![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja klopt, mijn huwelijken met vrome moslima's gaan ook altijd kapot omdat ik vreemd ga. Meestal door breezersletjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze (s)linkse regering doet zelf niets anders. Zij maken ons tevens van alles wijs of verzwijgen een hoop zaken. Heeft iemand al gehoord van onze politiekcorrecten hoeveel de immigratie kost, hoeveel procent van de criminelen immigrant zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Een waardige volgeling van de 'grote' mohammed. Klopte u dan ook op uw vrome moslima's zoals een echte islamiet betaamt.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 december 2013 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik proef wat rancune in uw tekst met woorden zoals 'grote'en 'echte'. Probeert U objectief te blijven en niet al te confronterend, indien mogelijk. Dat is alweer bijna een decennia geleden. Sindsdien leef ik vroom. Het lijkt alsof hetgeen ik zoek onvindbaar is. Een vrouw behoort rust te geven, maar we leven voorts in een maatschappij waarbij rokjes en strakke spijkerbroeken als vanzelfsprekend gezien worden. Ik heb gewoon geen zin om met een zeer aantrekkelijke vrouw over straat te lopen. Eerst probeer je je niet eraan te storen maar na verloop van tijd ga je denken aan kinderen en dan ga je alcohol drinken en voor je het weet lig je weer in de armen van een ander vrouw. Straf mijn eerlijkheid niet af doordat ik open ben. Mag ik een weder vraag stellen. Waarom zegt u Grote Mohamed? Laten we het daar eerst eens over hebben. Juist door zulks soort opmerkingen kan ik iemand niet serieus nemen en verval ik in recidieve. Geen verstand. Een man word zogenaamd een player en een vrouw een hoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Men probeerd na oprecht een verbintenis aan te gaan goede bedoelingen te bewerkstelligen, maar juist door personen zoals bovengenoemde word het onmogelijk gemaakt.
Hoe kun je na een zo'n opmerking nog respect voor iemand hebben, voor mij was het meteen weer een scheiding en aangezien vrouwen tegenwoordig geen eer meer hebben komt dat ook goed uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Met je Lucas..
Dat men een verkeerd beeld heeft van de zoon van Maria wil niet zeggen dat dit voor mij geld met betrekking tot Mo3amed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik - vrouw zijnde - hoef JOU helemaal geen rust te geven, ik ben mijn eigen persoonlijkheid. Ik kan me dus kleden OP STRAAT zoals ik wens, net zoals uw zuster zich OP STRAAT nog steeds mag inpakken, mogen ik en mijn dochters in minirok, strakke spijkerbroek of enige andere aantrekkelijke kleding op straat lopen. Ik noteer alvast dat U daar bezwaar tegen maakt. Misschien is het aangewezen dat U even emigreert naar landen waar geen enkel vrouwelijk been of arm te zien is. Veel plezier in Saudi Arabia zou ik zeggen. Als U bij het zien van een aantrekkelijke vrouw aan KINDEREN denkt, dan schort er iets in je bovenkamer; Als je zonder enig gevoel van zelfbeheersing aan seks denkt, dan wordt het hoog tijd dat je je laat behandelen. Als je bij het zien van een aantrekkelijke vrouw dan in de alcohol vliegt en in de armen van een ANDERE vrouw gaat terechtkomen...... misschien toch een enkeltje naar Saudi of de VAE of een of ander islamitisch paradijs of zo? Marokko ? zegt dat je niks. In deze maatschappij kan je in ieder geval niet naar behoren functioneren. Volgende stap is dat je op straat met je piemel gaat spelen als er kleine kinderen in de buurt zijn, en dat is hier verboden volgens de democratische wetten. En de sharia is nog steeds niet ingevoerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De maatschappij die u wenst, gaat u hier niet vinden. Goodbye. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als u en uw medemoeders, zusters en dochters zo goed kunnen overleven, veel succes dan. Ik ben zo blij dat vrouwen zoveel om elkaar geven, en nog belangrijker, zo goed weten wat goed is voor elkander. Bon voyage. Maar reken het me niet aan dat ik na een one-night stand of misschien twee weer de benen neem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mag een one-night stand niet om te kijken of pipi het nog doet. En gezichten zijn nogal persoonlijk. Laatst gewijzigd door g_z : 19 december 2013 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Expats lopen in Saudi Arabia niet "volledig ingepakt" rond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heu zeg circe het heet niet voor niets een one night stand hé ![]() ps. Ze laten zich ook langs de andere ingang nemen hoor LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die toevallig zonder chauffeur van de winkel naar huis durfde te lopen en onderweg een lift kreeg van de collega van haar man, werd tegengehouden. Toen bleek dat ze met de verkeerde man in de auto zet, werd ze stante pede het land uitgezet met een stempel "prostitute" op haar paspoort. Lopen ze met hun echtgenoot en gezin op straat (dat mag) dan moet de vader achter zijn vrouw en dochters lopen omdat de saudische vrouwen hun zonen aanraden om de westerse dames in de kont te knijpen. Neen, expats lopen inderdaad niet ingepakt rond jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent echt wel het stereotiep maroc moslim zeg, jij gaat vreemd maar het is de schuld van de vrouwen. Zowel van je eigen vrouw als van deze waarmee je vreemd gaat, heb je echt je sexuele drang zo slecht onder controle? Probeer eens castratie, je wordt daar rustig van en je overspelige genen worden niet meer verder gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heten dan de "anal-sletjes" in tegenstelling tot de "breezer-sletjes".
Leuk nieuw woord voor hoofddoek-meisjes: anal-sletjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2013 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hanal meiden?
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De meiden van Hanal! hoe zou het daarmee zijn in feite? Al zwanger? het blijft gieren: http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2013 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 20 december 2013 om 12:20. |
![]() |
![]() |