![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de titel van een artikel van vandaag in het Nieuwsblad.
Citaat:
En meer wou ik daarover niet kwijt. Nu toch niet. Straks misschien wel weer. http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een BELGISCH gezin betaalt 6.200€ teveel belastingen. De Vlaming draait dan nog eens op voor 16 Miljard € aan transfers, ofwel 3.800€ per gezin per jaar.
Samengevat: elk VLAAMS gezin betaalt elk jaar 10.000€ belastingen te veel. En als ik daar dan de gezinnen aftrek die helemaal niets betalen dan durf ik er niet aan denken hoeveel ik zelf als hardwerkende mens dan wel niet te veel betaal aan belastingen!
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet echt goede reclame zou ik denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat gij per PA betaald wordt, jaakske? Ge doet wel opvallend uw best daarvoor. Moet ge daar ook belastingen op betalen of doet ge dat in het zwart?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik onbewust een gevoelige snaar geraakt? Mijn exuses fonne, uiteraard betaal jij de volle pot zoals elke rechtgeaarde Vlaming. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 december 2013 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bovenop die rits belastingen krijgen we van de N-VA ook een hoop debiele GAS-boetes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Een ambtenaar met een master ...
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Daarvan heb ik zoveel renovatiesubsidie getrokken dus. Dank beste medeburgers
![]()
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker van iemand die zijn leven lang gewerkt heeft en wat spaargeld heeft om de te lage pensioenen op te vangen. Mijn broer en zijn ca 40 man zitten al in Luxemburg en daar schijnt nu een patrimoniale holding in wording te zijn die Belgen zou kunnen lokken ...... Bulgarije is ook genoemd, 10% belasting maar dat is al wat verder van mijn bed als gepensioneerde ex zelfstandige.
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() ...belastingen dan de gezinnen uit de buurlanden, maar krijgt daarvoor niet meer sociale en geneeskundige voorzieningen, integendeel. Bedankt Di Rupo I.
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...urlanden.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]()
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Was nochtans 4 minuten sneller dan de Schoof.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ik zou misschien toch eens een oogarts consulteren.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Oeps, mijn fout. Slot op mijn draad graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de traditionelen maar beweren dat ze goed besturen... Dit land is zo ziek en zo rot als het maar kan. Zoals we allemaal al weten slokt de overheid enorm veel geld op maar via subsidies aan de vriendjes van het regime verdwijnt ook enorm veel geld in bepaalde zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse gezinnen die jaar na jaar gepluimd worden door de bandieten in Brussel zouden razend moeten zijn. Velen zullen echter gewoon hun schouders ophalen en volgende week zijn ze het vergeten.
|
![]() |
![]() |