![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. Het vormt inderdaad tot nu toe geen probleem, en waarschijnlijk zal het dat evenmin in de toekomst zijn. In jullie hersenpannen echter, is het 7 dagen op 7 een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die op de Meir is trouwens failliet gegaan. En ik geloof dat er een Vlaming internationaal aan het hoofd stond. yeps : http://www.mt.nl/1/498/home/hoe-luc-...cer-redde.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, M&S is niet halal. Nog niet, want de "bestuurders" proberen de multicul kaart te trekken. Maar zoals circe beschreef, als ze gaan toelaten dat cassieres producten mogen weigeren, dat gaat nogal wat gezever aan de kassa's veroorzaken, tenzij , zoals ik beschreef, de kassa's duidelijk aangeven wat er door mag.
En dat mijn beste, doet me sterk denken aan seggregatie. "Nie voor zwart nie" Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo mijn twijfels aan de kwaliteit van het potentiële compliment. Ik heb zo geen baard, en ik heb ook niet de pretentie het universum geschapen te hebben.
Maar voor de rest, Yep.
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je geen rekken vullen met flessen? dan mag je kleedjes sorteren. Wil je geen functie vervullen in het spekgedeelte van de slagerij maar enkel in het halal gedeelte? geen probleem, je kan naar de halal bakkerstand. Nu ja, zolang er genoeg christenen zijn die het zware werk van flessenrekkenvullen willen uitvoeren is er geen probleem zeker hé. Waar is Joyce van den Hema? we hebben job voor haar.... och neen, dat is waar, die halalgeit wou ENKEL met hoofddoek aan de kassa zitten en geen enkel ander werk uitvoeren, was ik bijna vergeten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 december 2013 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
M&S apologises after Muslim assistant refused to sell customer alcohol Was te verwachten, dat zou anders economisch zelfmoord zijn.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er nergens geen varkensleer in die kledij zitten ? Toch maar oppassen in die afdeling kledij/schoenen.
En in de patisserie gebruiken ze misschien wel gelatine uit varkensknoken en huid getrokken.
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zitten jullie hier te memmen.
Gelijkaardige situatie is in sommige winkels voor Vlamingen schering en inslag. Men stuurt u naar een andere kassa omdat ze weigeren Nederlands tegen u te spreken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Realiteit is ook dat een vriendin van me dan netjes al haar gerief op de band laat staan en het afbolt zonder "au revoir". Moeten ze bij mij ook maar één keer proberen: in het nederlandstalig landsgedeelte wens ik de totaalsom in het NEDERLANDS te horen, niet in gelijkwelke andere taal.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel toegeven, 'k zit nu in diep Wallonië, en het personeel in de winkels is sneller om over te stappen naar het Nederlands dan het personeel in een winkel in het Brusselse. Hier die ik ook de moeite om in Frans te spreken. En blijkbaar is dat de beste methode, elkaar ontmoeten in het midden. Maar hoe ontmoet je in het midden als er een absolute god tussen zit?
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een situatie die hier in dit land(?) al jaren bestaat wordt plots wereldnieuws omdat er andere 'spelers' in de komedie zitten... Het blijft een verwerpelijke vorm van puur rascisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me goed genoeg uit de slag slaan in het Frans. Maar om kassa's te gaan ontduiken, dat moet ik nog meemaken. En het resultaat daarvan gaat niet leuk zijn. Circe's voorstel om het karretje en volle transportband gewoon te laten staan is eigenlijk een zeer goed.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze krijgen een kans hoor: ik vraag dan in normaal Nederlands om de prijs in het Nederlands te zeggen. Is het antwoord dan niks of "ikke niet versta", dan antwoord ik gewoon "en ikke niet gekoop".
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 23 december 2013 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (naar eigen zeggen toch...) Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 december 2013 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |