![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tot zover je kennis terzake.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heet "rijkdom"? Mensen met een eigen huis hebben nog altijd een eigen huis, ook al is het op papier een pak meer waard geworden. Trek de stijging van het vastgoed er al eens af, en vertel dan eens hoeveel de spaarzame Vlaming verarmd is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet ik meerwaarde van de spaarquota er misschien ook van aftrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe veranderd dat de situatie?
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Niet, ik lees ze hier al ondertussen 7 jaar.
Niet één is uitgekomen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 januari 2014 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we weten het ondertussen wel, U als hardwerkende ambtenaar en huisverhuurder hebt weinig problemen met de financiële kant van de zaak.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mijn eigen huis verkoop moet ik huren, en de huur stijgt mee met de waarde van het vastgoed. Dus netto wordt de gewone Vlaming niet beter van een stijging van de prijs van het vastgoed: hij koopt er nog altijd net hetzelfde voor: een dak boven zijn hoofd.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat een verschil voor de doorsnee huurder?
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of verhuren aan een wetsvrezende hardwerkende vlaming.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, Bulgaren zijn geen lomperikken, zij weten perfect dat zij voor €800 een huis in goede staat kunnen vinden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 januari 2014 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zijn er onderverhuurders. Wat gaat er nog komen, woonwagens in de koer? Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 januari 2014 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaap zacht another jack.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb En woonwagens op de koer, neen, woonwagens op de wei, da's een ander verhaal.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 januari 2014 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u echt niet anders dan PA's?
Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat mij raden. U bent ambtenaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ene keer goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ex militairen hé?
Allemaal rijk geworden in den Congo en zo. Als mercenary moesten we alles afgeven aan die gasten.