![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://quran.com/ |
|
![]() |
![]() |
#1425 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gewoon stond er ergens, iets van iemand die iets goeds of slechts doet ter grote van een atoom of zo, inderdaad niet vanuit de soenna. Zodra soena verdwijnt zal het woord 'weer' in vergetenheid raken. Maar door de soenna kun je bijna niemand serieus nemen en vandaar het drastisch aantal scheidingen. Ieder weet het beter en als iemand het dan zo goed weet, tja, wat dan. Dit is dan ook de reden dat ik wacht op de nieuwe bijbel van Harrie. |
|
![]() |
![]() |
#1426 | ||
Banneling
|
![]() Paar 100 jaar voor jouw boekje ...
Citaat:
Lucretius((99 v.Chr. - 55 v.Chr.) schreef zelfs Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#1427 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Poetry in a jacket of sciency. A bit cold, harsh and selfish. No futereperspective whatsoever, wens, people have nothing to hold on to as in reaching for a goal, people become like animals. Het eerste gedeelte dan qua zelfbewustwording, aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid jegens jezelf en elkander. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
#1428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U mag zeggen wat u wil, indien, datgene uw ziel bevredigt. Als u denkt hoger in aanzien te zullen bekomen door te beargumenteren met 'achterlijk' dan gaat vooral uw gang. Mij gaat het er echter om, dat inhoudelijk word bekritiseerd en niet vanuit gevoel. Als goed en fout geen onderscheid meer kennen dan is men ver van huis. Een leeuw dood zijn prooi alvorens het verorbert en de meest onaangename stem is het gebalk van een ezel. Dus als u me gaarne, met uw toestemming natuurlijk wil excuseren.. We praten verder als u ietswat ingetoomd bent. Okay? Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#1430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Temeer werd er een hoop info simpelweg overgenomen uit andere geschriften. |
|
![]() |
![]() |
#1431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Temeer werd er een hoop info simpelweg overgenomen uit andere geschriften. Dus diene Allah de kopierder moet nog copyright betalen ook |
|
![]() |
![]() |
#1432 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is niets overgenomen uit andere geschriften en men is niet verplicht om een gesprek aan te gaan. |
|
![]() |
![]() |
#1433 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Havanna : 15 december 2013 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
#1434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe verklaar je dat? Hadden de Arabieren door hun veroveringen al niet contact met de oude Griekse cultuur? Ik meen door de Perzen. |
|
![]() |
![]() |
#1436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mooi....hoewel die evangelisten zeer hardnekkig zijn (wie niet?), moeten ook zij eens weten wie de ware wedergeboren Jezus is.
Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 december 2013 om 22:11. |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10 - Yunus (Jonas) 61 61. In welke toestand gij u bevindt, of gij de Koran voordraagt, of iets anders doet; Wij zijn uw getuigen, terwijl gij u er in verdiept. Er is voor uw Heer zelfs geen gewicht van een atoom op aarde of in de hemel verborgen. En er is niets dat kleiner of groter is, of het staat in het duidelijke Boek vermeld. atoom in de koran |
|
![]() |
![]() |
#1438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn website is de openbaring ervan. Verder heb ik nog veel meer geschreven en vroeger daarvan teksten aan de mensen opgestuurd, maar dat doe ik nu niet meer. In zijn totaal schat ik het op ongeveer 7000 bladzijden, maar als ik daar ook nog het vele op de fora bij reken en mijn losse notities en agenda's zal het zeker wel 10.000 bladzijden zijn. Dat is ongeveer 8 x de oude bijbel. Dat is wel genoeg voor het nageslacht om zich te verheugen. |
|
![]() |
![]() |
#1439 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Juist dat bedoelde ik. Er staat atoom, hoe kan dat Harrie? |
|
![]() |
![]() |
#1440 | |