![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedaan met dat eeuwige gezeur over passief roken.
Den eerste die nog in mijn gezicht komt kuchen omdat hij een vleugje van mijn sigaretterook in zijn gezicht kreeg krijgt de peuk in zijn oog. En dan te weten dat ze daar heel het anti-rokers gedoe op hebben gebaseerd. Passief roken. Het ideale middel om rokers het leven zuur te maken. En net daar blijkt nu dus helemaal niks (of je moet 30 jaar met een roker samenleven) van te kloppen. Klikkerdeklik.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Roken is stoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scheten laten ook.
Zou dat ook verboden worden, of is dat ongevaarlijk om in te ademen?
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK beslis wat er in mijn longen komt, niet jij. Mijn vust oep oe mulle kunde gai kraige |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mensen zijn meer op het werk dan bij hun wederhelft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle coole, zelfzekere mensen roken.
Wil jij ook cool zijn en zelfzekerheid uitstralen? Stel het niet langer uit en begin vandaag nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Cool zijn is een googlebril dragen en uit je oren roken.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, pech voor de verstokte antirokers, ze zullen iets anders moeten zoeken om anderen mee te pesten maar met hun mentaliteit zal dat wel het afnemen van tutters bij baby's of zo zijn...
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rokers zijn viezerikken die zichzelf noch hun kleren wassen en normale mensen dwingen om passief mee te roken zelfs zonder sigaret in de bek. Gewoon omdat hun kleren stinken als een asbak die in geen twee jaar geledigd is.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() en hun bek al ene die 5 jaar niet geledigd is, vooral na het drinken van een kop koffie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussendoor poetsen wij allen (denk ik toch)naarstig alle dagen onze tandjes.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 december 2013 om 03:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Je kan wel poetsen , de geur van saffen zit echter in je longen en die teer blijft daar inzitten hoe veel je je mond ook poetst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem met rokers an sich.
En ik weet dat als ik een te rokerige ruimte ben, mijn arme longen protesteren. Dus goed is het niet. Oh well, ik wil wel geen rokende partner(geprobeerd, en neen, een tong draaien met een asbak is niet mijn ding), en in Huize Chaos , roken gebeurd in de werkplaats, niet in de woning zelve.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps dubbel
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 december 2013 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou graag genoeg roken, maar dat is buiten mijn budget gerekend, dat kan de bruine niet trekken.
Ik vind wel dat de niet-rokers over het algemeen wat beleefder kunnen zijn en in gezelschap eerst vragen of het stoort ,dat ze niet roken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens in het normale leven ....en dan als ze eens geen sigaretten hebben om 23hr s'avond ..."kan je even naar de nachtwinkel"? "Neen, ik weet er gene, wacht maar tot morgen" "Ik ga wel te voet, als ze mij verkrachten is't jouw fout" , Ik "als je gaat hoef je niet meer terug te komen" ... ![]() (spijtig dat de sex zo lekker was : half Afrik/Kaapverdiaans ![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 25 december 2013 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, dat zal wel. Dream on. Gij hebt just niks te beslissen. Inademen wat hier in lucht zit, dat mag jij. En wat hier allemaal in de lucht zit, daar heb jij niks over te zeggen. Alsof wanneer er geen sigaretterook meer zou bestaan de lucht ineens kraakproper zou zijn…
![]() |