse geneeskunde niet genazen, trekken de jungle van de Amazone in om bij lokale shamanen te helen, met behulp van lokale planten medicijnen. Maar liefst 5 ervan komen met sterke resultaten terug.

http://www.thesacredscience.com/about.php

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wat absoluut ook zeker is, dat is dat voor hen die zo'n kuur weigeren en zich alleen via 'natuurlijke' therapieën laten behandelen een overgrote meerderheid het nooit haalt.
Dat is bullshit, de bewijzen zijn er. Zie dat amish kindje. Zie die mensen uit de docu. Zie die opa die ik onlangs gepost heb:

Citaat:
Did this grandfather, 78, really beat 'incurable' cancer just by changing his diet? Extraordinary story of the man who got 'all-clear' after swapping red meat and dairy products for 10 fruit and veg a day

A grandfather, who was told by doctors that his cancer was 'incurable', has been given the all-clear less than four months later - after trying a different diet.

Allan Taylor could have been forgiven for fearing the worst when doctors told him they could do nothing to treat his condition.

But the 78-year-old would not give up, and instead searched the internet for an alternative method to fight his cancer.

http://www.dailymail.co.uk/health/ar...t-veg-day.html
Maar ja, dan noemt men het een mirakel. Ze kunnen genezen van een mirakel, maar kan toch echt wel niets te maken hebben met die alternatieve kuur die ze gevolgd hebben hé?

Trouwens, er zijn aanwijzingen dat onbehandelde kankerpatienten langer kunnen leven in bepaalde gevallen en dat chemo ook een killer is.

Als iemand geneest met chemo wordt het altijd toegeschreven aan de chemo. Misschien zijn ze gewoon genezen door dat mirakel dat soms gebeurt en niet door de chemo hé?

Zei ook dit:

http://healthwyze.org/index.php/comp...naturally.html
Citaat:
While researching the use of alternative therapies that were utilized by Suzanne Somers, we came across doctors and media outlets who desperately tried to malign her reputation. Their responses were so hasty that they accidentally revealed statistics that are not normally shared with the public.

"We're finding that about 25 to 30 percent of some cancers stop growing at some point, that can make some treatments look good that aren't doing anything. Until doctors figure out how to identify which patients have cancers that won't progress, the only option is to treat everyone."
En dit:

Citaat:
Treatment for cancer will kill you a lot sooner than if, nothing were done at all, claims a prominent cancer researcher.

"My studies have proved conclusively that untreated cancer victims actually live up to four times longer than treated individuals," Dr. Hardin B. Jones told MIDNIGHT.

"For a typical type of cancer, people who refused treatment lived for an average of 12 1/2 years. Those who, accepted surgery and other kinds of treatment lived an average of only three years!

"Beyond a shadow of a doubt, radical surgery on cancer patients does more harm than good."

As for radiation treatment "Most of the time it makes not the slightest difference whether the machine is turned on or not."

Dr. Jones, a physiologist with the University of California Dept. of Medical Physics, has been studying cancer for more than 23 years.

He has traveled the world collecting data on the dreaded disease, and presented his findings to the American Cancer Society and medical schools.

Asked why 'the medical world has ignored his findings, he replied: "Frankly, I don't know the reasons. But they have probably become caught up in the tidal wave of individuals demanding treatment."
http://www.rethinkingcancer.org/reso...an-disease.php

Laatst gewijzigd door exodus : 19 november 2013 om 16:17.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 16:13   #23852
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Je gelooft dat toch niet, Antoon? Dit is pure propaganda (en een bewuste leugen hoogstwaarschijnlijk) in een kwakblad door een kwakbeliever.

Citaat:
As an aside, let me just make a brief mention of the first thing I thought of when I saw the name of the author, .... this David Michael lives in northeast Ohio and writes for a website called the Journal of Natural Food and Health. He’s also very obviously antivaccine and pro-quackery. I only mention this because it’s a weird coincidence, and it’s hard for me to stop thinking about it. In any case, let’s take a look at what he claims:

Early in October 2013, the entire nation heard about how Sarah Hershberger, a 10-year old Ohio Amish girl with leukemia (now recovered), is being forced into a two-year unproven experimental chemotherapy study by Akron Children’s Hospital (ACH). It was just learned the parents, Andy and Anna Hershberger, took their significantly recovered daughter out of the United States before the court ruled that a hospital-affiliated, attorney-nurse, Maria Schimer, was made the medical guardian to make sure Sarah will get her treatments. Parents reported this week the child is fully recovered through natural treatments. Schimer is General Counsel (chief legal advisor) for Northeast Ohio Medical University (NEOMED), a close affiliate and business partner of the hospital. According to Andy, Ms. Schimer has never met Sarah or him and his wife and they were never told their child was being used in a research study—among other things.

Although they do not know it yet, the hospital now has a big problem they must deal with. Sarah is completely recovered, as of October 23, according to Andy. The hospital told them and the news media that Sarah would die in a few months without the treatment they recommend. Three doctors that have treated her with a natural, biochemical protocol using nutrition, supplements and plant extracts have declared Sarah cancer free based on cat scans and blood tests—confirmed three times.

Well, this is mighty convenient. Nothing fishy here, right? Now that court has ruled that Sarah Hershberger has to undergo conventional treatment, suddenly the father claims that Sarah is cancer-free, thanks to the quackery to which he subjected her. The three doctors who allegedly treated her with “natural therapies” are not identified, and no evidence that Sarah Hershberger is, in fact, cancer-free is presented. All of this puts the hospital at a profound disadvantage, because it can’t comment on Sarah Hershberger’s case because of patient confidentiality laws. In contrast, Andy Hershberger can say whatever he wants and doesn’t have to produce any actual evidence. I’d love to know the names of the three doctors to see what sorts of treatments they recommend for cancer and what sorts of tests they order to determine if someone is “cancer-free.” Let’s just put it this way. David Michael won’t take the hospital’s word for it that Sarah Hershberger will die without chemotherapy. I won’t take his or Andy Hershberger’s word for it that Sarah is cancer-free. Let me just challenge Mr. Michael: Identify the three doctors who allegedly treated Sarah Hershberger with “a natural, biochemical protocol using nutrition, supplements and plant extracts.” Let us know what the protocol is.
En het wordt uiteraard erger :

Citaat:
Unfortunately, quack apologists are taking advantage of Mr. Hershberger’s ignorance about cancer, an ignorance shared by most people. Most likely what happened is that the chemotherapy shrank Sarah’s tumors to the point where they are no longer detectable on CT scans. This is a common initial outcome after early rounds of chemotherapy. The problem with lymphoma is that, although it is fairly easy to put lymphoma into an apparent complete remission, making that remission permanent is difficult. It takes a lot more than just a round or two of chemotherapy, a lesson learned painfully by pediatric oncologists back in the 1960s and 1970s. For example, for the type of tumor that Sarah has, lymphoblastic lymphoma, the treatment is two years duration. It consists of an eight drug induction over nine weeks followed by an eight week consolidation course and then maintenance therapy for a total therapy duration of 24 months. For chemotherapy for lymphoma, there are three phases, as listed above. The induction phase is designed to put the patient into remission. Consolidation chemotherapy is given to patients who have gone into remission and is designed to kill off any residual cancer cells that might be present, thus increasing the chance of complete cure. Maintenance chemotherapy is the ongoing, longer term use of chemotherapy to lower the risk of recurrence after a cancer has gone into remission. It’s basically lower dose chemotherapy given for two to three years to help keep the cancer from returning.

So it’s quite possible that Sarah has no detectable cancer. If that’s the case, it’s the chemotherapy that she’s received thus far that almost certainly did it, not the herbs and vitamins. If that’s the case, it also means that failing to consolidation and maintenance chemotherapy greatly increases the chance that Sarah Hershberger’s lymphoma will relapse, a chance that is probably a near certainty if she only received one or two rounds of chemotherapy, as has been reported. That is the price of quackery. Worse, relapsed cancer is always harder to treat. The first shot at treating cancer is always the best shot, with the best odds of eradicating the cancer. Letting cancer relapse through incomplete treatment breeds resistant tumor cells the same way that not finishing a complete course of antibiotics contributes to the development of resistant bacteria.
Wedden dat je binnen een jaar 'niets' meer van dit meisje zal horen?
De kans dat ze dit overleeft is momenteel bijna nul, in tegenstelling tot de ruim 80% kans als de chemobehandeling was verdergezet.

Maar dan zullen we Exodus niet horen, wedden?
Wat is nu een dood meisje meer of minder voor zijn 'goede zaak' nietwaar?

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 november 2013 om 16:14.
Oud 19 november 2013, 16:53   #23853
exodus

Standaard

David Icke over Fukushima:

http://www.youtube.com/watch?v=an7EEd2ra0s
Oud 19 november 2013, 17:29   #23854
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
David Icke over Fukushima:
Bruine tranen, alweer.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 november 2013 om 17:29.
Oud 20 november 2013, 09:40   #23855
exodus

Standaard

Inderdaad, veel van onze geschiendis is verkeerd. Het is een bewuste leugen door deze elite die deze kennis voor zichzelf wil houden en niet deelt met de mensheid:

Citaat:
Houston Anthropologist Reveals Irrefutable Proof that Recorded History Is Wrong

Houston AnthropologistEvidence Found Across the Globe of Highly Evolved Human Species from before the Ice Age, Demand Scientific Recognition of our Past that Depicts Societies of Advanced Technology and Culture

Houston anthropologist, Dr. Semir Osmanagich, founder of the Bosnian Archaeology Park, the most active archaeology site in the world, declares that irrefutable scientific evidence exists of ancient civilizations with advanced technology that leaves us no choice but to change our recorded history. An examination of the age of structures across the earth reveals conclusively that they were built by advanced civilizations from over 29,000 years ago.

