![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw: Wie kan de tekst op die vlag vertalen , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(er is geen god behalve allah en mohamed is zijn profeet)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SDX , mercikes
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() De volkswoede zal ooit losbarsten en er zal geen enkele linkse politieker meer veilig zijn. Zij hebben het Westen om zeep geholpen en hun eigen bevolking verraden. Het Westen is naar de kl*ten. Zelfmoordacties van islamterroristen zal dagelijkse kost zijn. De ‘strijders’ hebben al genoeg ervaring opgedaan in Syrië, onder goedkeurend oog van linkse landverrraders. Door toedoen van het linkse beleid zal een monster worden gecreëerd dat zijn gelijke niet heeft van Adolf Hitler om orde op zaken te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen doen er dus maar goed aan om een bijbel in huis te halen of die Willibrord van op school van onder het stof te halen, want een atheïst in een islamitisch land wil je niet meteen zijn.
Af en toe eens naar de kerk, synagoge, meeting house of de tempel gaan, kan ook geen kwaad.
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 24 oktober 2013 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Schepen
|
![]() Meer dan 60% van de Marokkaanse en Turkse jongeren trouwt met partners uit hun oorsprongslanden.
En dan maar onze belastingcenten leegzuigen |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 17 november 2013 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() ik las vorige week dat afghanistan nu de hoogste papaver productie heeft van de hele wereld. Nou, rara hoe brengen deze vrome moslims al die duizenden tonnen hard stuff, coke naar het rijke westen? pak een kaart en kijk naar de lekke grenzen rond de Schengen zone, en denk als een slimme crimineel.
Vaak denk ik van, ach als crimineel werk je maar een uurtje per week voor je boterham en niemand valt je verder lastig met blauwe enveloppen, gezeik, enz. De trend nu is dat criminelen hun hele gemeentelijke registratie maar eruit flikkeren en hun paspoort maar weggooien en dan verven zij zich even zwart als zwarte piet en elke dag van het jaar is het dan sinterklaas in de moskee, en Allah zal je zegenen als fulltime Jihadi. De lucht in jouw land is al geislamiseerd dus je bent al islamitisch in je innerlijk. dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail is wel dat de Politici het in hun broek doen om bepaalde wetten te stemmen, de wet te volgen, laat staan ze uit te voeren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() De partij verwerft stilaan meer om meer naam en groeit gestaag.
Op 20 juli laatstleden dienden 3 MR-leden een voorstel in om de partij ISLAM te verbieden ... http://www.lalibre.be/actu/politique...705dcbd703dc5a Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 29 juli 2016 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |