Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2013, 15:45   #101
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Met de beste wil van de wereld, uit al alle voorgaande posten - de uwe inbegrepen- heb ik niet kunnen uit maken van de jongeman nu verkeerd doet.

...
Ik ben al blij dat je begrijpt dat de fout bij u zit.
Oud 28 november 2013, 16:05   #102
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die bakkebaarden zouden die echt zijn of heeft zijn vader die aan zijne kop geplakt ?
Uitgerekend die bakkebaarden doen mij serieus twijfelen of die kleine blaaskaak wel degelijk de leeftijd van twaalf jaar heeft. Ik zou eerder denken aan 15-16 jaar. Hoe dan ook, wanneer je zijn "pa en ma" ziet, dan mag je gerust besluiten dat het altijd een oen zal blijven. Een soort familie "Baas Ganzendonck".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 16:07   #103
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met de beste wil van de wereld, uit al alle voorgaande posten - de uwe inbegrepen- heb ik niet kunnen uit maken van de jongeman nu verkeerd doet.

Veel gekrijs, pogingen op hem in het belachelijke te trekken, veel verwijten aan het adres van deze jeugdige, maar daar blijft het dan ook bij. Uiteindelijk maar weinig substantiële dingen die hier naar naar voren worden gebracht en het stokt bij kritiek die maar weinig om het lijf heeft.

Dat hij zich gedraagt als een jong-volwassenen alhoewel hij nog vrij jong is? So what? Hebt ge daar last van misschien? Heeft zijn omgeving daar last van? Waarom laat ge u dan vangen aan de zeer doorzichtige tactiek van de Vlaams-nationalisten in deze? Niet erg slim van u.
Een beetje ongelukkig geformuleerde zin, system. Aan zenuwachtigheid (en misschien verontwaardiging) toe te schrijven?
Oud 28 november 2013, 16:19   #104
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een beetje ongelukkig geformuleerde zin, system. Aan zenuwachtigheid (en misschien verontwaardiging) toe te schrijven?
Ik weet niet waarover ge het nu hebt. Ge ziet overal zenuwachtigheid bij uw tegenstanders. Waarschijnlijk zijt gij het die wat zit te bibberen na de uitslag van de laatste peilingen. Dat is de indruk die ge geeft.

Maar vermeende wijze, zeg me eens, wat doet die jonge man verkeerd? Of wat doen zijn ouders verkeerd? Ik zie het niet, maar misschien ziet gij het wel.

Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 16:22.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 16:25   #105
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uitgerekend die bakkebaarden doen mij serieus twijfelen of die kleine blaaskaak wel degelijk de leeftijd van twaalf jaar heeft. Ik zou eerder denken aan 15-16 jaar. Hoe dan ook, wanneer je zijn "pa en ma" ziet, dan mag je gerust besluiten dat het altijd een oen zal blijven. Een soort familie "Baas Ganzendonck".
Blaaskaken noem ik vermeende schoolmeesterkes zoals Quercus die anderen op taalfouten wijzen terwijl ze zelf kanjers van taalfouten schrijven. D�*t is de ware inhoud van het begrip 'blaaskaak'.
Oud 28 november 2013, 16:30   #106
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Hij leest boeken van politiekers om later ook een groot politieker te worden.

This is why we can't have nice things.
Oud 28 november 2013, 16:34   #107
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht

In een perfecte wereld trekt de meute na het zien van dat filmpje met hooivorken naar de regering -- stemrecht afschaffen.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 16:37   #108
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Is dat dan fout of zo?

Als ge eens wist hoeveel mensen boeken hebben gelezen van en over grote politici om later zelf een groot politicus te worden, dan zoudt ge nog verschieten ook nog.
Oud 28 november 2013, 16:37   #109
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat dan fout of zo?

Als ge eens wist hoeveel mensen boeken hebben gelezen van en over grote politici om later zelf een groot politicus te worden, dan zoudt ge nog verschieten ook nog.
Oud 28 november 2013, 16:38   #110
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat dan fout of zo?

six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 16:42   #111
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat dan fout of zo?

Als je graag impotente grabbelaars wilt kweken en verzamelen aan he thoofd van het land, dan is daar niets mis mee. Voor een VLD'er houdt dat dus steek, veronderstel ik.
Oud 28 november 2013, 16:46   #112
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je graag impotente grabbelaars wilt kweken en verzamelen aan he thoofd van het land, dan is daar niets mis mee. Voor een VLD'er houdt dat dus steek, veronderstel ik.
Anders gezegd en volgens u: iemand die boeken leest op jeugdige leeftijd over grote politici van vroeger en nu, is een 'impotente grabbelaar'.

