![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon realistisch zijn is goed genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Dat er gezien de oorlog situatie niet direct bewijzen zijn tegen hem, kan ik begrijpen. Maar dan moet de communicatie en intentie zijn dat ze hem lossen tot de juistheid van zijn verklaringen kunnen gecondoleerd worden.
Of ze moesten hem uit geleverd hebben aan Nederland, waar dan maar onderzocht moest worden naar zijn eventuele oorlog daden. Dat waren signalen geweest! Wat leren we er uit. Veel blabla en nieuws beelden waar grootgeld mee verdiend word. Niets meer! Ondertussen worden in werkelijkheid de mensen in Syrië compleet genegeerd. Gevolg, Feit de wereld heeft totaal geen daadwerkelijke aandacht voor de mensen die moeten overleven in oorlog gebied Syrië. Dat hobby Syriëstrijder niet vervolgt worden om daar mannen, vrouwen, kinderen op de meest wreedaardige manieren mishandelen en vermoorden. Ganse steden gaan verwoesten. De mensen hun toekomst voor generaties ontnomen. Waarom word dan van ons verwacht ook maar en greintje begrip voor zo soort gedrochten te hebben? Of dat wij er mee zouden instemmen dat dat individu nog ooit recht zou hebben op onze Sociale voorzieningen. Na WOII werden hier mensen hun burgerrechte levenslang ontnomen. Waarom gebeurd dit nu niet. Zijn de mensen in Syrië volgens justitie, regering minder waard dan waar de Nazi-sten ooit gingen vechten, moorden, verwoesten?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaag, vliegensvlug binnen en buiten De Standaard zag ik zijdelings vanuit mijn ooghoeken een boek liggen met als (onder)titel : "Syriëstrijder tegen wil en dank" (of in ieder geval iets dergelijks). Ik had helaas geen tijd om dat boek eens van naderbij te bekijken.
Iemand die hier iets meer vanaf weet? Heeft-ie (al) een boek geschreven? Of misschien zelfs reeds gelezen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 december 2013 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jeroen heeft dus in feite zichzelf een zware straf (mss niet zwaar genoeg, maar goed...) opgelegd. Justice is done, voor dit kleine visje toch. Hopelijk heeft hij nog wat verteld waarmee men al de betrokken grote walvissen kan aanpakken, dat lijkt me belangrijker. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 december 2013 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er zelfs niet gegokt moet worden...
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het mag niet enkel bij S4B blijven, uitspitten is de boodschap, no matter what. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 december 2013 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Jejoentje moet doen is mea culpa slaan op een persconferentie, en tegelijk die pedofete strontreligie publiek afzweren als een kanker die zijn geest heeft ziek gemaakt.
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boek is van de hand van vader Bontinck , is gelijk verschenen met de terugkeer van de barmhartige Samaritaan , heeft er zelfs een weekje mee op de boekenbeurs gestaan , zou er mijn tijd niet insteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vreemde redenering... hij is een misdadiger en moet dus voor het gerecht komen. Punt. Schandpalen bestaan niet meer in onze maatschappij sinds de middeleeuwen. Eventuele spijt kan hij op zijn proces betuigen. En niemand moet bij ons ook maar enige uitleg geven over wat hij al dan niet gelooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jeroen vocht voor de goei, hij moet helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Getuigenis tegen S4Belgium. Strijden in Syrië. Moeten twee afzonderlijk zaken zijn. En moordenaar die ook diefstalen pleegde zal voor beide zaken afzonderlijk vervolgd worden.
Syriëstrijder tegen wil en dank, is gans die toestand dan gedaan met voorbedachten rade? Om en boekske te kunnen schrijven, om media aandacht en poen binnen te halen? Gortige toestand op de rug van lijden bevolking in Syrië. Hoeveel moeten wij nog slikken van die …..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toevallig niet gelezen? Terugdenkend aan de beschuldiging van die vader dat het "de schuld was van de overheid dat zijn zoon naar Syrië vertrok" neem ik aan dat het boek één grote klaagzang is?
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag Salah, dubbelnick Walid bin Khalid ook al van het forum gebanjerd?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst vloeken en razen dat SFB zijn zoon had gerekruteerd en naar Syrië had gestuurd om te vechten, en achteraf tieren en brullen dat zijn zoon geen vlieg kwaad had gedaan, niks met SFB te maken had en dat het de schuld was van de Belgische regering dat zijn zoon naar Syrië was getrokken. Beseft die man zelf niet hoe onnozel dat allemaal over kwam?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebben de Bontincksen nog geen eigen realityshow?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je moet wel konsekwent zijn. Ofwel vind je dat de Oostfrontstrijders te zwaar werden gestraft, en dan kun je niet eisen dat de Syriëstrijders even zwaar worden gestraft. Ofwel vind je dat Syriëstrijders even zwaar moeten worden gestraft als de Oostfrontstrijders indertijd, maar dan moet je ook ophouden met te klagen dat de Oostfrontstrijders te zwaar werden gestraft. Het is het ene of het andere.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 18 december 2013 om 01:01. |
||
![]() |
![]() |