![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een Brusselse onderzoeksrechter werd verwittigd (sinds wanneer zijn Brusselse onderzoeksrechters bevoegd voor misdaden gepleegd in Vlaanderen) en die schold de politie de huid vol omdat ze hem voor een dergelijke futiliteit stoorden. Het parket gebood de politie-agenten om de brave jongens met hun armzalige 1000 pakjes wiet meteen vrij te laten. Hoe kan het dat een Brussels onderzoeksrechter opgeroepen moet worden voor een misdaad gepleegd in Vlaanderen? Wie heeft zoiets geregeld? Want wat kan het hem schelen dat die vlamen daar kampen met een overlast aan drugs? Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 19 december 2013 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel euro moet ik je overschrijven om jouw 'citaat' te kunnen checken aan de hand van een link ?
En kan ik daar een abonnement op nemen, zodat ik er niet telkens om hoef te smeken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Er wordt niet eens een misdaad vermeld. Komaan een beetje wiet, gaan we daar moeilijk om doen? Er gebeurt meer met duizend kratten bier dan duizend pakjes wiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben je beschaamd over de bron van deze info dat je die niet meedeelt ? Of ben jij hier degene die van mening is dat de normale regels (quoten met bronvermelding) voor hemzelf overbodig zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Goed van die magistraat een lompe wetgeving mag met voeten getreden worden tot ze veranderd !
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Vlaamse agenten.
Mottige regelneven die enkel geïnteresseerd zijn in eigen volk eerst een kloot af te wringen voor een bagatel.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 december 2013 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...31215_00888310
het citaat is terug te vinden, de rest van de info staat niet vermeld
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht reeds, duizend pakjes drugs... dat moet een grote auto zijn...
Maar nee, 1000 pakjes blijkt 1 kg weed te zijn. Meer weten? Nieuwsblad - ‘Vrijlaten drugsdealers is verkeerd signaal’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De auteur van de thread heeft zelf precies wat teveel aan de pakjes gezeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Justitie werkt !
Zei ooit een tsjevenvoorzitster, maar ze werd ter plekke uitgelachen dat het niet mooi was. Men spreekt wel eens van de war against drugs. Wel, als ge dealers van drugs zomaar gerust laat .... dan kan die oorlog nog lang duren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze laten cafébazen toch ook gerust?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Nederland is kweken, handel en bezit nog steeds niet legaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is om dat de Schoof dat goed vindt.
Als gij de flauwe plezante kunt uithangen, ik ook. .
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen goede vergelijking, ik kom wat dat betreft nog niet aan uw enkels.
![]() |
![]() |