Vindt ge uzelf nu niet wat de koning der grabbelaars?

Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 16:53.
Oud 28 november 2013, 16:52   #113
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anders gezegd en volgens u: iemand die boeken leest op jeugdige leeftijd over grote politici van vroeger en nu, is een 'impotente grabbelaar'.

Iemand die op die leeftijd al zo'n smoelen kan trekken en bijbehorende holle praatjes kan lullen is zeer goed op weg om een impotente grabbelaar te worden...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 16:55   #114
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Iemand die op die leeftijd al zo'n smoelen kan trekken en bijbehorende holle praatjes kan lullen is zeer goed op weg om een impotente grabbelaar te worden...
Ik weet niet welke uw leeftijd is, maar met zulke post zit het er dik in dat gij dit stadium al hebt bereikt.

Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 16:56.
Oud 28 november 2013, 17:07   #115
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klappertanden Bekijk bericht
Zien jullie nu echt niet in dat hier met Alexander De Croo de draak wordt gestoken?
Alexander De Croo is nu wel vice-premier en minister.
Oud 28 november 2013, 17:23   #116
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het manneke kwam mij niet als bijzonder intelligent over, anders zou hij geweten hebben dat hij zich compleet belachelijk aan het maken was.
"Helaba, oe est" was zowat het verstandigste wat hij aan het uitkramen was. Als hij al een boek gelezen heeft , zal hij er niet veel van begrepen hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 17:24   #117
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dubbel

Laatst gewijzigd door Pericles : 28 november 2013 om 17:25.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 17:26   #118
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet waarover ge het nu hebt. Ge ziet overal zenuwachtigheid bij uw tegenstanders. Waarschijnlijk zijt gij het die wat zit te bibberen na de uitslag van de laatste peilingen. Dat is de indruk die ge geeft.

Maar vermeende wijze, zeg me eens, wat doet die jonge man verkeerd? Of wat doen zijn ouders verkeerd? Ik zie het niet, maar misschien ziet gij het wel.

Je bent inderdaad opgewonden, zelfs een beetje pissig...

Ik krijg toch zo de indruk dat je voor 25 mei 2014 er niet helemaal gerust in bent.
Oud 28 november 2013, 17:26   #119
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Veel gekrijs, pogingen op hem in het belachelijke te trekken, veel verwijten aan het adres van deze jeugdige, maar daar blijft het dan ook bij. Uiteindelijk maar weinig substantiële dingen die hier naar naar voren worden gebracht en het stokt bij kritiek die maar weinig om het lijf heeft.

Dat hij zich gedraagt als een jong-volwassenen alhoewel hij nog vrij jong is? So what? Hebt ge daar last van misschien? Heeft zijn omgeving daar last van? Waarom laat ge u dan vangen aan de zeer doorzichtige tactiek van de Vlaams-nationalisten in deze? Niet erg slim van u.
Ik ben een Vlaams-nationalist maar heb het als eerste voor die jongen opgenomen, en toch heb je niets anders gedaan dan op mij gevit.
Als ik een onnozel grapje maak over een even onnozel spelletje zit je pas goed op je paardje. Het is immers de verkeerde kop naar wiens opengesperde muil ballen worden gemikt. Als het die van De Wever was geweest zou je klaar zijn gekomen van genot, maar met die van Di Rupo mag niet gespot worden. Ik hoor van jou niks anders dan afkeuring en kritiek aan het adres van Vlaams-nationalistische politici én hun sympathisanten. Geef toch gewoon toe ze voor jou nooit iets goed kunnen doen want dat je ze haat als de pest.

Ik zou daarmee kunnen leven als je buiten je kritiek op Vlaams-nationalisten eens iets zinnigs schreef, en je stelling onderbouwde. Peter doet dat, maar dat is voor jou te hoog gegrepen. Verder dan wat getrol van bedenkelijk allooi kom je niet. Het enige dat jij hier komt doen is je frustratie op Vlaamsgezinden afreageren en kritiekloos achter de machthebbers aanlopen.
Oud 28 november 2013, 17:28   #120
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blaaskaken noem ik vermeende schoolmeesterkes zoals Quercus die anderen op taalfouten wijzen terwijl ze zelf kanjers van taalfouten schrijven. D�*t is de ware inhoud van het begrip 'blaaskaak'.

Kalm jongen!

Wanneer ik fouten schrijf en jij wijst mij daarop, dan zal ik dat ruiterlijk erkennen. Meer nog, ik zal er u dankbaar voor zijn.

Goed zo?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be