![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toekomst van de Vlaamse partijen ligt dan niet langer in België maar in Vlaanderen. De belanghebbende politici gaan het Vlaanderen waarin ze het voor het zeggen willen krijgen niet nóg verder laten stropen zoals we dat van hen gewend zijn. Bovendien zitten we niet meer in de 19de eeuw, de tijd zonder internet en sociale media. De partijen die willen overleven zullen hun huid duur moeten verkopen want de media zullen roodgloeiend staan. NIET om België nog langer te verdedigen want dat gaat hoe dan ook naar de haaien, maar hun eigen belangen.... die dan in Vlaanderen liggen.
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de EU en Van Rompapegaai vooral héééééél bang zijn.
Verder zijn ook de Walen en de federale parlementsleden in BE héééééél bang. Laatst gewijzigd door Stingray : 15 december 2013 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat, een ei? Is hier iets gebeurd soms? Daar weet ik niks van. Mijn naam is "haas" en ik weet nergens van.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 december 2013 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is dat we die al onderschreven hebben, en dat dit feit automatisch overgaat op een Vlaamse soevereine republiek. "Res transit cum onere suo". Maar dat betekent symmetrischerwijze ook dat men ons niet het lidmaatschap kan weigeren van die clubs waarvan wij wel de verdragen zouden moeten nakomen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van wiki : http://en.wikipedia.org/wiki/Godfrey_Bloom Citaat:
Een idioot van het zuiverste soort. http://politicalscrapbook.net/2012/0...rugs-cocktail/ Hier staat hij te zuipen samen met Nigel Farage, dat andere ongeleide projektiel. In het filmpje daaronder hoor en zie je hem strontzat zijn tussenkomst afhaspelen in het parlement. En die mensen krijgen een riant salaris met ons belastinggeld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Peter, ooit Verhofstadt bezig gehoord in zijn Gents Engels in het EU-parlement? Die hoeft zelfs niet zat zijn om belachelijk over te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat verhofstadt steenkolen-engels spreekt is duidelijk. Maar zegt dat iets over die idioot van een Bloom ? Of ga jij nu ook al bewondering uiten voor die schlemiel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Neen, hoor, Peter, wel mijn afschuw voor een arrivistisch type als Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bloom's vraag of het logo nu vooraan of achteraan moet is trouwens ook van een ongelooflijke graad van sarcasme: het is de perfecte weerspiegeling van de onzin waar het Europees Parlement zich mee bezighoudt. En ja, al die mensen worden daarvoor door ons rijkelijk betaald én vrijgesteld van belastingen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Fonne, zoiets als de kleur van de autonummerplatenin Belgie dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Staatssecretaris
|
![]() Herman Van Rompuy is een stuk uitschot.
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() Bang voor wie?
![]() |
#155 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Jammer was die niet de echte knuppel.
![]()
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() Zal De Zever La Belgique redden?
![]() |
#159 |
Burger
|
![]() Nope, de Walen zullen het zelf eerder kapot maken door geen regering meer te kunnen vormen.
Leg mij eens uit waarom een stem van een Waal meer waard is dan die van een Vlaming? Leg mij eens uit waarom 11 miljoen mensen bestuurd worden met de genade van 3 miljoen Walen? Ik ben het kotsbeu nog langer naar de pijpen van de Walen te dansen! Belgie belijven behouden? Prima maar dan wel op gelijke voet en met gelijkheid van democratie zonder de Waalse NON op alles wat ze niet zint. Pas op ik heb niets tegen Walen als volk, maar wel iets tegen hun verkozenen die het hele land domineren. Dus ja, als dit zo blijft, ga lekker naar Frankrijk want wij draaien de geldkraan dicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan stop met dansen, het is tijd om hard te werken, en zwijgen, mijn kleine vlaming!