![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie rondkijkt krijgt andere signalen : het aanhoudende inbeuken van de regime-partijen op de N-VA, daarin schaamteloos bijgetreden door de media, het succesrijke congres van de tsjeven (3.500 deelnemers volgens Beke) de populariteit van maffiabaas Di Rupo bij de eerstejaarsstudenten Pol en soc (Antwerpen) om maar te zwijgen over interne spanningen bij sommige N-VA afdelingen. Ik ben een overtuigde separatist maar de waarheid heeft haar rechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat is niet het geval, en als na uitputting van deze juridische procedure (eerst nog uitspraak RVS dien normaal de auditeur volgt) en dan procedure voor grondwettelijk hof de kapitaalsgarantie vervalt dan zijn we er gewoon vanaf. staat op de frontpagina van L'echo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik hoop dan ook voor die 800.000 opgelichte mensen dat : 1/ CD&V de kiesdrempel niet haalt. 2/ ALLE banken gaan meemaken dat mensen al hun spaargeld gaan afhalen. Maar helaas het is tweemaal een utopie. Apenland België met hun al even domme aapjes. Het is lachwekkend en triestig tegelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou daar zeer graag zijn antwoord op horen. Voor alle duidelijkheid herhaal ik nog even dat ikzelf van oordeel ben dat die garantie een monstruositeit was van rechtsongelijkheid en ze kan niet snel genoeg geschrapt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BBB : 20 november 2013 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boontje komt eindelijk om zijn loontje.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja want het is nuttig om iemand die jouw standpunt niet deelt maar aan de situatie ook niets aan kan veranderen, te verminken of vermoorden. Dat ze met granaten het ACW binnenstappen, daar kan ik nog inkomen als ik met een zot probeer mee te leven. Maar dan nog zou ik het niet wishful thinking noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar d�*�*r hebben de Belgisch-nationalisten geen probleem mee, hoor. Integendeel!
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn spaargeld kort geleden afgehaald....en gehoord dat ik lang niet de enige ben die zijn spaargeld onbereikbaar maakt voor de grijpgrage handjes van het IMF en consoorten.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk zo veel dat dit land kraakt met Di Rupo aan het hoofd ervan. Hiervoor wil ik wel een Di Rupo II zien. Ik wil ze zien verzuipen in de ellende en in de stront.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() De huidige regering met een ACW-minister van financiën heeft in zijn begrotingsontwerp 2014 geen reserves voorzien tot het honoreren van een staatsgarantie. Hij weet beter.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 20 november 2013 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wens ik U veel geluk met uw Eurootjes die pas na betaling van een speciaal voor U ontworpen "contant-BTW" (een soort interne devaluatie) omgezet zullen kunnen worden in appels,aardappels....enfin dingen die U nodig hebt... Geloof me,contant geld zal geen voordeel hebben tov "electronisch" geld.....tenzij U tijdig ergens elders in de EU gaat zitten.Uw verblijf zal daar best vrij lang moeten duren aangezien de Belgische Fiscus bij gelegenheid graag van U zal willen weten waar al het geld dat op uw voormalige bankrekeningen stond (lijstje bij de hand) naar toe is......en wat eventueel uw inkomsten wel waren gedurende zekere periode..... Stel even dat men Europawijd moet aanpakken? Dan komt er ongetwijfeld een "Gutmann-maneuvertje" op europese schaal.Euro's worden onwettig betaalmiddel,ze moeten briefje voor briefje omgewisseld worden tegen een andere munt tegen "aangepaste" omwisselratio.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2013 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden geen mooie dividenden uitbetaald. Niet vergeten dat veel mensen die aandelen kochten in de tijd dat je voor andere aandelen gemakkelijk 13% kreeg. Het Arcopar aandeel was via een Coöperatieve vennootschap, hier mag wettelijk max 6% op uitgekeerd worden. |
|
![]() |
![]() |