![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze blijven het gebruiken omdat ze het geen reet kan schelen of hun privacy minder belangrijker vinden dan facebook ed.
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom niet hé ... daar er niets gestolen wordt bij vrijgave en recht op privacy toch een vodje papier is volgens jullie is er geen probleem mee dat vrij te geven. Laatst gewijzigd door praha : 5 januari 2014 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als we inzitten met onze privacy dan dienen we dat éénvoudigweg niet meer te gebruiken ipv het aan te klagen ? Okay dan maar product x of wie weet terug naar basics ... gewone papieren versie tenminste zolang bpost niet beslist de inhoud te verkopen. btw ik gebruik geen facebook... maar zelfs gebruik van facebook staat/stond niet gelijk met een contract te ondertekenen dat ze maar alles mochten doen. Waarom denkt ge er rechtszaken tegen lopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien leuk om even na te lezen?
link Beste oplossing tegen al dat 'Big Bro is Watching U' gedoe is niet meedoen aan een hele hoop dingen die men U 'bijna' verplicht ze te hebben zoals FaceBook, Twitter, Skype en dergelijke maar ja dan sluit je U tegenwoordig af van de rest van de wereld volgens sommigen of niet? Al eens nieuwe Galaxy S4 bijvoorbeeld in gang gezet? De vragenlijst, het reglement dat je MOET aannemen, de opslag van gegevens, diensten die uw gegevens kunnen gebruiken en ga zomaar verder en Google die daar ingebakken zit ... Nog maar te zwijgen over de lees verplichte cookies* die je moet aannemen op de nodige Internet sites ... en dat gaat met alles wel in stijgende lijn tegenwoordig, U moet dit, U moet dat ... Citaat:
Link2 PC met de regelmaat van de klok de nodige scans laten doen, virus, malware, trojans, panicware, Police ransomware (heeft niets met de Politiediensten te maken hoor) ... Internettoegang uitzetten als je de pc afsluit, OK een thuisgebruiker kan dat voor bedrijven ligt dat iets anders dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2014 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vrij te geven? De enige gegevens van jou die er zijn vrijgegeven is de informatie die je zelf op facebook of twitter te grabbel gooit. Maakt de NSA soms publicaties van de geheime info in internationale tijdschriften?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boeing heeft op die manier een aantal vette contracten binnengehaald ten nadele van Airbus bvb. En wees maar zeker dat bepaalde informatie, over europese bedrijfsleiders of politici bvb. ook wel ten gepaste tijde wordt uitgespeeld en op de juiste bureaus terechtkomt. Heb jij echt nog illusies op dat vlak? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2014 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zaagt toch ook niet dat auto's schandalig zijn want r kunnen criminele feiten mee gepleegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Read it.
Citaat:
http://cryptome.org/echelon-ep-fin.htm Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2014 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang maak je enkel jezelf belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, parcifalleken. We weten het al lang wat je van mij denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou er een rechtszaak tegen Boeing moeten lopen? Bij welk rechtscollege moet je daarvoor zijn en welke wet heeft Boeing juist overtreden? Je praat weer volledig naast de kwestie he. Je hebt je bronnen, meer dan je ooit zal lezen, maar het is weer niet goed voor Illwilleken, terwijl jij je eerste bron nog moet geven. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2014 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je niet lezen? Ik heb mijn bron al gegeven. Dat jij te lui bent om precies te lezen op welke reacties van mij je reageerd is niet mijn probleem. Dat komt ervan als je enkel doelt op mensen persoonlijk aan te vallen.
Laatst gewijzigd door illwill : 6 januari 2014 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erover dat jullie komen te beweren dat er niks mis is met het vrijgeven/'stelen' van persoonlijke info ... ze mogen er zelfs een stapje verder daarin gaan onder het mom van terrorismebestrijding. Ik geef een voorbeeld dat voor jullie stijfkoppen iets meer tot de verbeelding spreekt en plots doe je alsof er geen inbreuken zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez we proberen het nog eens. Recht op privacy is een vodje papier. Dus jouw pincode mag perfect vrijgegeven worden daar we toch niet gaan zeuren over de eventuele criminele feiten die je daarmee zou kunnen plegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah nu is er plots weer geen probleem ?
Da's gek hoor. Volgens je opposanten, een vrij grote meerderheid onder de bevolking, internationale verdragen, CBPL, parlementariërs, raad van europa is er een serieus probleem. Citaat:
En wilt dit zeggen dat je je privacy dan maar meteen dient op te geven ? Ik dacht het niet als ik de meeste gebruikersovereenkomsten erop nalees. Citaat:
Maar zelfs moest ik dat doen dan spreek ik mezelf helemaal niet tegen daar die dingen gebruiken niet wilt zeggen dat je afziet van dat recht. |
||
![]() |
![]() |