![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er woont zo'n jong gemengd koppel in de straat maar ik weet niet hoe zij het geregeld hebben, zij draagt alvast geen sluier maar er is wel een maand ramadan dus zo'n extremist is het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Schepen
|
![]() Ja, ik wel.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/RT49NZhJq6M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het gevoel dat ik een moslim niet kan geloven op zijn woord. Ik heb al te veel gehoord en gezien. Trouwens fysieke gewelddaden, doodsbedreigingen of zelfs moord tegenover andersgelovigen komen bijna altijd uit het 'kamp' van de islam. Voorbeelden genoeg in de Westerse wereld, waarbij een groot deel dan nog verzwegen wordt in de pers. Het bekladden van moskeegevels is daar peanuts tegen.
Indien u de waarheid spreekt, heb ik veel respect voor u. Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 november 2013 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() Het probleem is als men het over geloof wil hebben en het dan niet op een akkoordje kan gooien.
Beter is het om elkaar goed te behandelen en leren van de finer things in life, such as tranquility |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Schepen
|
![]() die van de gevandaliseerde moskeeen zoals in Genk.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Schepen
|
![]() ik denk dat je beeld van een moslim te zwart-wit is. Mijn dochters zullen me altijd lief blijven, welke Lievensbeschouwing ze ook mogen nemen. Je mag je natuurlijk ook vasthouden aan je pessimistische visie over den vreemdeling, ik wil u niet van uw fundamenten slaan maar ik kan u niet bijstaan in uw overtuigingen dat je gebouwen van andersgelovigen mag aanvallen omdat ze in uw overtuiging in existentie een provocatie zijn en dusdanig een agressie gelimiteerd is. Dit soort denken is destructief vanuit welke hoek het ook moge komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 24 november 2013 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Schepen
|
![]() Ben doorsnee moslim, maar heb de koran toch wel al gelezen, je hebt inderdaad gelijk, ik bega nog een zonde erbij. İk wil je wel meegeven dat de koran alleen de islam niet is en de islam niet de moslim is. İn elk geval zal ik nooit de zonde begaan door een gebouw van gelovigen te vandaliseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb de koran ook al doorgenomen. Kwestie, "ken uw vijand". Citaat:
Citaat:
En kerken en synachogen met rust te laten, want die mogen vanzelf instorten. Of was u dat vergeten, gebedshuizen van het boek, doch niet van de islam mogen niet onderhouden of hersteld worden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 november 2013 om 01:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, wat erg!
Ik mag toch hopen dat de hele wijk zich verzet heeft bij de aanhouding van die kansarme jongeren die wat kattekwaad uithaalden. Er moet op z'n minst toch 1 agent gewond zijn. Niet te hard aanpakken, die jongeren, anders radicaliseren ze misschien, aai over hun bolleke, gratis naar de voetbal enzo... Ohnee wacht ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou beter het boekske " de avoturen van Mo de pedofiele struikeover" beter bekend als "de koran" verbranden, want dat staat bol van de oproepen tot geweld.
Daarnaast staat het ook bol van psychopatisch gezever van een totaal zieke geest , maar dat is een ander onderwerp. ![]() De man was zo gek als een achterdeur. ![]() Hij was zelfs te lomp en te dom om te leren schrijven. Iemand anders moest zijn waanzinnige visioenen op papier zetten. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 november 2013 om 05:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je iets achterlijk vindt , zou je dat toch nog mogen zeggen, zonder dat je het risico loopt dat je keel wordt over gesneden. En daarbij , zo'n heisa over de bekladding van een moskee ? Elke dag worden er in dit land waarschijnlijk een paar honderd gebouwen in min of meerdere mate beklad. Dat is niet netjes, maar daar piept geen kuiken over. Een uurte hogedrukreiniger en het is trouwens weg. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 november 2013 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je mag niet zeggen : "mijn dochters kiezen zélf hun echtgenoot" maar wel : "ik alléén heb het voor het zeggen". Je mag niet zeggen : "mijn dochters kiezen hun eigen religie" maar wel : "mijn dochters moeten moslima's blijven". Je mag niet zeggen " mijn toekomstige schoonzonen dienen zich niet te bekeren" maar wel : "mijn schoonzonen dienen abosluut moslims te zijn". Het is niet netjes van jou om hier een x-aantal forummers in de war te brengen. Hun eenzijdig wereldbeeld valt namelijk in duigen. Veel beter jezelf voor te doen als een briesende extremist.
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, d�*t is al véél beter. Blijven volhouden. Niet opgeven!