![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet zeggen meer dan de helft, maar 2/5de van die boetes lijken me volstrekt normaal en richten zich voornamelijk op marginaal en asociaal gedrag dat jammer genoeg steeds meer aan de orde is blijkbaar, met alle normvervaging van dien.
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik mij afvraag is wie die GAS-ambtenaren zijn. Wat precies moeten ze kunnen/kennen? Wat zijn de selectievoorwaarden? Gaat een vergelijkend examen vooraf aan de aanwerving? Waaruit bestaat de opleiding?
Wanneer ik de aard van bepaalde GAS-boetes eens bekijk lijkt me een maximaal IQ van 75 een absolute voorwaarde te zijn om aan de slag te kunnen. Idem dito wat betreft die "opstellers " van allerlei dubieuze "gemeentereglementen". Waar blijven ze die onzin toch vandaan halen? Maar misschien staat mij nu een GAS-boete te wachten vanwege het uiten van kritiek op GAS-boetes? Het precedent is er namelijk al...
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Na twee jaar doppen trekken ze je een paarse plastieken zak bedrukt met het woord 'stadswacht' aan, duwen je een absurd reglement in je pollen en sturen ze je de baan op.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noord-Korea hangt het communisme niet meer aan, wel "juche".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Stem bij de eerstvolgende stembusgang op politieke formaties die ondubbelzinnig
verklaren het hele GAS systeem in de prullebak te werpen. Indien het zo is dat "slechts" 2/5 van de GAS boetes min of meer terecht zijn is het feit dat 3/5 van die boetes gewoon een aberratie zijn van de rechtstaat voldoende argument om de zaak weg te stemmen. Zijn we een land waar de dommerikken bevoegd zijn de stouterikken te straffen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de straathoekwerkers, of het beleid, hiervoor verantwoordelijk waren is een andere vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.straathoekwerk.be/Straath...6/Default.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() De vraag stellen is ze beantwoorden = men hoort veel kritieken en verdedigingen vanuit alle partijen van het VB tot de PVDA... Intussen kunnen we zeker zijn dat dit onding blijft tenzij "men" zich eindelijk ondubbelzinnig uitlaat over het systeem en de "flou artistique" eindelijk opheft.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom. Mij lijkt het toch zinvoller van een dealer een serieuze gasboete te geven, dan daarna ne straathoekwerker naar één van zijn klienten te sturen, om deze laatste te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het probleem van de GAS boetes is eerder waar is de gulden middenweg? In ieder geval ik leef zoals het hoort, in respect voor anderen en mijn omgeving, en kreeg nog geen GAS boete. Raar of duidelijk?
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(en nee, ik supporter niet onvoorwaardelijk voor de gasboetes)
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De politiekcorrecten zijn steeds voorstander geweest van de rechten van het individu: alles moet kunnen. De maatschappij komt op de tiende plaats. Ironisch genoeg zijn het nu de politiekcorrecten die de GAS-boetes invoeren. Hun systeem faalt eens te meer. |
|
![]() |
![]() |