![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij moet duidelijk in therapie gaan. Geen twijfel over mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oops ik las aldoor Gent.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De realiteit is helaas minder mooi dan je laat uitschijnen Laatst gewijzigd door Bezeke : 26 november 2013 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat denk je dat die kinderen in Amsterdam hebben moeten doen? Moslimgemeenschap in Beringen had de misdaden van de kinderen afgekeurd. Voor de misdaden in Genk lees ik echter veel begrip!
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap je ? Laatst gewijzigd door meneer : 27 november 2013 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat het hypocriet CGKR zich geen burgelijk partij stelde waar ze dat anders vrijwel altijd doen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 november 2013 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Schepen
|
![]() Nee, nee, nee, zo denk ik er niet over, ook al waren het kinderen, wat die Turkse jongeren in Beringen hebben gedaan naar de joodse jongeren was veel erger. Ook is worsten over schoolkinderen kappen nog erger dan een moskee bekladden.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() En halal eten verplichten aan niet moslim kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, fysieke personen aanvallen is bij ons, niet islamieten, erger dan een gebouw bekladden. Voor islamieten ligt dat misschien anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "straf" mochten de Turkse jongens samen met de pers en de minister later op bezoek naar Amsterdam! Even een kijkje nemen in het Anne Frank huis en dan verder hun voorraad wiet inslaan. Ze waren helemaal onder de indruk(én invloed) als ze terugkeerden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad. Er werden geen worsten over de moslimkinderen gekieperd, er werd hen een INGEPAKT BIFI WORSTJE AANGEBODEN.
Dit is tegenstelling tot de Vlaamse kinderen die verplicht halal kost door hun strot gevoerd kregen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou willen dat al die graffiti spuiters die de gebouwen en metro stations bevuilen met hun leuzen, spreuken, beledigingen een allemaal deftig bestraft zouden worden, want daardoor ben IK serieus op mijn teen getrapt. Maar dat zal niet tellen omdat ik geen onzichtbaar vriendje aanroep zeker? Ik zag laatst in Metro Groenplaats geloof ik : was zeer mooie keramieken wand, met groene langwerpige mozaiek tegeltjes die a.h.w. een gebogen gordijn vormden. Helemaal volgeklad met troep! Wel daar ik heb verdomd veel meer last van dan een hakenkruis op een of andere moskee. Na het Egmontpact stonden verschillende viaducten aan de autostrade hier ook volgeklad met VB = hakenkruis .... duidelijk een aanklacht tegen toenmalig Vlaams Blok.... Iemand ooit gehoord dat daar een klopjacht naar de daders gebeurde? Strenge straffen geëist? De moslimexecutieve die oproept tot kalmte en het volgen van de islamitische wet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Parlementslid
|
![]() Waar maakt iedereen zich toch druk over.
Maar daar moet je natuurlijk aan denken voor je zo islamkot recht trekt. Is er trouwens al een steunfonds voor die 2 kerels?
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 27 november 2013 om 17:37. |
![]() |
![]() |