![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch doen maar weinig mensen dit en wordt het allemaal erg overdreven. Alleen het in zijn geheel ontkennen is net zo onzinnig als er hysterisch over doen en de afluisterpraktijken van de VS daarmee goed praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sta mij toe de overheid niet selectief te geloven (dus niet wanneer er geld wordt gegraaid, maar ineens wel wanneer het over de stoute foeimoslims gaat) en dit gewoon leugens en angstzaaierij te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen nul-risico dat er ooit een zware aanslag op de Brusselse metro plaatsvindt, noch dat er een vliegtuig op het hoofdkwartier van het VB valt. En daar spelen een aantal mensen op.
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Belgie, het land zoals gezegd wordt met de beste sociale voorzieningen. Je kan blijven beweren dat er niks aan de hand is. 'Happiness is just around the corner.' Ik zie gewoon jullie land vol hypocrisie, dat zijn interne spanningen exporteert. Misschien bewust, met medeweten van de autoriteiten. 'Stoute foeimoslims', tja, fascisme noem ik het, what's in a word. Maar ik geeft toe, het is moeilijk als je vliegtuig naar beneden stort de realiteit te vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() De syrische rebellen willen samen met het regeringsleger de internationale moslimterroristen bestrijden/het land uitgooien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Candide - Voltaire) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Brusselaar Abou Dujana Al-Mujahir pronkt met bommengordel op Facebook
Why not? Op facebook, voor de vrienden, in Brussel, in Antwerpen, in de stille Kempen. Casual, niks aan de hand. Een uitnodiging om het te 'liken'. Een uitnodiging om te moorden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...31211_00882237 Zijn ouders zijn ontzet. Zijn wapenarsenaal is nog niet compleet. Anyway, Abu Qasem Brazili likes it. Laatst gewijzigd door Conscience : 11 december 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() De paranoia hieronder is echt overdreven, oké, dat je mogelijke terroristen wilt beboeten (ookal vind ik dit er al los over). Maar ik las hier dat sommigen willen dat ze de vrouwen van een mogelijke terrorist geen OCMW steun meer geven!!
Wat willen jullie islamophoben dan doen? De gezin laten verhongeren omdat de vader mogelijk terrorist is?!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Hier nog een interessante link...
[url="http://http://johannanouri.wordpress.com/2010/01/30/de-meeste-moslims-zijn-geen-terrorist-maar-alle-terroristen-zijn-wel-moslim/"] Ziet er naar uit dat de separatisten de grootse terroristen zijn...
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een maat van mij is ook rood. Hij werkt in Afghanistan als dokter. En wat die jij die jezelf rode durft noemen. Geen kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe weet jij wat ik al dan niet doe?
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben wel erg bourgeois, ik werk in een fabriek vaan 1100 euro netto per jaar, maar dat doet niets terzake, niet omdat je het in de discutie niet kan halen, dat je zo'n dingen moet zeggen...
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor een Marxist ben jij inderdaad een bourgeois. Je leeft nota bene in het rijkste deel van de wereld. En intussen totalitaire ideologieën verdedigen, en dan afdruipen met de staart tussen je poten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wat moet ik dan doen, naar Bagladejh verhuizen?
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zou ik ook communist worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ghetto vorming, bendevorming, regelmatig baldadigheden ... Citaat:
Velen willen het nog steeds niet inzien omdat ze denken gelijk de stempel 'racist' te zullen krijgen. Hebben naar alle waarschijnlijkheid ook een job (of wat anders) gekregen via via waarmee men ze monddood gemaakt heeft. Een aantal Politici wil de ondergang van België een beetje mee in de hand werken dacht ik. Wat zou dat schuiven? ![]() Het 'probleem' blijft groeien, de grenzen moeten gewoon dicht. Weg met die EU. Die garde die zich niet weet aan te passen, korte metten mee maken is de boodschap. En begrijpt u mij niet verkeerd, mijn vorige zinnen zijn geen frontale aanval op bepaalde groepen van mensen. Het gaat er juist om dat ze zich hier moeten aanpassen aan de 'rules and regulations' die van toepassing zijn in het land waar ze zich in groten getale komen vestigen. Doen ze dat niet daaaaaaaaaaggggg! Hebben die mensen een andere geloofsovertuiging, daar heb ik geen probleem mee zolang ze deze geloofsovertuiging niet gaan opdringen aan anderen. Tot op bepaalde hoogte respect voor de Islam als geloofsovertuiging van diegenen die ze willen bezigen maar het hoort niet thuis in Europa. België is
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Klopt,maar dat is omdat de metro vol zit met broeders en zusters.Je moet tegen de Belgen een aanslag plegen om terrorist te zijn.Aangezien de grote steden al veroverd zijn,zal het in Diksmuide moeten gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Of,waar jij woont.Aangezien je nog nx van de verrijking hebt gemerkt,denk ik dat dat héél ver weg is.
|
![]() |
![]() |