![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik iets geef verwacht ik niets terug ==> zielige god. Laatst gewijzigd door Havanna : 12 december 2013 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is 't niet omgekeerd ? 'Zonder de mens zou god niet bestaan'
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hé hé, reageer je frustratie niet af op mij, dit zijn namelijk geen idiote vragen als je nadenkt. Of is het teveel moeite gevraagd om beleefd te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nou, ik vraag u wat de reden is van ons bestaan en u komt met mars aanzetten. Nu wil ik niet beweren dat ik intelligent ben, maar ik had misschien wel een iets duidelijker antwoord verwacht. Nu is het natuurlijk zo dat u het niet met me eens hoeft te zijn. Maar waarheid is dat men die niet geloofd in God hiervoor geen antwoord heeft. Behalve de Big Bang theorie, waarvan men vast stelt dat uit niets iets kan ontstaan, daar dit nooit het geval kan zijn. De wetenschap heeft geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Grenswetenschap en zelfs geweten zal je NOOIT een antwoord krijgen op het waarom, alleen het hoe. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vraag: Kan u dit bewijzen , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() 2. Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden. 3. Die in het onzienlijke geloven en het gebed houden en die weldoen met hetgeen Wij hun hebben geschonken. 4. En die geloven in hetgeen u is geopenbaard en in hetgeen vََoor u is geopenbaard, en een standvastig vertrouwen hebben in dat wat komen zal. 5. Zij zijn het, die de leiding van hun Heer volgen en dezen zullen slagen. 6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Er staat zij die geloven in het onzienlijke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan jou de 'perfectie' te bewijzen dus. Te beginnen met de definitie Laatst gewijzigd door Havanna : 13 december 2013 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En waarom moet ik dat doen, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Weet je hoeveel energie dat kost, en bovendien heb ik helemaal niet zoveel kennis. |
|
![]() |
![]() |