![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik in de onderwerp tekst al blokletterde kon ik het niet laten om u forummer's allemaal te danken voor de prachtige teksten die u wist te schrijven, sommige recht uit het hart andere weer ietsje pikanter, had je de emotionele er ook bij en vele teksten van mensen die wisten over wat ze schreven daar ze het Politieke landschap beter kenden dan ik. U, uw familie en vrienden allemaal een Gelukkig Nieuwjaar te wensen en ik hoop dat het een goed jaar zal worden, een stille hoop zeg maar ... ![]() Uiteraard blijven we schrijven, ook in ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2014 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en al de problemen voor de illegalen & de moslims ! Voor 25 mei: een OORVERDOVEND succes voor onze magische Maggie ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig nieuwjaar, vanwege Demper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al bij 2018 zunne
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja dat ding is dan ook al enkele keren uit elkaar gevallen, misschien een geldige reden tot het verkeerd rekenen *NUMB3RS* ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Beste wensen Universalia en ieder elk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2014 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merci, Universalia!
Ook van mij aan allemaal (een beetje laat maar kom) beste wensen voor een heerlijk 2014 !
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ook u bedankt Marie van de koster een zalig 2014! p.s. Niet te laat hoor, de hele januari maand mag je nog wensen dacht ik ![]()
![]() |
![]() |