“Acknowledging that we are witness to fundamental proof of advanced civilizations dating back over 29,000 years and an examination of their societal structures forces the World to reconsider its understanding of the development of civilization and history,” explains Dr. Semir Osmanagich. “Conclusive data at the Bosnian Pyramid site revealed in 2008 and confirmed this year by several independent labs who conducted radio carbon testing dates the site at 29,400 +/-400 years minimum.”
http://consciouslifenews.com/houston...istory-wrong/#
Oud 20 november 2013, 11:34   #23856
exodus

Standaard

The people's voice, het televisiestation van David Icke dat dmv crowdfunding opgezet is, zal "on air" gaan op 25 november. Dit station zal onderwerpen aangaan waar de mainstream media niet durft en wil komen. Er zullen onder andere verschillende televisieprogramma's zijn, waaronder één over het paranormale. Ook zullen reporters te plaatste gaan.

Dit zal een goed tegengewicht zijn aan de corporatische mainstream media. Gesponserd met geld van het volk! De mensen worden meer en meer wakker.

Oud 20 november 2013, 12:33   #23857
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er valt helemaal niets te plannen wanneer er tsunami van dat formaat gepasseerd is. Ze hadden niet eens stroom ter plaatse om de meetapparatuur van de centrale uit te kunnen lezen. Ze zijn toen maar aan de slag gegaan met auto accu's in de hoop nog iets te kunnen uitlezen.
Generatoren konden niet worden geplaatst als gevolg van geblokkeerde wegen en de modder.

Het grote kenmerk van deze ramp is juist het gebrek aan controle.
Icke denkt de mensheid of wie dan ook, controle heeft dit ongekende natuurgeweld.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 20 november 2013 om 12:39.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 13:08   #23858
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er valt helemaal niets te plannen wanneer er tsunami van dat formaat gepasseerd is. Ze hadden niet eens stroom ter plaatse om de meetapparatuur van de centrale uit te kunnen lezen. Ze zijn toen maar aan de slag gegaan met auto accu's in de hoop nog iets te kunnen uitlezen.
Generatoren konden niet worden geplaatst als gevolg van geblokkeerde wegen en de modder.

Het grote kenmerk van deze ramp is juist het gebrek aan controle.
Icke denkt de mensheid of wie dan ook, controle heeft dit ongekende natuurgeweld.
Men is in de mogelijkheid om aarbevingen en tsunami's op te wekken. We hebben het daar al eens uitvoerig over gehad. Moest je het volledig bekeken hebben zou je ook zien dat er sterke aanwijzingen zijn dat er een bom is afgegaan op fukushima.

Net zoals in Haiti. Net voor die aarbeving deed het Amerikaanse leger toevallig simulaties in Miami voor hulp aan Haiti als het zou getroffen worden door een orkaan. Men heeft dan gewoon beslist de simulatie "live" te doen gaan. Waar hebben we dat nog gehoord?

Als ze geen excuus kunnen maken om het land plat te bombarderen en binnen te vallen, dan laten ze gewoon een aardbeving erop los. En gaat het leger binnen om onder het mom van humanitaire hulp. Haiti heeft toevallig ook enorme oliereserves, groter dan Venezula volgens sommigen.
Oud 20 november 2013, 13:47   #23859
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Men is in de mogelijkheid om aarbevingen en tsunami's op te wekken. We hebben het daar al eens uitvoerig over gehad.
Inderdaad, met nucleaire bommen van voldoende krachtis dat te realiseren.
Met Em-straling zoals bij HAARP : geen greintje kans. Je kan nog geen kiezel verplaatsen daarmee. Feit.

Citaat:
Moest je het volledig bekeken hebben zou je ook zien dat er sterke aanwijzingen zijn dat er een bom is afgegaan op fukushima.
Een bom, zoals bij de explosie van een waterstoftank?
Er zijn sterke aanwijzingen (en zelfs veel meer dan dat) dat Icke meer dn een pathetische leugenaar is. Hij is een oplichter.
Oud 21 november 2013, 10:31   #23860
exodus

Standaard

Zoals ik zei. Wheather modification is de nieuwe vorm van oorlogsvoering.

Citaat:
Haiti Redux?: US Military Continues Massive Build-Up in Philippine Disaster Zone and Took Over Air Traffic in Tacloban
Thursday 21st November 2013 at 04:32 By David Icke

‘Washington has deployed a massive military force to the region. The nuclear powered aircraft carrier USS George Washington, with 5,000 sailors and 80 aircraft, is in the Leyte Gulf, along with its strike group of two guided-missile cruisers, two guided-missile destroyers, a cargo ship, an oceanographic survey ship and a submarine tender. These are to be joined by 3 amphibious warfare ships and 2 littoral combat ships. Some 850 US troops are on the ground in Leyte and are to be joined by an additional 1,000 US Marines in the next two days.
http://www.globalresearch.ca/us-mili...cloban/5358799

Citaat:
Philippines Typhoon linked to ‘Man-Made’ Microwave Pulses

21st Century Wire says…

A prolific weather-watcher known as ‘Dutchsinse’ has linked the latest storm formations in the Philippines to man-made microwave pulses using HAARP technology, including Typhoon Haiyan…

In recent years, weather modification has been forced into the spotlight by many independent investigators as well those from scientific fields, including admissions by well-known personalities in science. One such scientist who has acknowledged that this technology exists is theoretical physicist Dr. Michio Kaku…
http://21stcenturywire.com/2013/11/1...rowave-pulses/

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be