![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Ja, is mij wel eens overkomen, sex op of tijdens het werk of alszijnde werk gerelateerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd sex met een collega.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draadje voor zij die denken dorpsstier te zijn? Beetje zwak maar kom.
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2013 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb met bijna de helft van mijn personeel seks. Dat komt doordat ik als alfaman kracht, intelligentie en schoonheid uitstraal. Mijn personeel aanbidt mij en hoeft er maar om te vragen. In hun gezinnen lopen en kruipen nogal wat bastaarden rond waar de heer des huizes zich niet van bewust is.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() heeft dus 2 man in dienst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 november 2013 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Zwak is als acties ondernomen worden / of onderneemt in het geniep en die tevens ongewenst zijn.
Zeker qua verhouding: verantwoordelijke versus ondergeschikte. Of als iets ondernomen word met meerdere tegen een. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik heb vandaag seks gehad op het werk, met mijn eigen vrouw, ik ben zelfstandig, het was bij mij thuis dan nog wel, iets op tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedroevend hoe sex altijd vanuit zo'n negatief standpunt wordt bekeken, één van de meest natuurlijke dingen nota bene.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Of juist niet onderschat had.
Sommige mannen of vrouwen lokken op een uitdagende of uitlokkende manier vervelend commentaar uit om bij collega's aan te kaarten hoe een bepaalde sexe kan reageren om positie te bewerkstelligen. Heel sluw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staand, op zen hondjes , missionaris ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Een andere vraag is of sex op het werk veel te maken heeft met de geneugten van de daad, of eerder een insteek is van een van de partijen om wat aan positie te winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder "sex op het werk" versta ik sex met een aantrekkelijke vrouw die bij voorkeur niet uw eigen vrouw of vaste partner is. Je weet wel, sex in het kopieerhok of op de toiletten. Allemaal zeer spannend en opwindend natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vele van die grote bla bla bla gasten moeten zich uit noodzaak tot het vuistje beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nog mensen die werken buiten de papiermand |
|
![]() |
![]() |