![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het allervreemdste wat ik meegemaakt heb was toen ik een jaar of 7 was. Ik werd 's nachts wakker, en zag mijn vader mijn slaapkamer binnen"zweven". Hij zag er heel vreemd uit: met een snor (hij had helemaal geen snor toen) en heel weinig, grijs haar. (Hij had toen nog een weelderige, donkerblonde haardos). MAAR het was duidelijk mijn vader en hij droeg een donkerblauwe/grijsgestreepte pyama. Ik heb toen heel luid geroepen: mijn moeder kwam de kamer binnen en ik vertelde wat ik gezien had. Ze keek heel ongelovig en zei dat Pa gewoon weg werken was: hij had nachtdienst.
Nu iets langer dan 5 jaar geleden is mijn vader overleden. Toen ik hem daar zag liggen op zijn ziekenhuisbed kwam dat beeld van toen ik 7 was direct terug. Want: Hij lag daar in een donkerblauwe/grijsgestreepte pyama, hij had een snor tijdens zijn laatste levensjaren en de weinige haren die hij nog had waren grijs. Een verklaring kan ik onmogelijk geven, maar ik heb toen, als kind, mijn vader gezien exact hoe hij eruitzag toen hij stierf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dit zijn prachtige ervaringen die erg interessant zijn om met elkaar te delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan je niet met zekerheid weten of iemand de waarheid vertelt. Maar ik zou het héél laag van mezelf vinden om een "indianenverhaal" over mijn overleden vader te posten. Daarvoor was hij me te dierbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Files die ontstaan zonder aanwijsbare reden zoals ongevallen, slecht gesynchroniseerde lichten, slechte weersomstandigheden, snelheidsremmers...
Dat kan ik niet verklaren.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kennis bezit ik niet, en daardoor is het onverklaarbaar voor mij.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van beide zijden. Ik begrijp hoe regen ontstaat, én ik begrijp regen als oorzaak van het ontstaan van files. Herlees nog eens wat ik precies beweer.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Bestaat tijdreizen met reden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien dat iets werd uitgelegd en hij dat met zijn meest dierbare en favoriete zoon (kleinzoon) wilde delen. Laatst gewijzigd door g_z : 7 december 2013 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat 'déj�*-vu'-gedoe toch al enkele keren meegemaakt. Een tijdje geleden bijv. bij het openen van een dossierdoos. Het eerste dossier was verkeerd geklasseerd en ik 'zag' al welke van de volgende juist én verkeerd waren voor ik ze uit die doos haalde....Ik 'zag' wat ik daarna zou doen.
De kans dat er een dossier verkeerd in een doos zit is 1 op +/-22500 ...... De kans dat je dat op voorhand weet ???????
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UFO gezien boven de heide.