![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wist niet dat je zo'n relativist was, grenzend aan anarchisme bijna. Allez, ik kan blijkbaar nog verbaasd worden door forummers. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 januari 2014 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn rekening zou wat aangevuld moeten worden, via PC banking zou dat toch moeten gaan....
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 januari 2014 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Elke Google opdracht die je ingeeft kan getraceerd worden. Heb er ooit eens en reportage over bekeken. Huiveringwekkend, hoor. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 5 januari 2014 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#224 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ergens in een database. En wat is je punt nu eigenlijk? Een deel zal idd nog op papier staan en de rest digitaal opgeslagen. Wat is daar grappig aan? Wat is je punt nu?
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
OMDAT HET JE OOK GEEN REET KAN SCHELEN!
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#228 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind beiden belangrijk .. kan je dat vatten ? waarom zou ik m'n privacy dienen op te geven bij gebruik van nieuwe technologieën/technieken ? Als ik een mail verstuur dan zie ik dat als elektronische briefwisseling ... dat wordt ons zelfs zo voorgehouden en zo goed en kwaad als het kan gegarandeerd. Jij vindt het dus perfect normaal dat ik jou mails zou lezen of watte ? |
||
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jezus man... recht op privacy uiteraard. Als dat recht niet gegarandeerd zou zijn dan zou iedereen dat kunnen/mogen inzien. |
|
|
|
|
|
|
#230 | ||
|
Banneling
|
Blijkbaar wel want ik ben zeker dat je totaal en volkomen geen idee hebt, zelfs nog geen minuscule fractie begrijpt van wat een fundamenteel recht is.
Bijgevolg zit jij in deze disuccie als een afrikaan die nog nooit sneeuw zag en wil meediscussieren met eskimo's over sneeuw en iglobouwtechniek. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 januari 2014 om 19:27. |
||
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens miste je het punt blijkbaar: heb je recht op eigendom of niet? Waarom zou dat recht minder waard zijn dan recht op privacy? |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persoonsinfo is alsmaar meer en meer een belangrijk handelswaar. Dus als die ontrokken wordt zonder iemands toestemming komt dat in feite neer op pure diefstal. |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het blijft jouw spaargeld, jouw flessen whiskey en jouw posts. Als er iemand naar kijkt is het niet plots onteigend van jou.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals hierboven al vermeld is, niemand verplicht je om google of hotmail of facebook te gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Net als Cola, Marlboro, Mc Donalds en alle geweldfilms waar mensen worden neergeknald en we dit normaal vinden. Zou een goed begin zijn. |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En neen dat is niet naast de kwestie ook al probeer je wat stromannen ( facebook, google) te lanceren. |
|
|
|
|
|
|
#238 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|