![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je wat verder over de grens trekken hé... Of je zet een eigen plant in huis...
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je al eens van Juche gehoord - want in Noord-Korea is een vacature vrijgekomen van economisch adviseur, stond in de krant. Van cannabisteelt ken je ook al niet bijster veel, als je de plantjes gewoon even op de vensterbank zou zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het toegelaten om met een kilo wiet rond te toeren? Want dat is wel wat de kerel deed... Voor de rest zou ik je aanraden van zelf wat info te vergaren, zo moeilijk is het niet om een plant groot te krijgen, of je het nu in een tent doet of in een omgebouwde frigo.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
als "de wet is de wet" zijn behoorlijk wereldvreemd. Citaat:
Citaat:
. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chocolade sigaretten verbieden, en drugs toelaten .... Maar staat dat inderdaad in hun programma ? Ik zou het zelf kunnen opzoeken, maar ik snuister niet graag rond in vetzakkerij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik in Montevideo woonde kwam eens eens toevallig langs een massa die naar eens speech aan het luisteren waren. Ik bleef ook staan en werd getroffen door de helderheid, het humanisme en de originaliteit van de spreker. Dat bleek Mujica te zijn, toen slechts leider van één groep binnen het Frente Amplio, naderhand president. Zo'n figuur zou in een vastgeroeste democratie als bv. België het nooit zo ver kunnen schoppen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 23 december 2013 om 00:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sigaretten eet je wel niet. Chocolade rook je niet. Schoof heeft overschot van gelijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 december 2013 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Gewoon naar Rotterdam of Amsterdam rijden.
Gezellig kerstinkopen doen en uw recreatieve noden voorzien? Tot de vaststelling komen dat België veel goedkoper is en de zwarte markt verder floreert. We zagen onze ogen goed uit de kop, en er rolt wat over de banken daar. Zelfs 40+ zagen we spacecake eten in The Bulldog. Men moet het eens beleven om te zien wat het is. Er leek veel geld mee gemoeid en het publiek was chill en relax. Voor herhaling vatbaar, maar we laten in het vervolg de auto thuis. 50 euro voor parking ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dat belachelijk. Je kan het ook zien aan de laatste keer dat die gasten mee bestuurden, ze konden hun Agalev! gezever opdoeken na het enorme kiezersverlies van eens een keertje mee besturen. Een kleuterklas zou het beter hebben aangepakt dan die losers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En chocolatte mannekes, van Sinterklaas gekregen, opeten, veroorzaakt later kannibalisme ....
Luister hé, ik moet over het algemeen al niet veel hebben van rokers (behalve van rokers die het zelf bekennen dat ze dermate verslaafd zijn dat ze zich een klein kind voelen dat zijn tutter niet kan missen ... bla bla .... wel willen er van af geraken, maar toegeven dat ze het karakter er niet voor hebben. Die gasten die ik dan ken die cannabis gebruiken, zijn nog een statie erger. Vergeef me dus dat ik een opvatting heb, een mening heb en verkondig, maar voor mijn part moeten de actuele illegale drugs wel degelijk illegaal blijven. En zolang het parlement geen andere stemming gehouden heeft, is het maar niet meer dan democratisch, dat ze zo'n bietekwieten als daar in Hasselt het leven zuur maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodat we duidelijk en in alle openheid kunnen oordelen over de waarde die we aan uw cijfers moeten hechten.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoof? Ik zal voor de duidelijkheid mijn persoonlijke ervaring geven, ik heb jarenlang tabak en cannabis gerookt, ben met beide gestopt. Cannabis, daar had ik de dag erna al geen drang meer naar, naar tabak heb ik nu, na meer dan vijf jaar, nog steeds een drang naar.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gasten die ik dan ken die cannabis gebruiken, zijn nog een statie erger.
Citaat:
Dan is het een beetje belachelijk om te peilen naar het aantal mensen waarover het gaat. En daarover wat meer, in mijn volgend repliekje op jouw recentste post. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overbodig voor mij om te vragen naar cijfers, om te weten hoe algemeen jouw stelling wel is. Mijn simpel, en mogelijks simplistisch gedacht is: we hebben al miserie genoeg met de legale drugs (en ik wil daar zelfs koffie of gokverslaving bijnemen), met misbruik van legale drugs (geneesmiddelen) en met misbruik van illegale drugs, dat ik liever zie dat de actuele illegale inderdaad illegaal blijven. Onder het motto: liefst een zeer duidelijke boodschap, namelijk blijf er met uw pikkels af want ge weet wel waar ge begint, maar niet waar ge zult eindigen. humoristische afsluiter: dat laatste geldt ook voor het huwelijk, maar ja, niets is perfect in deze wereld. .
|
![]() |
![]() |