![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Prachtige foto Derk.
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Blankenberge. En over een beetje Spanje, met minstens 1 dag Madrid, misschien meer, als het niet te koud is.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heraklion
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Moet ik nu lachen ?
En als je er iets wil drinken bijten ze uwe neus af van arrogantie. En als je iets wil eten zit je op een stoeletje te kwakkelen aan een tafeltje van 45 cm waar amper plaats op is voor je bord en zit de elleboog van de klant naast U in je aangezicht. Brugge is enkel PLATTE commerce . De mooiste stad van Vlaanderen is Gent , zonder concurrentie en de twee de mooiste stad is de kleine broer van Gent Mechelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Haag
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Astridplein! z�*lig toch? je valt over de sluiers en de enkellange abaya's. Dat heet dan: "ik ga eens naar Marokko".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat het Astridplein zich minder onderscheidt door haar allochtonen dan door haar marginalen.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zo'n paar zwartgesluierden bij elkaar zie, moet ik altijd denken aan die kraaien die bij ons tegenwoordig een luizenleventje hebben, ze hebben zich minstens vertienvoudigd vergeleken met vroeger. Met de sluiers is het nog erger!
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fout. Ga volgende keer naar 't Zand ! 100 X beter . |
|
![]() |
![]() |