![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...=krantenkoppen
Citaat:
Het probleem is niet of Israël (en alle andere landen die hetzelfde meemaken) die mensen wil/moet/zal opvangen maar dat in bepaalde landen in Afrika eindelijk eens orde op zaken wordt gesteld! Op die manier kunnen er een paar honderd miljoen van over de ganse wereld de maatschappijen gaan ontwrichten en uitbuiten waar het wat beter gaat dan bij hen! Oplossing: tussenkomst van die landen "die het beter doen" in die Afrikaanse landen zelf, zelfs militair indien nodig! Hoeveel decennia zullen die gasten dat spelletje van oorlogvoeren, hongersnoden, slachtpartijen onder eigen bevolking, miserie allerhande verder spelen? En zoals hieronder staat...moslims, waar dan ook komen of zijn er ook niet om de boel te "verrijken" en liggen soms aan de basis van de problemen! Laatst gewijzigd door andev : 6 januari 2014 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nutteloze commentaar is echt niet nodig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees ik gewoon verder mijn krant (de Standaard) en val weer op het volgende: Citaat:
En bedankt om mijn visie te delen! Laatst gewijzigd door andev : 6 januari 2014 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even op een rijtje : -In Afrika gaat het slecht-oorlog, hongersnood, ziektes enz enz -Enorme hoeveelheden Afrikanen komen naar hier, mét hun problemen -Gevolg : het gaat hier ook slecht worden. Te veel volk, dat niet met elkaar overeen komt , niet genoeg te eten, te dicht opéén leven...Waardoor oorlog, hongersnood en ziektes ook bij ons zullen toeslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer mensen hoe meer vreugde toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het spijkertje op het kopje.
Als je weet hoe belazerd klein Israël is dan is 60.000 zwarte ellendelingen 10 bruggen te ver. Te lamlemndig om in eigen gebied iets te doen trekt men maar willekeurig waar de vetpotten klaar staan.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk komen de sossen dit niet te weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Spreekwoorden kloppen niet altijd. Of anders moet je naar de context zien...
Neem nu bvb dat je zegt " Tja, ocharme die 30.000 sukkelaars, laat ze maar binnen, we zullen wel een plaatske en eten vinden voor die mensen ". Dat gaat dan snel bekend worden, en morgen staan er dan wéér 30.000 man aan te schuiven, en overmorgen ook enz enz En dan gaat het mis, hé. Vergelijk het met een schip, dat 1000 man kan vervoeren. Als er dan inplaats van 1000 man, 5 of 10.000 man aan boord komt, dan zinkt het. En dan is alleman dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men probeert de problemen op te lossen ipv oorlog / terreur te voeren !!
Het voorkomt veel problemen in & op de wereld !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen zijn niet zomaar 'vluchtelingen', het zijn namelijk 'zwarte' Joden... on the run...
Ook aan hun en hun nakomelingen werd Het Land beloofd. Video - Beta Israel Meer weten? Een startpunt: http://www.youtube.com/watch?v=fZFTvvFpKUQ http://www.youtube.com/watch?v=svu4Nov_n0k http://www.youtube.com/watch?v=C5QNOq_EWhc Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2014 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genomen uit Uw quote:
Zwarte Joden dus mijn beste. edit: Opgelet, Israel ontkent het bestaan van deze Joden niet en heeft hun zelfs opgenomen, vliegtuigen gestuurd om ze op te halen... Ook zij hebben recht op een plaats in Het Beloofde Land, ... Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2014 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof daar al een geruime tijd niet meer in, dat oorlogje spelen in hun eigen landen.
Volgens mij is dat gewoon een 'slimme' manier om wat 'volk' naar onze landen (Europa) te sturen waar de grenzen wagenwijd openstaan en er geen Politieker is die het snapt dat ze die grenzen zo snel mogelijk terug moeten gaan dichttimmeren en er ook zware grenscontroles �* la Australië moeten gaan houden, of het gaat hier binnen de kortste keren niet goed aflopen. ![]() Misschien kort door de bocht maar dat is ons probleem echt niet dat die daar blijven oorlogje spelen. Ok, ze laten de wapenindustrie leven, dat wel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de extreme hoeveelheden van onaanpasbare import in de EU sommigen tevreden stelt, eindelijk begrijpt men in de EU wat het Beloofde Land wel moet doorstaan. Verwacht nog VEEL meer import dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben wel jaloers dat die joden wel gewoon 'nee' durven zeggen tegen culturen die niet passen in hun maatschappij zonder dat de jaren '30 bovengehaald wordt. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 7 januari 2014 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |