Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2013, 15:49   #61
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viva bomma Bekijk bericht
Waar zou het niet achterlopen?
Daar moet de volgende minister van pensioenen dus al zeker iets aan doen hee bomma bokkie. Eens lekker hakken in het pensioen van de meerwaarde-poepers in Thailand.
En de minister van sociale voorzorg mag op dat vlak ook zijn huiswerk eens maken.
Wat denk je ? Zou een federale regering Bart I daar werk van maken ? Let wel, de MR zal zeer zeker tegenwerken gezien nogal wat expats op die partij stemmen. Van O-VLD ben ik ook niet zo zeker.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 15:55   #62
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Daar moet de volgende minister van pensioenen dus al zeker iets aan doen hee bomma bokkie. Eens lekker hakken in het pensioen van de meerwaarde-poepers in Thailand.
En de minister van sociale voorzorg mag op dat vlak ook zijn huiswerk eens maken.
Wat denk je ? Zou een federale regering Bart I daar werk van maken ? Let wel, de MR zal zeer zeker tegenwerken gezien nogal wat expats op die partij stemmen. Van O-VLD ben ik ook niet zo zeker.
ik heb je al eens gevraagd om met 1 reden op de proppen te komen waarom expats minder pensioen zouden verdienen ,in plaats van die zure brei die je spuwt zou je beter eens een geldige wettelijke reden geven ,het staat me niet aan of ik ben jaloers telt niet en waarom het geen probleem is voor jou dat expats uit turkije ,marrocco en andere teringlanden een pensioen krijgen van de blegische staat

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 6 december 2013 om 15:57.
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 15:59   #63
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
heb je het nu al uitgevogeld over de belgische belastingen en thailand ,ik hoor ni veel,de uitkomst paste je niet zeker?
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 16:10   #64
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
heb je het nu al uitgevogeld over de belgische belastingen en thailand ,ik hoor ni veel,de uitkomst paste je niet zeker?
Ter info:

Citaat:
Artikel 17 Pensioenen

1. Onder voorbehoud van de bepalingen van artikel 18 zijn pensioenen of andere beloningen ter zake van een vroegere dienstbetrekking afkomstig uit een overeenkomstsluitende Staat en betaald aan een inwoner van de andere overeenkomstsluitende Staat, in de eerstbedoelde Staat belastbaar.

2. Pensioenen of andere beloningen ter zake van een vroegere dienstbetrekking worden geacht uit een overeenkomstsluitende Staat afkomstig te zijn indien de schuldenaar die Staat zelf is, een staatkundig onderdeel, een plaatselijke gemeenschap of een inwoner van die Staat. Indien evenwel de schuldenaar van deze inkomsten, ongeacht of hij inwoner van een overeenkomstsluitende Staat is of niet, in een overeenkomstsluitende Staat een vaste inrichting heeft die de last van deze inkomsten draagt, worden de inkomsten geacht afkomstig te zijn uit de overeenkomstsluitende Staat waar de vaste inrichting is gevestigd.
bron: belastingovereenkomst België-Thailand http://ccff02.minfin.fgov.be/KMWeb/d...indHighlighted

PS ik heb verschillende foto's gezien van grote groepen mensen met gele t-shirt en pet. Houdt dat verband met de verjaardag van de koning?

Laatst gewijzigd door pajoske : 6 december 2013 om 16:14.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 16:10   #65
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik heb je al eens gevraagd om met 1 reden op de proppen te komen waarom expats minder pensioen zouden verdienen ,in plaats van die zure brei die je spuwt zou je beter eens een geldige wettelijke reden geven ,het staat me niet aan of ik ben jaloers telt niet en waarom het geen probleem is voor jou dat expats uit turkije ,marrocco en andere teringlanden een pensioen krijgen van de blegische staat
Waarom expats in derde wereldlanden minder pensioen had ik al eens in detail beschreven. Je reageerde er toen zelfs op dus hebt het gelezen.

En ik heb nog nooit iets geschreven over expats uit turkije en hun pensioen in belgië dus dat komt niet van mij. Bij de les blijven hee knar. Niet enkel je spieren blijven oefenen maar ook je geheugen.
Oud 6 december 2013, 16:11   #66
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Denk dat je mij verwart men fiscoman ?
Oud 6 december 2013, 17:02   #67
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
de bat die vliegt s avond s rond mijn mangobomen ,de bath daarentegen gaat lekker.En ik zou willen dat ge stopt met mij van criminele feiten te beschuldigen ,schelden ok ,ik scheld terug ,maar mensen die je van haar noch pluim kent beschuldigen van pedofile gaat een beetje te ver
Neent verdorie! Dat kan nie. Pedofilie 'bestaat' daar zelfs nie!

Da's daar gewoon,'jonge krachten'.

Zo rap uit uw broek,euh krammen schieten,ouwe! Denkt on aa herte.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 18:14   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
Neent verdorie! Dat kan nie. Pedofilie 'bestaat' daar zelfs nie!

Da's daar gewoon,'jonge krachten'.

Zo rap uit uw broek,euh krammen schieten,ouwe! Denkt on aa herte.
Niet rond de pot draaien Zion.
Je beschuldigingen zijn erg zwaar.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 19:15   #69
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Och, denk dat er wel wat meer geld te halen is bij de riante pensioenen van de statutaire ambtenaren, en gelijkgestelden. Die zijn uiteindelijk met een paar honderdduizend, en niet met een paar duizend.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 21:17   #70
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Och, denk dat er wel wat meer geld te halen is bij de riante pensioenen van de statutaire ambtenaren, en gelijkgestelden. Die zijn uiteindelijk met een paar honderdduizend, en niet met een paar duizend.
Het is niet de kwantiteit maar de kwaliteit die telt !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 21:29   #71
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat is zeker zo. Maar het ene heeft niets te zien met het andere hee. Geen enkele reden dat de overheid eens niet zou nadenken over het al dan niet opportuun zijn van verder een volledig pensioen naar belgische normen te blijven betalen aan mensen die hier hoedanook geen enkel economisch nut meer hebben (geen consumptie meer) en in een derdewereldland de poepstier gaan uithangen. Dat laatste element mag dan wel geen economische afweging zijn, het maakt de gedachte van hen wat realisme bij te brengen er niet minder prettig op.
Oud 6 december 2013, 21:32   #72
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Fraai is dat... de +95% van de gepensioneerden die normaal leven zijn dus onnozel en de paar duizend die in het grootste openluchtbordeel van de wereld gaan wonen zijn de verstandigen. Soms vraag ik me af waar de ondergrens eigenlijk ligt. Beschaving blijkt toch maar een heel dunne laag vernis te zijn.
Ben je daar nu pas achter ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 21:34   #73
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiscoman Bekijk bericht
Moest de knar gehinderd worden door enige intelligentie, quod non, in casu, zou hij uitwijken naar portugal. Daar is het pas een feest voor gepensioneerden slecht 15% (misschien minder, ik herinner het niet exact)

Trouwens ik betwijfel dat onze vriend in belgie belastingen betaald, tenzij hij ambtenaar was (ik zal is het DBV opzoeken sebiet)

Correctie; in Portugal is het 0% tax
Portugal ligt nog steeds in de EU en stelt je dus bloot aan allerlei maatregelen die op eu-niveau beslist worden, het soort maatregelen die niet zelden dezelfde ideologie als die van de nationale overheden uitstraalt.
Oud 6 december 2013, 21:34   #74
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet rond de pot draaien Zion.
Je beschuldigingen zijn erg zwaar.

.
Wel Schoof, aan u om dat aan te tonen.

Omdat ik bepaalde dienaars/dienaressen een 12 jarige leeftijd toedicht?

Die kunnen ginds met alles uit de voeten als een dertigjarige.

Wanneer u van dergelijke diensten gebruik maakt, bent u dan pedofiel?

Pedofilie houdt heel wat anders in, Schoof.

In de furie van het moment, kan het gebeuren dat de ouwe wat zin voor relativering verliest, dat heeft hij wel meer.

U verwijt me dus beschuldigingen? Da's heel klein Schoof. Een cafe-rechtszitting na heel veel bier. Zattemansgelul dus.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 21:35   #75
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooi land, meestal goed weer, goedkoop om er te leven. Maar geen uitgebreide sex industrie met honderdduizenden goedkope hoertjes van alle mogelijke leeftijden, geen katoey's, dus toch maar liever Thailand voor de meerwaardezoekers onder de senioren.
Ben jij al ooit in Thailand geweest ? Zo te horen niet. En als je er al geweest bent, dan was het zeker niet ver buiten Pataya of Bangkok.
Oud 6 december 2013, 21:39   #76
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Ben jij al ooit in Thailand geweest ? Zo te horen niet. En als je er al geweest bent, dan was het zeker niet ver buiten Pataya of Bangkok.
Jij wel zo te horen ? ouwe stiekemerd...
Oud 6 december 2013, 21:44   #77
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij wel zo te horen ? ouwe stiekemerd...
Ja, ik wel, met vrouw en kinderen. Mooi land trouwens. Alleen spijtig dat je er als westerling niets kan kopen.
Oud 6 december 2013, 22:25   #78
Fiscoman
Provinciaal Statenlid

Fiscoman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Portugal ligt nog steeds in de EU en stelt je dus bloot aan allerlei maatregelen die op eu-niveau beslist worden, het soort maatregelen die niet zelden dezelfde ideologie als die van de nationale overheden uitstraalt.
Zoals?
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 22:27   #79
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiscoman Bekijk bericht
Zoals?
The fiscal union waar al zolang over gedebatteerd wordt.
Oud 6 december 2013, 22:37   #80
Fiscoman
Provinciaal Statenlid

Fiscoman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The fiscal union waar al zolang over gedebatteerd wordt.
Dat is wel flauwe zever ze.
Ge gelooft toch niet echt dat dat er ooit komt?
Fiscale concurrentie is het gouden woord in de EU, daarop kunt ge vertrouwen
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be